Corona en sekswerk

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
186
Helemaal eens . Zij verdienden heel wat meer en betaalden geen belasting. Als je geen belasting betaald heb ik er geen moeite mee dat je dan ook niks krijgt. Hoe lastig dan ook voor ze is. Maar als je veel geld verdiend kan je ook genoeg opzij zetten . Denk niet dat er veel dat doen easy come is easy go.

Meintje

Toogplakker
17 mrt 2020
30
0
Sexisleuk zei:
Jullie de pop-up gezien op kinky.nl dat de overheid heeft besloten alle prostitutie dienstverlening te verbieden vanwege het coronavirus?

Ik bedoel, de nummers van de dames staat r nog, maar nu kan men dus de optie kiezen om virtuele sex te hebben.

Heel veel mensen denken dat het alleen maar een flink griepje is, meer niet. Op de een of andere manier gaan alle alarmerende berichten aan hun voorbij. Maar het komt ook door de government dat heel lang heeft geroepen dat Nederland uitstekend is voorbereid en alles prima aan kan.

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
@Meintje,

Dat is gewoon statistiek. 80 procent merkt weinig of niets, de overige 20 procent heeft milde tot zeer ernstige gevolgen.

En als je de kranten leest, lees je vooral wat die 20 procent is overkomen.

Dat is ook zeer tragisch, maar naar mijn mening niet de norm waar we ons aan moeten vastpinnen...

alex the great

Toogplakker
27 mei 2015
104
29
Dude, wat zeg je nu? Het gaat er juist om dat de maximale belastbaarheid van het zorgstelsel - door die lullige 20% - binnenkort bereikt wordt. Dan word jij met een beroerte of hartaanval niet meer geholpen omdat alle ziekenhuisbedden bezet zijn. Dan moeten er keuzes worden gemaakt wie wel en wie niet behandeld wordt. Media is misschien gefocust op die 20% maar helaas luisteren mensen niet voldoende dus is het blijkbaar noodzaak om alleen de tranentrekkende verhalen te schrijven...

Denk eens aan een ander en niet alleen aan jezelf svp. Van mij mag de norm door de 20% bepaald worden hoor, ook al ben ik zelf niet zo bang voor een eventuele coronabesmetting.

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
Het valt me zo op dat de huidige bijdragen aan dit forum sinds de corona crisis bijna uitsluitend uit Nederland komen. De Belgische hoerenlopers lijken het risico beter begrepen te hebben.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
In NL mag je gewoon naar buiten, en dus niet alleen naar de winkel om je levensmiddelen te halen, dus daar zal het wel aan liggen, een klein beetje meer vrijheid.

De Belgische overheid vraagt burgers ook om binnen te blijven, tenzij een verplaatsing 'essentieel' is. Een frisse neus halen kan, maar enkel met eigen gezin of vrienden.

In alle landen, behalve Nederland, zijn samenscholingsverboden van kracht. De Nederlandse overheid wil nog niet zo ver gaan en dat was de afgelopen dagen ook te merken. Dinsdag was het bijvoorbeeld nog druk bij de kersenbloesems in het Amsterdamse Bos en waren veel Amsterdammers aan het recreëren in het Vondelpark.

alex the great

Toogplakker
27 mei 2015
104
29
Het typische Nederlandse poldermodel: altijd een middenweg proberen te vinden. De Belgische mentaliteit is nu zeker beter. Gewoon een maand of twee op een houtje bijten en thuis blijven, dan kunnen we de ziekte tenminste behappen. Ik merk wel dat ik zelf veel aan het drooggeilen ben op online advertenties dus ben wel blij dat kinky en sexjobs nog online zijn (tsja daarin ben ik wel wat hypocriet).

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
alex the great zei:
Dan word jij met een beroerte of hartaanval niet meer geholpen omdat alle ziekenhuisbedden bezet zijn. Dan moeten er keuzes worden gemaakt wie wel en wie niet behandeld wordt.

Voor bovenstaande gevallen en bijvoorbeeld mensen die een ernstig ongeval krijgen en op de IC terecht komen houdt men ongeveer 500 bedden vrij dus maak je daar maar geen zorgen om ;)

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Ik vind de nl aanpak stukken beter. Mensen weten wel goed wat te doen en niet. Zie bijv Zweden waren alles mag behalve events van meer dan 50 mensen, het aantal besmettingen blijft er bij de laagste van Europa.

In BE heeft een vnl Waalse kliek een minderheidsregering met ondemocratische volmachten afgedwongen die nu van ons mooi Vlaams deelstaatje een politiestaat aan het maken is. Niet voor niets is de bijnaam van onze Mediageile viroloog 'MARX' Van Ranst :oops: en onze minister van binnenladse zaken "Kremlin De Crem" :|

Als de gelegenheid zich voordoet emigreer ik naar NL :lol:

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
186
Ik las idd van de Zweedse aanpak . Een stuk realistischer dan de Nederlandse en al helemaal de Vlaamse. Ik vraag me ook wel af hoe lang wij en de economie dit gaan volhouden.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
De situatie als dunbevolkste land van Europa is hierdoor niet te vergelijken met Nederland en Belgie .
Op dit moment is het denk ik belangrijkers dat we het virus onder de knie krijgen . Denk zeker dat we
in Nederland zeker niet verkeerd bezig zijn , we proberen het land in iedergeval nog in beweging te houden

Dat we momenteel even onze hobby wat minder kunnen uitoefenen is vervelend voor deze tak van sport .
De dames/heren in dit beroep moeten uiteindelijk ook aan hun eigen gezondheid denken en niet alleen
aan de euro's die binnenrollen . Het kost hun een hoop geld en mogelijk is een deel die de kans krijgt
nog op tijd vertrokken naar het thuisland om "vakantie" te houden en ander deel dat dit niet gelukt is
probeer mogelijk op een andere manier nog aan wat geld te komen , behoefte aan seks is er altijd .
maar vermoed dat een deel van de dames even ook hun gezondheid liever niet in de weegschaal leggen .

hopelijk duurt het allemaal niet te lang en kunnen we straks weer rustig gaan wandelen ……

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
857
525
Voor alle aanhangers en fans van de Zweedse corona aanpak... Awel verhuis dan naar ginder hé. Oh ja, prostitutie is daar wél compleet illegaal :lol:

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Melchior zei:
Ik vraag me ook wel af hoe lang wij en de economie dit gaan volhouden.

21 April maken ze bekend of en zo ja hoe lang de maatregelen die tot 28 April gelden al dan niet worden verlengt. Ik verwacht sowieso nog een verlenging van 4 weken. Als de cijfers dan in de volgende verlenging afvlakken hoop ik op een voorzichtige fase vanaf 2 Juni waarbij horeca o.a. weer open mag en dan begin Juli uiterlijk eind Juli weer enigsinds terug naar normaal als het meezit. Hoop alleen wel dat veel bedrijven en werknemers als alles weer normaal is meer dagen gaan thuis werken zodat de file's voortaan tot het verleden behoren. Zit voor mijn werk veel op de weg in de avond- of ochtendspits en het is een verademing om nu door te rijden als ik een melding heb.

Voor onze hobby is het inderdaad jammer dat alles letterlijk plat ligt. Maar ben wel van mening dat als je je GBV (Gezonde Boeren Verstand) gebruikt je best af en toe nog wel een lekkere wip moet kunnen maken. Gewoon je date zo goed mogelijk proberen te screenen en op je onderbuik gevoel af gaan en vertrouwen.

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Denk dat Beefers GVB wel eens vies verkeerd kan uitpakken!
Ik doe gewoon NIETS!

Noorman

nestorix

Toogplakker
7 apr 2015
201
7
tja , als diabeet , en als kind zijnde zware astmatische bronchitus gehad hebbende, kan ik mij maar beter niet bloot stellen aan contacten met de dames.
houdt wel in dat als ik zou moeten wachten op het vaccin, ik dus half jaar tot een jaar niet kan sexen,..als dat vaccin eral komt :shock:
geen idee of ik dat ga volhouden :cry:

A

Anonymous

Guest
katwesel zei:
Het kost hun een hoop geld en mogelijk is een deel die de kans krijgt
nog op tijd vertrokken naar het thuisland om "vakantie" te houden en ander deel dat dit niet gelukt

hopelijk duurt het allemaal niet te lang en kunnen we straks weer rustig gaan wandelen ……

Het kan ook zijn dat de dames die gebleven zijn een voordeel hebben want de zaken zullen wel open gaan maar of de grenzen al zullen open gaan is een andere vraag

Terug
Naar boven