Cuckdate zwangere Zigeunerslet

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Hoi beste leden,

Gisteren had ik een vermoeiende dag. Eerst een vriend gelpen om een grote kast bij zijn familie naar een etage woning te brengen. Terug bij hem thuis hadden we over dates, dvp's en transen. En we dronken samen een biertje. Ik zat op bullchat en hij keek mee. Ik trof een stel aan de andere kant van het rijnmond gebied die zochten een bull om haar vol te spuiten. Ik begreep dat ze zwanger is en voor de 1e keer bare gepaald wil worden en hij ging haar volgespoten kut schoon beffen.

Even later was ik onderweg naar hun en bij huis ging de deur snel open. Maakte kennis met een Arabische jongeman goede bouw, gezellig en vriendelijk. Hij woonde daar met zijn Zigeuner vrouw mollig lief gezicht gehuld in een traditionele Marokkaanse tuniek jurk. Zij hadden daar een dochter van een jaar of 6. Met hem gingen we de slaapkamer in met 2 bedden en kast met coke en bier. We praten met elkaar en konden meteen met elkaar vinden. Het fijne vond ik dat hij accepteerde dat weinig met mannen kan doen, maar gaf aan dat ie me zeker mocht pijpen. Ze kwam later binnen en hij liet meteen haar tieten en een mooie getinte kut zien. Gunnie stond meteen rechtop en kreeg van hem een verdienstelijke pijpbeurt. Haar ogen werden geiler en vroeg me so you want to cum in my pregnant pussy.

Hij lag onder haar kut en plugde mijn stalen rots in haar geile natte kut. Even later ging ik haar beffen en ze vroeg hem when gonna i feel his big cock in my pussy. Ik zag ondertussen dat hij bij de minder bedeelde jongheren ras hoorde. Dus ik snapte hem al zij wil de zaadslet zijn om door een grotere pik dan een vingertop volgespoten en hij werd de slikkende zaadslet. De doggy positie was heerlijk en voelde lekker om haar zachte kletsnatte Zigeuner neukgrot door te stoten. Tussendoor snoven ze allebei een lijntje en pakte hij haar ook hard aan. Hij vond dat zo geil dat zijn pinkeltje in zijn bekende neukgrot zit die volledig open geramd is. Snel moest ik het overnemen en begin hij te filmen. Ons Zigeuner sletje genoot ook van mijn harde stoot werk en ze vond mijn cumgun super lekker. Hmmm zo heerlijk om dit jong Zigeuner sletje, zwanger helemaal uit te wonen.. Ik had de salvo's al een paar keer uitgesteld maar dit keer schoot mijn cumgun haar zaadvragende neukgrot helemaal vol. Ze kreunde en riep ahh nice so big cock and so much cum. Hmmmm snel ging hij haar likken en vergelijk mijn zaad als mayonaise.

We hebben de video's bekeken en die cumshot video was botergeil om te zijn: mijn eigen cumgun pompend erin en later een waterval van mijn eigen sperma. We hebben nog een kwartier verder gespeeld en het leuk was ik kon hem aanmoedigen om zijn slet hard aan te pakken. Het kind in huis kan lastig zijn maar die was lief met haar speelgoed bezig in de woonkamer. Grote mensen doen ook graag Grote mensen spelletjes alsof ze dat door had. We hadden nog contact via de app gehad toen ik thuis was. Ik ben welkom en deze week gaat hij de nacht in en gaf aan dat ik dan haar helemaal mag uitwonen en volspuiten. Nou dat wil ik zeker zo'n lekkere jonge Zigeuner slet.

Cumgiver

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Ik heb die ook eens gehad, verhaal is waar. Kerel was wel wat opdringerig, coke was van waardeloze kwaliteit maar ze was wel botergeil.

Toen was ze niet zwanger, ze zat wel niet aan de anticonceptie. Heb haar tweemaal volgespoten :p

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Gisteren deed ze het voor laatst drugs gebruiken en dronk voor het laatst bier. Daar was ik eigenlijk ook verbijsterd over. Daarnaast een klein kind in de woonkamer alleen gaf me ook even een onderbuik gevoel. De cuck had de regie en inderdaad met opdringerige trekjes. Dus we hebben het over dezelfde. Komende week mag ik komen als hij nachtdienst heeft. En ik heb eigenlijk meer zin om haar kinderkamer te witten zonder hem in huis en de kleine slaapt. Mooi dat Rumba de Zigeunerslet ook volgespoten heeft.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Dat lijkt mij ook nog een keer geil een zwangere meid volspuiten met een lading sperma.
Hulp nodig kerel ? Zit in je regio :lol: :lol:

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
495
Je moet me toch eens uitleggen wat geil is aan een zwangere vrouw volspuiten. Ik bedoel waarom geiler dan een niet zwangere vrouw volspuiten.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Waarschijnlijk vind ik het geil om een keer mee te maken omdat je die kans niet zo snel krijgt in het normale leven. Denk dat als ik een zwangere meid c.q. vrouw op straat aanspreek met de vraag of ik haar mag neuken en volspuiten dat ik dan een klap in mijn gezicht krijg van haar :lol: :lol:

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Beffer007,

Heb je dat al bij een niet zwangere meid geprobeerd ? Wie weet lukt het gewoon en zitten wij maar geld weg te smijten aan paydates... :roll:

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
beffer007 zei:
Denk dat als ik een zwangere meid c.q. vrouw op straat aanspreek met de vraag of ik haar mag neuken en volspuiten dat ik dan een klap in mijn gezicht krijg van haar :lol: :lol:

Gewoon netjes vragen: Dag mevrouw, wilt u met mij een vleselijke gemeenschap aangaan met een zaligmakende bevruchtingseinde?
Je had er bij mogen zijn om haar pruim meer op sap te zetten.

Voormalig lid 14701

Ervaringsdeskundige
19 nov 2019
639
301
Zwangere vrouwen volspuiten. Niet gedaan behalve dan mijn eigen vrouw. Gedoe met coke of andere troep bij een date of bezoekje daar pas ik voor. Ieder zijn ding zal ik maar zeggen.

peeklak

Toogplakker
21 mrt 2022
199
29
Cumgiver zei:
Het kind in huis kan lastig zijn maar die was lief met haar speelgoed bezig in de woonkamer. Grote mensen doen ook graag Grote mensen spelletjes alsof ze dat door had.
Een vrouw neuken vind ik normaal. Een vrouw bare neuken kan ik ook nog wel begrijpen. Een zangere vrouw bare gaan neuken, ligt al iets moeilijker op maatschappelijk vlak, maar uiteindelijk: waarom niet, als zij er mee instemt. Maar gaan neuken met een klein kind dat ernaast zit te spelen, dat vind ik er heel ver over.

Terug
Naar boven