Cuckdate zwangere Zigeunerslet

Voormalig lid 31166

Toogplakker
25 jul 2022
32
7
Ik ga mee met de menig van peeklak. Een zwangere dvp neuken waarom niet.. hebben dit vroeger ook aangeboden, en idd genoeg mannen die erop kicken..
Een kind dat een beetje verder zit te spelen,.. tja dat is toch iets speciaals. Ik zou het niet kunnen bij een dvp zou voor te veel afleiding zorgen ;)

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
495
Blijkbaar nog nooit gedaan
Allerlei standjes kunnen niet meer
Of de vrouw heeft er last van zij kan niet ver inbuigen of het is jouw gewicht dat te zwaar bv in missio maar ook op haar buik liggen met jouw op haar rug is niet fijn.
Lepeltje-lepeltje is nog wel lekker

Voormalig lid 14701

Ervaringsdeskundige
19 nov 2019
639
301
Heb, schiete me te binnen, 1x een zwangere dvp geneukt. Niet bare overigens. Was eind jaren 90 in Moulin rouge Leeuwarden. Was een blonde Netderlandse dame ik maakte na de daad een complimentje over haar mooie vlakke buikje. "nu nog wel vlak, straks niet meer" was haar reactie. Doorgevraagd en ze bevestigde dat ze zwanger was. Lieve meid. Kort daarna nooit meer gezien.

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.812
1.255
Ik heb vroeger dikwijls een zwangere vrouw geneukt. Zelf tot de laatste week. De baby vind dat wel leuk.
Is zoals schommelen. Wel oppassen met volschieten.
Zaad kan het water doen breken. ;)

Voormalig lid 30971

Snuffelaar
17 jul 2022
8
0
Ik had een keer de kans om en zwanger te nzc, het was een simpele afsprak met Lola (het was een Russisch meisje die werkt privé in Brussel) toen kwam ik was zij 6 maanden zwanger. Het was echt lekker :D

peeklak

Toogplakker
21 mrt 2022
199
29
Zeer luie man zoekt zwangere vrouw om te trouwen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Terug
Naar boven