Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Noteer mij maar. Gegarandeerd veel zaad.Wie zoekt er nog een cumdump? Wij organiseren binnenkort eentje![]()
Laat maar weten wanneer, ik zal er alles aandoen om aanwezig te zijmZal doorgaan in
Kruibeke.![]()
Heb je wel eens die Vietnamese vissauce geprobeerd?Wel.. ik kan zeggen dat ik een x aantal keren een vrouwtje heb geneukt... als enkele persoon maar ook tijdens bare gangbangs waar het door mij geneukte kutje... ook wel eens kut toch echt heavy naar sex.... sperma, pik, pis rook. Wil niet gelijk beweren vissig maar geil sterk. En dan slaan bij mij echt de stoppen door... zooo geil vindt ik dat. Geeft het zelfs een vunzig dierlijk tintje eraan.
En ik heb een aantal x-en tijdens een bezoek aan een sexbios ook wel eens stel MV mogen meemaken die er flink op los gingen en er geen condoom te zien was. Bij een paar van die vrouwtjes kwam er echt wel een heftige kut geur uit haar kutje omhoog. Mijn ding... voordat ik A kon zeggen gleed mijn pik in dat reeds volgespoten en zeer wel ruikende kutje. Sex zonder geur is voor mij geen sex. Te klinisch niet mijn ding.