Club LaLuna - (FKK) Moers

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Vanessa pas terug van een wat langere vakantie zal misschien nog in vakantie modus zitten. Ze is de ééne keer al wat uitbundiger dan de andere, maar ik heb nooit slechte ervaringen gehad met haar in tegendeel. Prachtig lichaam.

Athena ken ik niet. Ze is wat curvy bedoel je mollig of toch nog vrij slank? En knap gezichtje?

Ajax3Stars

Legende
28 mrt 2015
1.000
20
Ben al een tijdje niet meer geweest.
Gelukkig blijven de dames nog steeds eeuwig jong, best saai om nooit een verjaardag te kunnen vieren. 😁
Prijzen voorheen van NCZ met interne donatie: 1/2 uur €60 - 1 uur €90.

Maedhros

Toogplakker
25 jan 2018
50
1
Tenzij de prijzen in 2018 omhoog zijn gegaan, zijn dat nog steeds de prijzen. Ik ben op oudjaar langs geweest. Uurtje met Kathi, altijd goed. Maar toch minder dan ik me kon herinneren. Ik weet niet of ik hier nog terugkom.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
@ bobbeltje2 dat is inderdaad een foto van Luiza genomen in Club Laluna. De aanwezigheidslijst van Club Laluna is vrij accuraat, als ze aanwezig staat zal ze er ook wel werkzaam zijn momenteel. Het kan natuurlijk altijd zijn dat de dame toch niet aanwezig, soms gaan de dames tussendoor ook even wel of beginnen ze vroeger of later waardoor ze er niet zijn op het moment dat jij er bent.

Tijdje terug was er een foto van Miruna die zogezegd werkzaam was in Nederland. Maar dat bleek niet correct te zijn. Lijkt me een grote kans dat dit ook zo is in het geval van Luiza.

Volgend weekend ga ik waarschijnlijk nog eens naar Club Laluna, tenminste als Vanessa aanwezig zal zijn. Ik ga voor de zekerheid eerst bellen want met paesen gaan er nog al wat dames naar huis. Al is dat bij laluna wat minder daar er ook niet veel dames meer werken daar.

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Ohja,dat Miruna verhaal ken ik van "een ander forum", waar ik deze tip ook vandaan had. Maar bij LL ben ik toch vooral geïnteresswerd in Kathie en Flori. Luiza nooit de behoefte aan gehad :-(

Meggy

Toogplakker
4 jul 2015
26
8
Ik heb gevraagd naar het wachtwoord om de foto's van lorena te kunnen zien maar dat werkte niet zij ze. Lorena is mooi maar met nep borsten

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Meggy zei:
Ik heb gevraagd naar het wachtwoord om de foto's van lorena te kunnen zien maar dat werkte niet zij ze. Lorena is mooi maar met nep borsten
Het wachtwoord werkt alleen op de foto's van kathi. Op ik meen Feiercafe kun je de foto's na wachtwoord bekijken van kathi.
Ook foto's nog van de Angelique periode van ene Lorena, dezelfde?

Bijlagen

• screenshot-freiercafe.org-2018-04-22-15-22-33.png
    screenshot-freiercafe.org-2018-04-22-15-22-33.png
    789,4 KB · Weergaven: 921

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
Was er vorige woensdag. Nieuwe meid Natasha. Zo'n 25 jaar, schat ik. Roemeense. Mooi gezicht, mooi lichaam, prachtige B/C cup. Heeft in Londen gewerkt. Een babe. Zoent lekker, pijpt en neukt lekker.... Maar: neukt enkel MET!!!!
Ik denk niet dat ze lang in La Luna zal blijven want ze moet zich tevreden stellen met €30 voor een half uur terwijl ze daarvoor in Londen 60 pond vroeg.
Na de sessie met haar heb ik dan maar nog eens ons bare godinnetje Kathy genomen.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Lekker ding die Lorena maar de foto's van club Angelique van op dat andere forum zijn minstens 5 jaar oud. En meestal speelt de tijd dan niet in het voordeel van de dames kwa looks. Alina die tijdje terug na enkele jaren ook terug opdook in Club Laluna was toch ook niet meer het knappe slanke meisje van club Angelique. Was heel wat kilo's bijgekomen.

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Wellens zei:
. En meestal speelt de tijd dan niet in het voordeel van de dames kwa looks.
Kathi blijft mooi en in mijn ogen zelfs mooier nu ze wat ouder is. Flori ook aangezet maar als haar kleren eenmaal uit zijn is ze nog steeds een lekker ding.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Gisteren nog eens naar Club LaLuna gereden. Ik had gezien dat een oude bekende van de club terug was namelijk Deea(zelf er wel nog nooit mee gekamerd). Haar foto's staan ook nog op XS saunaclub Bochum en ik was al een tijdje geïnteresseerd om naar die club te trekken voor Deea, omdat haar uiterlijk me wel bevalt. Nu ze terug leek me dat wel een bezoekje club laluna waard.

Was er dit jaar nog niet geweest, mijn vorige bezoeken waren van de zomer vorig jaar. Bij het binnen komen zag ik Flori, Alina, Roxanna en Kathi. Beatrice en Natacha niet meteen gezien. Ik denk dat Luiza theke was. Na het omkleden en wassen zag ik Deaa voorbij komen. Haar lichaam is echt wel top, ze zag er wel wat minder flitsend uit als op de foto's omdat ze minder opgemaakt was. Na een drankje genuttigd te hebben naast Deea gaan zitten. De begroeting was wat koeltjes, ze rookte nog een sigaretje en dronk ook nog wat. Ze was nog maar net van de kamer toen ik naast haar ging zitten. We hebben er een tijdje gezeten maar geen voorspel niets zoenen of wat aftasten.

Op de kamer vroeg Deea voor ao 100 euro voor een half uur. Ik schrok er wel even van. Ik onderhandelde naar een sessie voor 100 euro met 2 keer klaar komen die 45 minuten mocht duren. Het was al enkele maanden geleden dat ik nog eens AO gedaan had en ik was bloedgeil en voelde dat ik bij de eerste keer mijn kruid snel zou verschieten.

Kamergang met Deea was een tegenvaller, misschien wel mijn slechte kamergang ooit in club Laluna. Tongzoenen werd een beetje vermeden, ze deed het wel maar het was zeker niet van harte. Ze wou ook al snel overgaan tot neuken, waarbij ze aanspoorde om harder te gaan om zo snel mogelijk te finishen. Bij de tweede ronde wou ze niet meer pijpen, omdat er anders sperma in haar mond zou komen was haar uitleg :(
Hoewel ik in discussie wou gaan heb ik dat maar niet gedaan, meestal wordt de sfeer dan nog koeler en dat komt de kamergang nog minder ten goede. De tweede ronde lukt door dit alles niet zo goed, mijn zin was ook verdwenen.

Na afloop vroeg ze me aan haar te betalen in de kleedkamer in plaats van vooraan. Het extraatje wat ze gevraagd had steekt ze dus in eigen zakken zonder dat iemand er iets van merkt. Dit heb ik nog nooit meegemaakt in club laluna. Zo is klaar komen in de mond bijvoorbeeld ook 20 euro extra, dat heb ik vorig jaar bij Kathi gedaan en dat wordt dan afgerekend aan de theke. Ondanks dat ze kwa lichaam wel top is zal er voor mij nooit een herhaling komen met Deea.

Spijtig dat Vanessa er niet was is al een maandje ofzo vertrokken (is wel vaker enkele maanden weg). Deze is toch nog knapper en heeft toch een betere service dan Deea. Ook Kathi natuurlijk, hoewel ik niet echt een klik heb met haar ondanks dat ze wel altijd hele goede service levert. Ik zal niet snel terugkeren denk ik. Line up is wat minder en voor deze prijzen vind je elders beter.

Ajax3Stars

Legende
28 mrt 2015
1.000
20
Wellens zei:
Op de kamer vroeg Deea voor ao 100 euro voor een half uur...

Spijtig dat Vanessa er niet was is al een maandje ofzo vertrokken (is wel vaker enkele maanden weg)...

Zozo, dat is prijzig. Vroeger was uurtje AO €90.

Ik heb ergens gelezen dat Vanessa op zwangerschap verlof is of zelfs niet met terug komt.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Inderdaad prijzig. Vroeger hingen alle prijzen uit (30 min ao 60 euro en 1 uur ao 90 euro), maar sinds de zomer vorig jaar is een deel overplakt vanwege de nieuwe wetgeving. Volgens mij hanteert wel enkel Deea deze prijzen, misschien ook niet bij iedereen als je vaste klant bent of ze heeft je er al eerder gezien dat doet ze het misschien niet. Ze vroeg nog aan mij of ik er voor het eerst was, maar antwoorde dat ik er vroeger nog geweest was. De manier waarop bij het afrekenen waarmee ze nog eens aanhaalde voor eigen rekening te werken, het was toch allemaal een beetje vreemd. Toch precies of ze het een beetje wou verbergen tov de theke en andere dames. Als ze dat vaker doet zal het snel uitkomen in zo'n kleine club. Maar goed ze had mij de prijs duidelijk op voorhand op de kamer vermeld en ik ging akkoord dus dan hou ik mij ook aan de afspraak.

Heb ook zoiets gelezen ergens ivm Vanessa, dat Vanessa wel zwanger leek. Moest ze effectief zwanger zijn dan is ze voor langere tijd weg natuurlijk. Zou spijtig zijn voor laluna, want Deea zie ik er echt niet nog maanden blijven. Er komt al niet meer zoveel volk als de periode voor 2016 en zulk gedrag gaat hen zeker klanten gaan kosten;

ddnk

Ervaringsdeskundige
4 mei 2015
740
230
hallo ik zou evt naar deze club willen gaan zondag
bieden alle dames AO aan of is dit te onderhandelen dame per dame ?
en wat zijn de kosten hier (inkom, kamer) ?

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
De normale prijzen zijn 20 euro inkom. Voor safe zijn de prijzen 20 min 30 euro, 30 min 40 euro en een uur 70 euro. Zonder is 20 euro extra.

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Volgens de website Flori tot 05-06 ("tot" of "tot en met" is me onduidelijk) aanwezig.
Onderschat schatje naast Kathi en Vanessa (mits in een goed bui). Niet de knapste maar dat maakt ze meer da goed.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Volgens de webiste momenteel nog 4 dames actief
Kathi tot 2-6 en Flori tot 5-6
Roxana ook niet meer aanwezig
Dan blijven nog Beatrice en Natacha over
Dan moeten en er toch enkele dames bij komen, ben eens benieuwd

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Afgelopen weekend toch nog maar eens naar Club Laluna getrokken. Had er nog eens goesting voor ik wist dat Kathi er zou zijn dus dan was er toch al zeker een interessante dame.

Bij aankomst slechts 2 dames te zien. Na het omkleden enkel Kathi dus de keuze snel gemaakt. Naast haar gaan zitten op het bankje en wat spelen. Daarna op de kamer. Heb een werkelijk super pijpbeurt gehad, ja dat kan ze wel dat weten wij. Pijpte me ook zeer lang, moest me hier en daar al inhouden om haar mond niet vol te spuiten. Haar toch even afgeremd. Daarna nog neuken in verschillende standjes. Kathi is zeker niet haastig en redelijk aanhankelijk. Toch ben ik geen grote fan, voor mij wat storend is haar rare gebrabbel in het Roemees ze doet soms wat vreemd. Maar goed was toch lekker om waar weer eens vol te spuiten en de pijpbeurt was super.

Toen ik aankwam in Laluna was er nog 1 andere klant, daarna was ik er alleen. Er was nog een andere dame ook niet lelijk. Een bruin donkerharige dame, redelijk slank met flinke borsten. Maar daar het al zondagavond was en ik s anderendaags moest werken toch maar niet geprobeerd.

Volgens de website zijn er momenteel 3 dames. Op basis van enkele foto's lijk de nieuwe Antonia wel interessant, zondag was er nog niet en stond ze ook nog niet op de website.

Terug
Naar boven