Daantje - Amersfoort

Bruce Almighty

Toogplakker
2 jul 2017
26
0
4fun zei:
Over welke Daantje hebben we het?

4fun

Ik heb helaas geen foto zou veel verduidelijken.

Daantje is een brunette die anaal,vaginaal Zc geneukt wordt en creampie both sides waardeert. Verder heeft ze een vriend die alles wel goed vind helemaal in de begintijd heeft ze bij HDC en hoteldates gewerkt.

Geil,lief loedertje wat ook lekker klaarkomt en meedoet.

Bruce Almighty

Bruce Almighty

Toogplakker
2 jul 2017
26
0
tim zei:

Uurtje allinn Zc €175

Bel gewoon even ja en 50 euro is haar regular price en dan €50 extra voor bare.

Maar 3 geeltjes meer en je hebt haar een uur tot haar beschikking.

Haar leeftijd klopt niet bij mij weten moet ze rond de 33 zijn maar welke dvp liegt niet over haar leeftijd.

Bruce Almighty

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
Op hotcontact staat dat ze volslank is,
Ook even belangrijk om te weten wat voor figuur ze heeft.
Hoeft dan niet meer voor mij voor 100415 vluggertje of 130430 half uur of 175460
(bijvoorbeeld 175460 staat voor 175 Euro voor 60 minuten)

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Bruce Almighty zei:
Good old daantje is terug.

Mijn ervaringen van een tijdje geleden maar wie weet.

Bruce Almighty

En waar staat die ervaring dan?
Naar "wie heeft ervaring met"

Bruce Almighty

Toogplakker
2 jul 2017
26
0
CWP zei:
Bruce Almighty zei:
Good old daantje is terug.

Mijn ervaringen van een tijdje geleden maar wie weet.

Bruce Almighty

En waar staat die ervaring dan?
Naar "wie heeft ervaring met"

Staan op het oude forum.

Maar goed als jij het wil verplaatsen doe je dat toch.

Bruce Almighty

Bruce Almighty

Toogplakker
2 jul 2017
26
0
Ik was te voorbarig het is niet Daantje van vroeger maar een andere Daantje in Amersfoort.

Ze was iets te laat vanwege een priveritje naar Amsterdam maar toen ze ging parkeren had ik haar al gespot. Idd een beetje tattoos en piercings ook op de gekende plekken maar niet storend.

Ik mag hier geen foto's zetten schijnbaar maar het zou veel verduidelijken maar goed.

All inn €175. Hygiene goed,sex geweldig volop tongzoenen,oraal volop gevend nemend,zin in sex,orgasmes multiple kortom laat zich compleet gaan.

Vind het fijn om de controle te nemen maar ook weer over te dragen aan jouw.

Inderdaad doggy style lust ze wel en altijd een geweldig gezicht als je sperma weer uit zo een kutje loopt.

Een nadeel t.o.v andere Daantje deze doet geen anaal maar Amersfoort is er weer leuker op geworden met deze stouterd.

Tip ze staat er goed in en is makkelijk te bereiken laten we haar onder de druk van dit forum nou eens niet verpesten maar al haar goede bedoelingen zo laten.

Bruce Almighty

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Ik mag hier geen foto's zetten schijnbaar maar het zou veel verduidelijken maar goed.

Heb je op de parkeer plaats lopen filmen.... toen een rukkie en weer naar huis ;)

Bruce Almighty

Toogplakker
2 jul 2017
26
0
CWP zei:

Heb je op de parkeer plaats lopen filmen.... toen een rukkie en weer naar huis ;)

Bij dat rukkie dacht ik aan jouw

Dit is dan een onafhankelijke moderator Hahahaha

Partijdigheid druipt eraf. Wat is het jongen onverwerkte frustraties vanuit het verleden?

Bruce Almighty

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Kunnen jullie het aub achter de schermen uitvechten (PB) en dat we het hier gewoon over de dame zelf hebben ?
Komt het forum alleen maar ten goede.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Bruce Almighty zei:

Als je een foto van haar lichaam dus zonder herkenbaar hoofd plaatst zal geen ene moderator er denk ik moeite mee hebben.

Bar mitswa

Snuffelaar
11 jul 2017
2
0
beffer007 zei:
Bruce Almighty zei:

Als je een foto van haar lichaam dus zonder herkenbaar hoofd plaatst zal geen ene moderator er denk ik moeite mee hebben.

Kijk ff in het topic van dirty Joan alphen aan de rijn.

Die staat er full face pics 2x geplaatst. Als ik het doe worden ze eruit gefilterd.

Bruce Almighty

A

Anonymous

Guest
Als de dame in kwestie zichzelf herkenbaar in advertenties zet dan is het hier plaatsen van facepics geen probleem lijkt me.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Bruce Almighty zei:
CWP zei:

Partijdigheid druipt eraf. Wat is het jongen onverwerkte frustraties vanuit het verleden?

Bruce Almighty

Grote vriend als je niks nuttigs te melden hebt en met je bekende zever verhaaltjes komt ala aqa glijmiddel enz . Schrijf dan liever niet en hou je op de achtergrond .....

Gr
Katwesel

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Bruce Almighty zei:
CWP zei:

Bruce Almighty

onafhankelijke moderator Yeah right, als er een corrupt is van de mod's ben ik het wel.

Klopt. En jij ben weer weg, en als je met een ander account komt verstieren prima, blijf ik je na zitten.
Het was sinds je rustig was en geen bullshit poste heerlijk rustig hier en dat willen we graag zo houden

Edit: gebruikers naam vast aangepast, kan iedereen weer wennen aan Bar Mitswa....

Voormalig lid 203

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
250
1
Ik heb overigens de indruk dat als alle fantasie posts verwijderd zouden worden er heeel veel zouden verdwijnen. Niet alleen die van de Almachtige Bruce.

Terug
Naar boven