Corona en sekswerk

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Dat is wel aan hem te zien :lol: :lol: :lol:

Deze dame kon enkel kort Amerikaans

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
Elk jaar gaan er gezonde mensen (ook kinderen) dood aan de "gewone" griep.

Maar daar kraait geen haan naar? Want ja, dat komt niet in het nieuws.

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
Voor de gewone griep is dan ook een vaccin/medicatie. Ik hoop dat de DVP's die in België nu onder de radar werken worden betrapt en zwaar financieel worden aangepakt. De boetes kunnen in dat geval niet hoog genoeg zijn. Op Redlights zijn er in elk geval al zo dom om bevestigend te antwoorden en ik zal het niet nalaten om ze aan de galg te praten.

nestorix

Toogplakker
7 apr 2015
201
7
tuurlijk gaan er mensen dood, er is tenslote 1 ding zeker als je geboren wordt, je gaat dood.
de lockdown, is dan ook voornamelijk bedoeld om het virus minder snel te laten over springen van mens naar mens.
en daardoor de ziekenhuizen te ontlasten, die daardoor ook weer de regulerende zorg kunnen toepassen.
zonder medicatie/vac, blijft dit virus rond zingen.

discretesex

Toogplakker
28 apr 2015
31
0
dirkA zei:
Elk jaar gaan er gezonde mensen (ook kinderen) dood aan de "gewone" griep.

Maar daar kraait geen haan naar? Want ja, dat komt niet in het nieuws.
Klopt!

Ik ken veel vrijwilligers in ziekenhuizen en die draaien met hun duimen wegens geen werk te doen buiten af en toe eens met de mensen wandelen. Mijn beste maat werkt in de zorgsector en ondervind helemaal geen problemen.
Het zal ook per regio afhangen natuurlijk.
Wat in de media komt is zoals we allemaal wel weten, een opgeklopt boeltje

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
CWP zei:
We gaan hier geen tips delen hoe en wat, de overheid heeft contact verboden, dus als je toch tegen beter weten in een dvp op wil zoeken, dan zal je je eigen onderzoek moeten doen.

Waarvan Acte. Aangezien het een welles / nietes topic aan het worden is, en alle surrogaat dokters onder hun steen vandaan zijn gekomen is het nu mooi geweest.
We zijn een recensie forum wat zich toegelegd heeft op neuken zonder condoom, en voor alle overige zaken is dit forum niet geschikt.
Er zijn geen ministers, virologen, of intensive care artsen onder ons, dus alles wat er nu verkondigd wordt komt uit de krant.

En dat is een prima plek om te discussiëren. Ondertussen gaan we hier weer discussiëren over op zaken waar we wel verstand van hebben, Neuken zonden condoom in alle facetten.

Prostitutie.nl - https://www.prostitutie.nl/nl/corona-en-sekswerk/

Voor Nederland Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu | RIVM

en voor België Home | Coronavirus COVID-19

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
NL Update

Volgens Rutte kunnen we In september weer "legaal" neuken, sex clubs, sauna's ect

Mr. Parker

Toogplakker
26 sep 2015
56
20
Mag ik nu wel als Nederlandse naar Antwerpen? We mochten alleen naar België met een verklaring of rede, ik hoor dat het weer normaal is. Zijn de raampjes open? In Antwerpen Scippersstraat. Ze hebben daar verschillende straatjes

Bedankt

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
579
227
Ik zag op Belgische journaal dat alle niet medische contactberoepen binnenkort weer weer mogen werken dus ik denk dat de sexwerkers weer mogen. Wordt tijd want dan hoop ik dat de prijzen ook weer normaal worden.

Hooked

Mr. Parker

Toogplakker
26 sep 2015
56
20
hooked zei:
Ik zag op Belgische journaal dat alle niet medische contactberoepen binnenkort weer weer mogen werken dus ik denk dat de sexwerkers weer mogen. Wordt tijd want dan hoop ik dat de prijzen ook weer normaal worden.

Hooked

Dus ik mag nu gewoon de grens over met België? Zonder zorgen. Je moest een verklaring hebben voor België. Je moest een reden hebben.

Mooi dat het weer open gaat. Weet je toevallig wanneer dit is? Of is het al open

Paultje59

Ervaringsdeskundige
13 aug 2016
678
146
Dit stond op de FB van Utsopi (belangenvereniging prostitutie):
Het kabinet-Clarinval heeft ons gisteren laten weten dat sekswerk niet tot de niet-medische contactberoepen behoort die op 26 april mogen hervatten. Dit in tegenstelling tot wat gezegd was op een vergadering tussen virologen, kabinetten, Utsopi en andere partnerorganisaties. We spannen ons tot het uiterste in om te weten te komen wat precies tot deze beslissing heeft geleid en gaan ervoor proberen zorgen dat onze sector, onder voorwaarden, op 8 mei terug open mag. We zijn erg teleurgesteld met deze onverwachte beslissing

Bron:Hookers.

Terug
Naar boven