Corona en sekswerk

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
Hi my fellow perverts Bareboy
will not be active for the foreseeable future .As Bareboy has to take care of some very vulnerable people.
Until the Virus has been solved
I must stop.
Bareboy

king007

Ervaringsdeskundige
3 dec 2015
286
14
Beste medewandelaars,

Ikzelf heb besloten om tijdelijk niet meer bij een sekswerker te gaan wegens het Corona-virus.
Daar is echt wel veel lichamelijk contact en je weet nooit wat uw voorganger nagelaten heeft.

Beter voorkomen dan genezen en wees gerust ook Nederland zal nog strenge maatregelen uitvaardigen.

Ik heb mij als tussenoplossing een Fleshligth gekocht. ;)

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
@king007, @bareboy gebruik de zoek functie aub ipv allemaal Corona topics te openen.

king007

Ervaringsdeskundige
3 dec 2015
286
14
OK, CWP.
Ik wist niet dat er al een topic was.
Bedankt om het te verplaatsen.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Het is een rare tijd met die pandemie. De redlight sector zal na verwachting ook wel merken. Fijn dat Thirza een bijdrage geleverd had en al die berichten dat de clubs op slot gaan. Ik had de afgelopen week 2 fundates gehad en vandaag kreeg ik 3 apps of ik vanavond wat te doen heb. Alle 3 is het contact zonder condoom. Een daarvan overweeg ik toch om daar heen te gaan. Maar de twijfel is hoog, want ik neem de pandemie wel serieus.

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
Wat een kortzichtige reactie Cumgiver , iedereen hier in België adviseert de mensen om zo weinig mogelijk contact met elkaar te hebben en jij gaat blijkbaar nog mensen bezoeken waarbij het risico op overdracht zeer groot is , dan speel je dus echt met vuur in jou geval , voor mezelf heb ik besloten om de volgende maand(en) al zeker geen DVP te gaan opzoeken omdat mij het risico op besmetting te groot is en ik wil niet voor een half uurtje plezier 14 dagen in afzondering te gaan , ook zou ik het er zeer moeilijk mee hebben dat ik hierdoor andere mensen zou besmetten en hierdoor het pandemie nog minder te stoppen is en ik wel eens doden op mijn geweten zou kunnen hebben .

Gebruik nu voor een keer toch je gezond verstand en laat dat in deze tijden in je hoofd dient te zitten i.p.v. in je penis.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
rickske123 zei:
Wat een kortzichtige reactie Cumgiver , iedereen hier in België adviseert de mensen om zo weinig mogelijk contact met elkaar te hebben

Rickske, Dat klopt.

Dat was een fundate met een transgender, die ik via de chat leerde kennen. Allebei enorm zin. Date is ook niet doorgegaan, ik was zelfs thuis gebleven i.p.v. uitgaan. De maatregelen zijn ook door onze regering aangescherpt tot 6 april. En die datum kan verlengt worden. Dus mijn pik heeft rust, dat heet hier de Onacor vakantie en uw opmerking is inmiddels door onze pinchhitter :roll: ingekopt :lol:

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
449
Oke dan zal dat voor het hele land gelden!
Hou je de hand weer een beetje op de knip deze tijd ,,ook niet verkeerd!!,,

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Gestern auch nicht CWP :lol:
Mijn gedachte is nu naar een wap vriendinnetje die in de Baltische staten als tvp actief is. Dat gaat wel even duren voordat ze terug is. :(

A

Anonymous

Guest
blackmetal zei:
Corona is enkel een probleem voor een klein percentage van de bevolking met weinig weerstand (bejaarden, diabetespatiënten, ...) en 80% zal er zelfs geen hinder van ondervinden, een klein gedeelte moet opgenomen worden met symptomen en enkelen zullen dan bezwijken door vermelde zwakke gesteldheid ... maar de maatregelen zijn nu genomen om het uitbreken van de ziekte deels uit te stellen en ook te vermijden dat bv kinderen die er nauwelijks last van hebben hun grootouders besmetten. Voor een gezonde burger zal corona weinig hinder veroorzaken en zelfs minder dan een andere griep ... dus no panic, soa's zijn veel vervelender ...

Ga jij doktertje spelen nu? Blijkbaar ben je ofwel slecht geïnformeerd of je probeert anderen te overtuigen omdat het je goed uitkomt.

Er sterven steeds meer gezonde jongere mensen dus wees gewaarschuwd...

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Aangezien het schijnbaar moeilijk is om er geen wellus / nietes topic van te maken heb ik de boel maar weer opgeruimd.

We zijn een recensie forum, en zeker geen verlengstuk van het RIVM. dus alle wijsgeren die hier rond dolen, doe je zegje lekker ergens anders.

https://covid19info.live/ <-- hier kan je zien hoe serieus het is, en voor meer info, houd de officiele sites in de gaten Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu | RIVM

en voor Belgie Home | Coronavirus COVID-19

En ja alle clubs, hoerenstraten, of sauna clubs zijn gesloten, daar elke keer een topic voor openen heeft geen zin.

Terug
Naar boven