Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nee hoor .... zaaaaalig gewoonIs het gestoord om het sperma van een andere man uit een meisje te likken?
Zou je het ook doen, als je de klant voor je tegenkomt, net van haar vandaan?Nee, ik denk van niet. Ik vroeg het ooit aan dame of dat mogelijk was. Tegenwoordig regelt ze het standaard dat ze gevuld klaarligt. Vaak het zaad nog op de lipjes ook. Heerlijk om te doen
Nee zeker niet!Is het gestoord om het sperma van een andere man uit een meisje te likken?
Gestoord is misschien een groot woord.Is het gestoord om het sperma van een andere man uit een meisje te likken?
Veel mannen zijn na het klaarkomen even niet meer geil genoeg om hun eigen zaad te willen proeven. Misschien is het een idee om tevoren met een date of dvp af te spreken dat zij jou moet "dwingen" om het volgespoten kutje te likken?Zou je het ook doen, als je de klant voor je tegenkomt, net van haar vandaan?
Ik vind het namelijk ook erg geil om het ooit eens te gaan doen, maar dan wil ik
liever niet weten wie voor me is geweest. Merel uit Vaassen heb ik een paar keer goed volgespoten, en ze maakte niks schoon, want d'r man ging d'r zo weer overheen zei ze.en vaak denk ik als het van me eigen d'r weer ga schoonlikken. Maar nadat ik ben gekomen, ben ik even niet geil genoeg meer om het te doen. Daarom liever een keer van een vreemde
Ik denk dat ze daar allemaal over fantaseren. Ze willen gewoon een kerel klaarpijpen.Hoewel ik ook wel eens fantaseer om een mannenlul direct leeg te zuigen…