Creampie likken

janzonderpet

Toogplakker
16 jul 2024
48
53
Hangt af van het meisje.

Toen ik nog groener was, kwam ik vaak bij een privé huis bij dezelfde dame. Deze zag ik meestal nog snel een paar condooms grabbelen als ze uit de woonkamer kwam en soms moest ze nog terug als we al op de kamer waren. Ze bood wel eens pzc aan, maar ik was toen erg gesteld op veiligheid…

Een keer kwam ik voor een afgesproken date, bleek dat ze een ander er bij tussen had gepakt, dus ik mocht wachten. Die dag zei ze dat ik niet mocht beffen (hou ik nochtans van), maar vingeren was wel ok. Ik voelde een soort gel in de poes, en nadat ik mijn vingers met smaak had afgelikt, mocht ik opeens wel heffen.

Wat was dat een lekker kutje 🤤

Frits1974

Toogplakker
3 jun 2018
133
50
Nee, ik denk van niet. Ik vroeg het ooit aan dame of dat mogelijk was. Tegenwoordig regelt ze het standaard dat ze gevuld klaarligt. Vaak het zaad nog op de lipjes ook. Heerlijk om te doen

Befchamp

Toogplakker
23 dec 2015
115
78
Nee, ik denk van niet. Ik vroeg het ooit aan dame of dat mogelijk was. Tegenwoordig regelt ze het standaard dat ze gevuld klaarligt. Vaak het zaad nog op de lipjes ook. Heerlijk om te doen
Zou je het ook doen, als je de klant voor je tegenkomt, net van haar vandaan?
Ik vind het namelijk ook erg geil om het ooit eens te gaan doen, maar dan wil ik
liever niet weten wie voor me is geweest. Merel uit Vaassen heb ik een paar keer goed volgespoten, en ze maakte niks schoon, want d'r man ging d'r zo weer overheen zei ze. 🤣 en vaak denk ik als het van me eigen d'r weer ga schoonlikken. Maar nadat ik ben gekomen, ben ik even niet geil genoeg meer om het te doen. Daarom liever een keer van een vreemde

Frits1974

Toogplakker
3 jun 2018
133
50
Ik heb 1 keer gezien wie er voor me was. En had er geen moeite mee. Werd er juist geiler van. Lange jongen, basketbal type

MarcelVenlo077

Snuffelaar
10 jun 2023
15
15
Ik kom regelmatig bij een vaste dame die normaal altijd na een date zich weer wast en verzorgd. Ze weet dat ik het heerlijk vindt om gewoon sex met haar te hebben ook al is ze volgespoten door de voorganger. Komt dus ook voor dat de voorganger de deur uit loopt en ik hem bijna tegen het lijf loop. Zelfs al gebeurd dat ze met condoom neukte en het condoom gewoon lekker geleegd heb op en in haar openstaande kut om vervolgens te beffen en te neuken in dat zaad.

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
Is het gestoord om het sperma van een andere man uit een meisje te likken?
Gestoord is misschien een groot woord.
Of het "normaal" is...imo niet echt. Maar bon, da's ieder z'n opvatting er over.
Er kunnen dingen zijn waar ik me toe aangetrokken voel en waarvan jij de wenkbrauwen gaat fronsen, dus...
Zolang beide partijen hier geen erg in zien zou ik zeggen...doe maar. Lik er aan alsof je leven er af hangt, slurp de laatste druppel mannelijk zaad er uit en geniet vd smaak...🙈

kalung

Snuffelaar
13 nov 2015
9
0
Grote fetish van mij om een keer te doen.
Weet iemand slanke, aantrekkelijke dame, max 40 jaar in het Antwerpse die hier voor open staat ?
Ideaal zou zijn bij een koppel, waarvan de man haar eerst volspuit, misschien is dat nog het veiligste. Ik vind echer niemand die het aanbied of suggereert.

Trogdor

Ervaringsdeskundige
23 dec 2016
306
248
Ik heb het gezien bij SG Parties, dit amateur stel liet de vrouw zich op z'n hondjes volblaffen door een man of 10 en de man zat er naast aan een riem. Op een moment zei ze stop, ging op haar rug liggen en de man moest het zaad eruit likken alsof zijn leven er vanaf hing.

Niet mijn ding, maar ach als ze het beiden leuk vinden, dan helemaal prima!

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
305
689
Zou je het ook doen, als je de klant voor je tegenkomt, net van haar vandaan?
Ik vind het namelijk ook erg geil om het ooit eens te gaan doen, maar dan wil ik
liever niet weten wie voor me is geweest. Merel uit Vaassen heb ik een paar keer goed volgespoten, en ze maakte niks schoon, want d'r man ging d'r zo weer overheen zei ze. 🤣 en vaak denk ik als het van me eigen d'r weer ga schoonlikken. Maar nadat ik ben gekomen, ben ik even niet geil genoeg meer om het te doen. Daarom liever een keer van een vreemde
Veel mannen zijn na het klaarkomen even niet meer geil genoeg om hun eigen zaad te willen proeven. Misschien is het een idee om tevoren met een date of dvp af te spreken dat zij jou moet "dwingen" om het volgespoten kutje te likken?
Ik riep tegen mijn laatste ex ook altijd tijdens het neuken dat ik haar schoon zou likken, maar uiteindelijk deed ik het toch niet. Daar heeft ze me op zeker moment mee terug gepakt! Toen ik een keer in haar mond klaargekomen was, greep ze mijn hoofd stevig vast en is ze me, met haar mond nog vol met mijn sperma, uitgebreid gaan tongzoenen :ROFLMAO: Vanaf dat moment heb ik altijd keurig mijn sperma opgeruimd bij haar, ongeacht waar ik het gespoten had. Iemand moet je gewoon even over dat drempeltje heen helpen;)

Gerbruin2002

Toogplakker
19 jul 2018
224
282
Haha inderdaad!! Ik kan ook enorm geilen op creampies en zaad! Maar als ik zelf net klaargekomen ben is de 'goesting' inderdaad even weg!
Vandaar ik me uitleef op barebangs en daar de door anderen volgespoten kutjes uitlik!! (Gelukkig niet vies van andermans zaad!)
Zo geil! Echt mijn kick!!! En de dames vinden het vaak ook prachtig! Vaak genoeg ge cum-kissed ook! Heerlijk glibberig!
Hoop dit weekend weer wat te scoren!!

xavierke

Toogplakker
20 dec 2017
147
47
niets zo geil als een volgespoten kut uit likken waar er zaad van onbekenden in zit... makkelijkste manier om deze hobby te doen is een barebang zoals andere aangeven... leuke dame in de gaten houden, wachten tot ze wat volgespoten is en dan er volop voor gaan... kutje wat leeglikken zodat je een lekker spermasmaak in de mond hebt en dan haar lekker beginnen neuken en glijden in het zaad dat er nog in zit. Heerlijk.
Op gangbangs met condoom was het leuk als de dame iemand klaar pijpte om dan te spermakussen terwijl ik haar neukte... lekker tong draaien met zaad van andere man.
enige voordeel van een gangbang met condooms is dat de vuilbakjes vol zitten met gebruikte gevulde condooms. ik verzamel die dan om ze lekker leeg te likken en veeeeel sperma te proeven!

ik ga ook geregeld naar de raamhoeren voor een "xavvy special"
op het einde van de shift pak ik de lekkerste raamhoer... vraag haar hoeveel klanten ze heeft.
Ik roof dan haar vuilbakje leeg en leg de gebruikte condooms netjes naast elkaar op papiertje op het bed...
ik laat de dame dan een ritje op mijn gezicht maken en lik ze klaar... eens ze klaar is moet ze de gebruikte condooms leeggieten in mijn mond... echt heerlijk!
En als het meezit pist ze ook nog eens lekker in mijn mond.

Genieten, maar vermoedelijk niet voor iedereen! ;)

Gerbruin2002

Toogplakker
19 jul 2018
224
282
Haha! Nee.. ieder zijn ding! Ik dacht dat ik kinky was!!!
Maar 'koud zaad' is niet zo mijn ding… zeker niet uit vuilbakkies!!
Maar Oke hoor.. Doe je ding…

Ik lik liever een vers gevulde dameskut!!
Hoewel ik ook wel eens fantaseer om een mannenlul direct leeg te zuigen…

Terug
Naar boven