Corona en sekswerk

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Ik kan met jullie delen dat een fwb vriendin van mij volledig thuis zit en haar carrière als tvp helemaal op slot zit en thuis niks kan doen. Al een paar maanden was er stilte tussen ons, omdat haar situatie het niet toe laat. Ze verontschuldigde zich van haar stilte. Maar ik was blij ze gexond thuis zit.

Een andere vriendin appte me 3 weken geleden dat ze enorm zin had, net een moment dat ik niet kon en een reactie die ik het volgende weekend begreep. De heerlijke middag bij haar, bevat ook een indrukwekkende gesprek. Hoe zij dankzij hulpverlening een uitkering krijgt, hoe het in haar land aan toe gaat en dat ze haar familie nog steunt. Dan mogen we blij zijn dat we in een goed ontwikkeld land wonen. Dan ben ik zeker een luisterend oor en met alle warmte trooste ik haar.

Ik heb zeker ook met onze leden te doen, de vrijheid om een keuze te maken is nou eenmaal beperkt en de kans op genieten is daarmee verkleint en voor de trouwe bezoekers nihil. Er verschijnen hier leuke topics van dvp bezoeken. Het mag dubbel zijn, maar dat houdt deze forum levend en smaakvol. Dat lees ik graag.

Iedere dag speelt een nummer in mijn hoofd, voor hen die lijden als gevolg door deze crisis en erger nog getroffen zijn. Dit is voor mij de anthem voor nu .... met de zin dat het jullie en de relax sector niet hard treft.

Luister naar Frost - Overtones (04 ID - ID James Grant & Jody Wisternoff Live) van Curtis Buchanan op #SoundCloud

Dilemma

Toogplakker
24 jul 2018
214
140
CWP zei:
Topic begint rijp te worden voor sluiting... zeker na de posting van @djingo, ga je schamen man

Je slaat de spijker op zijn kop. Echt schandalig dat er mensen zijn die hopen dat vrouwen de vernieling ingaan zodat ze er overheen kunnen gaan.

marius13

Ervaringsdeskundige
24 jan 2016
255
50
Ik denk dat velen onder ons een aantal vaste adressen in hun boekje hebben staan.
Wat is er mis om bij deze adressen oprecht te informeren hoe het gaat. We kennen elkaar immers goed.
Gevolg kan zijn dat je uitgenodigd wordt om langs te komen.
Er wordt dan voorlopig omgegaan met vaste klanten enigszins beperkt besmettingsgevaar.
Recensies daarover zullen dan even niet hier worden geplaatst.

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.397
340
Wat Marius13 klopt inderdaad. Ik heb ook een aantal "vaste" dames die nu tijdens of al voor de Corona niet meer adverteren. Met 1 dame heb ik onlangs gedate. Recensies komen na de crisis wel weer😁

4fun

Makkie

Ervaringsdeskundige
26 mrt 2015
342
126
er zijn verschillende heren hier dat toch nog dvp (willen) bezoeken ondanks de waarschuwingen. Een dame waarmee ik Whatsapp contact heb heeft het mij deze week nog verteld. Ze had een,advertentie geplaatst op RL en verschillende heren hadden haar opgebeld om een date met de vraag NZC. Wat hier al verschillende keren gezegd geweest om dit niet via de telefoon te vragen !!!
Ondanks dat in haar adv vermeld was dat NZC niet mogelijk was !
Maar deze dame was hier al gekend van haar diensten toen ze nog voor corona werkzaam was. Met als gevolg adv weg en dame ook niet meer bereikbaar. Sommige heren denken dat ze ongenaakbaar zijn en alles mogen. Maar men verpest het dan voor anderen.
Ik vond haar antwoord naar een bepaalde beller wel hilarisch toen ze op zijn vraag repliceerde dat NZC mogelijk was voor 5k€ !
Ik hoop dat sommige heren nu hun lesje.geleerd hebben en dit pas vragen bij ontmoeting !
En ja ik heb ze al ontmoet ook en zelfs bij mij thuis ! Weliswaar voor corona voor de criticasters
grtjs
Makkie

toontje

Toogplakker
27 okt 2016
122
68
Ik sluit me bij Marius13 en 4fun aan. Het aantal verschillende contacten beperken.Terugvallen op vaste dame.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Nu we nog even langer moeten wachten voordat wij weer geoorloofd naar een DVP toe kunnen hoe vervelend dit voor sommige ook zal zijn .

krijg ik wel het idee dat een deel van de aanwezige op dit forum in eerste instantie schreven voorlopig een algeheel onthouding van bezoek aan een dvp en sommige hadden zoiets van ik bezoek gewoon mijn dvp's misschien in mindere mate . Wat mij dan wel opvalt is dat een deel van de groep "ik ga niet na dvp's " toch weer dvp's gaat bezoeken en hier weer vrolijk over gaat schrijven moet je dan dit soort schrijvers nog geloven .
Ik ga er van uit van wel …. Zelf krijg ik na een lange tijd zonder bezoek aan een dvp ook weer zin maar tot op heden heb ik me nog kunnen inhouden mede ook om geen gevaar voor mijn omgeving te zijn . Ook een bezoek aan een vaste DVP kan een risico opleveren aangezien andere vaste klanten het ook onder de leden kunnen hebben en zo zou de dvp het alsnog op je over kunnen dragen , Het dragen van dit virus betekend niet altijd dat je er zelf ook ziek van wordt . En ja via allerlei datingssites (ook facebook) wordt je gemacht en verwezen naar allelei "gratis"sites voor virtuele seks of echte seks wel aanmelden en daarna komen de kosten …… Jammer dat er door de sites zoslecht gecontroleerd wordt op deze fake accounts ….. en je vraagt je af hoeveel mensen er toch in meegaan . En zoals op facebook met extra accounts werken enz , de kans dat jezelf wordt geblokkeerd is net zo groot aanwezig , en als men ziet (via vaste IP-adressen) dat je meerdere accounts hebt is de blokkade van alle account ook makkelijk aanwezig . Ook hierbij is de kans op fake zo hoog dat je er niet eens tijd in wil steken om überhaupt kans te maken .

En ja gaan de prijzen omhoog op dit moment omdat de nog werkende dvp's nu kunnen vragen wat ze willen , zitten ze vol , het zijn allemaal vragen die wij nu kunnen stellen . en ja zijn ze allemaal gezond ondanks dat ze alleen met vaste klanten werken …. Het zijn en blijven allemaal vraagtekens .

Ik zeg simpel als je op dit moment dvp's wil blijven bezoeken dan is het aan jezelf ….. loop je het virus op of wordt je op een of andere manier opgepakt en wordt je op de bon geslingerd dan moet je simpelweg niet gaan piepen ….. Maar ik denk wel als we ons een beetje aan de richtlijnen van het rivm houden dat we eerder van deze "droge" periode af zijn dan als we allemaal maar lukraak naar nu nog werkende dvp's gaan .

Ik denk nu al als het bezoek aan "dvp's" weer wordt vrijgegeven hoe druk het dan weer de eerste dagen zal zijn bij bv de ramen ….. of de sauna clubs in bv Duitsland . Ik verwacht dat het storm gaat lopen de eerste weken en dat de dames in het begin goed verdienen en dit na een aantal weken weer terug zal zakken naar normaal cq dat men na een paar dagen "over vermoeid" is en rust nemen omdat ze het lichamelijk niet aankunnen .

we gaan het allemaal zien .

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Prijzen omhoog? Ze zullen eerst mensen moeten overtuigen om weer te komen...
Ik zie eerder prijzen dalen als straks de markt weer open gaat.

Om weer klanten naar de hoeren te laten gaan is meer nodig dan roepen dat ze weer klanten ontvangen, men zal in het begin huiverig zijn.

Maar goed, dat is maar mijn idee....

Dilemma

Toogplakker
24 jul 2018
214
140
Dat is inderdaad jouw idee, en vrij naief helaas. Men gaat nog volop naar de dames, alleen praat men er minder over. De dames die nu nog adverteren zijn extreem druk en kunnen veelal meer vragen dan ze normaal doen.

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Een week geleden stond er op Redlights plots een verse advertentie van Faiza, een Marokkaanse die zichzelf aanprijst als "taboeloos". Ik heb ondertrussen zoveel "jeuksel" dat ik besloot om het toch maar te wagen en te bellen. Haar telefoon stond echter op doorverwijs naar Lycomobile. Dan bleek haar advertentie verdwenen, hoewel ze nog geen week online had gestaan, en haar telefoonnummer blijkt niet meer te bestaan.

Mogen we hieruit besluiten dat er "hogere autoriteiten" zijn die wel degelijk ingrijpen ?

sandstorm

Toogplakker
11 feb 2019
181
36
Toch wel een stevige periode, bij mij is dat wel is een club of is een impulsieve date met dame van plezier of iemand die gb geeft.

Dat lenteweer helpt ook niet echt.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Ja hoor, toch wel.
Misschien minder of alleen met bekende vaste klanten, geen idee.
Maar 10 dagen geleden nog geweest, dat was toch midden in corona tijd.
Uiteindelijk gaan haar kosten ook gewoon door: huur, energie, boodschappen.
Dus ze zal ook wel moeten.

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Er is aangekondigd dat men in België binnenkort begint met contact-tracing. De vraag is : wie gaat openhartig bekennen dat hij "naar de hoeren" geweest is ? Vanwege : "rode oortjes" en ook dat de dame eventueel in de problemen zou geraken. :mrgreen:

0o0

Toogplakker
25 dec 2015
184
61
guy6 zei:
Er is aangekondigd dat men in België binnenkort begint met contact-tracing. De vraag is : wie gaat openhartig bekennen dat hij "naar de hoeren" geweest is ? Vanwege : "rode oortjes" en ook dat de dame eventueel in de problemen zou geraken. :mrgreen:
Ja kan ook haar gsm nummer opgeven en haar werknaam :lol: dan bellen ze die op, pas dan zullen ze veel werk hebben als ze die hun lijst moeten overlopen ;)

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
België is een grote grap wat betreft Corona. We moeten onze maskers zelf bijeen naaien en voor dat call center contact tracing zijn al 90 van de 2500 agents gevonden. We zijn de Europese grap. Spijtig maar wat wil je met een minderheids regering :lol:

PS: ik veeg al 6 weken mijn kas aan al die maatregelen, ben nog nooit beboet omdat ik me er altijd uit kan lullen... (ben naar de winkel, heb een lief in xyz,... ) en allerbelangrijkst: ben nog altijd kerngezond ;) Voor mij één conclusie: "Fake News" !!! :mrgreen:

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
Ik pas tot ik weet dat het weer volledig corona-veilig is.
Al komt m'n vaste date wel op de webcam (tegen betaling) nadat we een moment hebben afgesproken. Qua beleving natuurlijk veel minder dan "the real thing", zeker na een paar keer.

En wat die contact-tracing betreft: Ik denk dat het in de meeste gevallen voor geen meter zal werken. Ik alleen al kom voor de zaak met bijna 30 mensen in "nauw" contact en moet me ook regelmatig verplaatsen op verschillende trajecten. Ze kunnen nooit iedereen controleren wanneer zo'n app. "vreemd" gedrag vertoont.

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
PS: ik veeg al 6 weken mijn kas aan al die maatregelen, ben nog nooit beboet omdat ik me er altijd uit kan lullen... (ben naar de winkel, heb een lief in xyz,... ) en allerbelangrijkst: ben nog altijd kerngezond ;) Voor mij één conclusie: "Fake News" !!! :mrgreen:
[/quote]

@ Rumba , ik hoop dat je wel goed beseft wat je hier neer typt , ik ken persoonlijk veel mensen die in de zorg werken en het is dankzij mensen als u dat er nog dagelijks mensen in de ziekenhuizen belanden , je kan je wel kerngezond voelen maar je kan zelf ook drager zijn van het virus en zo aan anderen doorgeven zonder dat je het zelf beseft , waarom denk je dat de maatregelen door de regering anders genomen zijn ?

Persoonlijk ken ik ook 7 mensen die het virus gehad hebben en uit hun getuigenissen ben ik te weten gekomen dat het geen onnozel griepje is , maar wel degelijk een virus dat zeer serieus dient genomen te worden met het oog op onze volksgezondheid , 3 van de 7 mensen die de ziekte gehad hebben zijn jonge en gezonde mensen die jonger als 40 jaar zijn .

Fake news ???

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
Ziekte treft obesen, ouderlingen en mensen met onderliggende aandoeningen.

Waarom moeten de gezonden zich aanpassen? Sorry hè, dat de risicopersonen zich eens opsluiten en laat de rest leven en werken.

Dank u

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
@dirkA Lees mijn bericht eens goed , dan is het je wel duidelijk dat de ziekte niet alleen obesen , ouderlingen en mensen met onderliggende aandoeningen treft , de personen die ik persoonlijk ken zijn zeker niet dik en hadden geen onderliggende ziektes en sommige zijn zeer sportief .

Persoonlijk zit ik ook met een risico patiënt hier in huis en ik heb heel veel schrik om besmet te worden door een ' gezond ' persoon , want als ik besmet ben zonder het te weten , weet ik dat mijn huisgenoot hier in huis het zo goed als zeker zal krijgen met een hospitalisatie tot gevolg , ik snap wel dat zwakke personen binnen dienen te blijven , maar weet wel dat deze personen ook afhankelijk zijn van andere die voor hun naar de winkel gaan , de apotheek ... waar ze met de buitenwereld en andere mensen in contact komen .

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Donald Trump heeft het opgelost...

1 dosis Remdesivir en je bent overal vanaf....

Terug
Naar boven