Creampie van een ander geneukt

boerenspuit

Toogplakker
27 jun 2023
120
40
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Ike wil ook

Laatst bewerkt door een moderator:

cream4u

Toogplakker
16 mei 2015
39
45
Wel.. ik kan zeggen dat ik een x aantal keren een vrouwtje heb geneukt... als enkele persoon maar ook tijdens bare gangbangs waar het door mij geneukte kutje... ook wel eens kut toch echt heavy naar sex.... sperma, pik, pis rook. Wil niet gelijk beweren vissig maar geil sterk. En dan slaan bij mij echt de stoppen door... zooo geil vindt ik dat. Geeft het zelfs een vunzig dierlijk tintje eraan.

En ik heb een aantal x-en tijdens een bezoek aan een sexbios ook wel eens stel MV mogen meemaken die er flink op los gingen en er geen condoom te zien was. Bij een paar van die vrouwtjes kwam er echt wel een heftige kut geur uit haar kutje omhoog. Mijn ding... voordat ik A kon zeggen gleed mijn pik in dat reeds volgespoten en zeer wel ruikende kutje. Sex zonder geur is voor mij geen sex. Te klinisch niet mijn ding.

Wxc

Ervaringsdeskundige
11 okt 2019
412
157
@ Oral69. Misschien kan er nog ééntje bij? Dan mag je me even privé posten hoor. Heel graag zelfs. Dan loopt het zaad tot op haar enkels🙂

Laatst bewerkt:

m1ichel

Toogplakker
5 aug 2016
137
78
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Mag ik vragen in welke plaats?

Laatst bewerkt door een moderator:

cream4u

Toogplakker
16 mei 2015
39
45
Is het mogelijk om een indruk van Sara te krijgen... hoe ze er dus uitziet?

JosNL

Toogplakker
17 mrt 2022
64
34
Dat is best een eind uit mijn buurt. Maar keep me posted,je weet maar nooit

Sarah

Toogplakker
1 nov 2022
114
192
vrijdag overdag is er een gloryhole event., enkel kutje is zichtbaar.
Dan kan je een dame bare neuken… een 2de is er ook maar die is met condoom :) dus niks voor hier

ReneK19

Toogplakker
31 mrt 2023
115
59
Wel.. ik kan zeggen dat ik een x aantal keren een vrouwtje heb geneukt... als enkele persoon maar ook tijdens bare gangbangs waar het door mij geneukte kutje... ook wel eens kut toch echt heavy naar sex.... sperma, pik, pis rook. Wil niet gelijk beweren vissig maar geil sterk. En dan slaan bij mij echt de stoppen door... zooo geil vindt ik dat. Geeft het zelfs een vunzig dierlijk tintje eraan.

En ik heb een aantal x-en tijdens een bezoek aan een sexbios ook wel eens stel MV mogen meemaken die er flink op los gingen en er geen condoom te zien was. Bij een paar van die vrouwtjes kwam er echt wel een heftige kut geur uit haar kutje omhoog. Mijn ding... voordat ik A kon zeggen gleed mijn pik in dat reeds volgespoten en zeer wel ruikende kutje. Sex zonder geur is voor mij geen sex. Te klinisch niet mijn ding.
Heb je wel eens die Vietnamese vissauce geprobeerd?

GekkeBert46

Toogplakker
26 jan 2017
100
75
Hey ik vroeg me af zijn hier dan ook GangBang liefhebbers of dat dan weer niet.
Zelf vind ik een volgespoten kutje mega geil. Met mijn ex ging ik ook regelmatig op stap op stratum. En dan daagde ik der uit.... en dat eindigde in heerlijke avondjes stappen werd ze toch al gauw x of 4 volgespoten en op zo een heerlijke zomeravond...... droop het geil langs der benen tijdens het stappen....

Ik zie vaak wel post van GB en er zijn veel liefhebbers maar niet altijd de reviews. Ik ga proberen om er donderdag bij eentje bij te kunnen zijn.

Terug
Naar boven