Club LaLuna - (FKK) Moers

Edward412

Toogplakker
12 jun 2015
106
3
Heb mijzelf afgelopen donderdag getrakteerd op een middagje LaLuna. Het is 2,5 uur rijden maar voor een hele middag is dat te doen. Welkom geheten door Thekevrouw Alina. Mooie en professionele gastvrouw. € 20 entree betaald. Gedoucht en plaatsgenomen in de ontvangstruimte. Vanessa was op vakantie, Roberta alweer vertrokken. Aanwezig nieuw meisje Alice. Voor wie van skinny houdt, heel lang en slank, hoge stokbenen, beetje muizig. Ook nieuw was Sonja, ook heel slank, halflang blond haar, oogt beetje armoedig. Verder waren aanwezig Flori, Beatrice, Kathi en Jasmin. Eerst gekozen voor Beatrice, waar ik in oktober vorig jaar 3x mee naar de kamer ben geweest, tijdens de "All you can....6 girl buffet" dag. Een hele dag met alle vrouwen voor € 120. Nu helaas € 60 per half uur, maar alleszins het geld waard. Met Beatrice klikte het ongelooflijk, echte girlfriend seks. Dat was nu weer het geval.
Daarna naar de kamer met Flori, die echt een seksbeest bleek te zijn, een ongelooflijk geile ervaring. Als derde met Kathi naar de kamer, ze zat de hele tijd lief te flirten en daar kon ik geen weerstand aan bieden. Ze is erg lief en geil. Toen ze mij pijpte vroeg ik haar dieper te pijpen en dat deed ze best fanatiek...steeds stukje dieper, ondanks kokhalzen. Toen ik nog wat lager aanwees, ging ze nog dieper en het lukte haar...Supergeil...Donderdag is de dag van seks in de barruimte. Het was sowieso al rustig de hele middag en de meeste mannen gingen naar de kamer. Toen kwam er een man binnen die Flori koos.
Ze begonnen in de eerste ruimte, tot Flori de man mee nam naar de andere zitruimte waar een forse sofa staat. Op een gegeven moment lag ze op haar rug werd ze stevig geneukt en spoot de man haar vol. Ik geil wel op "schlammschieben" zoals de Duitsers dat zo mooi noemen, dus ik naam haar over zodra de man was opgestaan. Flori werd helemaal wild... echt bloedgeil liggen neuken. Ik had de hele midddag leuk kontakt met Jasmin, prachtige lange slanke vrouw met een fraaie bos lang zwart haar, dus ter afsluiting met haar naar de kamer geweest. Minder opwindend, wel teder en lief knuffelen en zo.
Met Alina gesproken over de nieuwe wet die per 1 juli in gaat, die bare verbiedt. Ze was er somber over, nzc zal tot het verleden behoren. Als met al een supermiddag met mooie, opwindende vrouwen die je het gevoel geven dat ze net zo genieten van de seks als jijzelf. Aanrader!

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
soulcharger zei:
is miruna nog steeds niet terug?

Miruna is recent (enkele maanden geleden) mama geworden heb ik vernomen. Ze is ondertussen +- 1,5 jaar weg uit club la Luna geloof ik.

Ik zou er heel graag ook nog wel eens mee kameren. Blijft toch één van mijn favorietjes, ik had het wel voor haar.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
Is al weer misschien 4 jaar geleden dat ik daar was en toen was het tijdelijk in het buurgebouw en
daarvoor misschien nog eens 2 jaar eerder in het huidige gebouw toen met tijden met Larissa.
Afgelopen zaterdag daar om precies 11 uur gearriveerd en er was maar 1 man die net een paar seconden eerder naar binnen ging.
De 20 € entree afgerekend en zag Kathy (Katie) in haar eentje in de woonkamer achter links op haar bankje zitten.
Zij is al een tijdje op mijn verlanglijstje.Dus snel omgekleed en gedouched voor het geval dat de andere gast ook haar wil nemen.
Dus was als eerste klaar en ging naast Kathie zitten en
gevraagd voor een glas cola die ze dan voor mij ging halen. Ze deed een beetje friemelen aan mijn pik en ze kan je al op de bank
geil maken hoe ze naar je kijkt. Dus snel een kamer met haar en in de kamer beetje in staand tongzoenen en ze ging naar beneden en
pijpte mij hemels en had bijna mijn hele pik in haar mond. Geweldig. Dan op het matras naast mekaar en
ze langzaam mij weer uitgebreid pijpen. Ze vroeg nog of ik met condoom wil. Nee.
Niet lang daarna ging ik haar in missionaris neuken en kwam snel klaar.
Na douchen de 60 € aan de bar betaald voor dat half uurtje. Ik snel omkleden en toen was Kathie misschien al weer weg met een andere
gast want zag haar niet meer in de woonkamer. Geen wonder. Ze is supergeil en heb mij heerlijk vermaakt en
de volgende dag (dus gisteren)Arabella bezocht voor een lekker neukwekend.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Ik ben de afgelopen weken ook weer 2 keer LaLuna getrokken. Voor mij zijn er 2 interessante dames Kathi en Vanessa, dames die er al langer werken. Vorige zondag was Roberto ook terug daar, optisch ook niet mis en service ook goed.

Enkele weken geleden gekamerd met Kathi. In het verleden ook al verschillende keren bij haar geweest. Kwa lichaam is ze top. Communicatie met haar zeer moeilijk, waardoor er voor mij iets minder een klik is. Aangezien ze zo heerlijk kan pijpen beslist om mijn kruid nog niet te verschieten bij het neuken. En mij op het laatste klaar laten pijpen. Dat doet ze heel lekker, ze blijft ook nog even doorgaan tot je laatste drup er uit is.

Vorige zondag terug gegaan maar deze keer wou ik absoluut Vanessa die er weer zeer lekker uitziet. Even moeten wachten daar ze eerst met een andere klant op kamer was. Toen ze vrij was meteen naast haar gaan zitten. Net zoals bij Kathi bij haar echt voluit tongzoenen en ook langdurig, niet zoals op vele andere plaatsen waar het oppervlakkig en beperkt aangeboden word. Vanessa heeft een killer body. Ook hier een erg goeie pijpbeurt en lekker geneukt met haar. Omwille van iets meer klik verkies ik haar boven kathi. Vanessa kan soms grillig zijn heb ik gehoord, maar zelf heb ik dit nog nooit ondervonden ik heb dan ook al best wat keren met haar gekamerd.

Enkel jammer dat Laluna niet zo'n leuke club is om wat rond te hangen. Het is echt eerder iets voor snel een kamergang te maken. Door de band moet je hier wel niet zo lang wachten op je favoriete dame. Het is hier zeker niet druk op het gebied van medewanderlaars.

brannoch

Snuffelaar
27 apr 2015
4
0
Ik ben twee weken geleden naar Laluna geweest. Er zijn een aantal dames bijgekomen. Optisch niet zo geweldig, service weet ik niet want ik ben bij een van de vaste waarden gegaan, en dat was OK.

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
Was er vorige woensdag. Zeer rustig. De sterren Katy en Vanessa waren met vakantie.
Eerste kamer met Roxanna, ex Laura in de Grimberg. Had haar daar voor €30 geneukt in kut en kont. Hier in La Luna was het €60 zoals men weet en enkel in kut want kontneuken kost hier €100 extra, en dat is uiteraard veel te veel. Lekker tongzoenen, lekker pijpen (bijna deepthroat) en lekker neuken.
Tweede kamer met nieuwe Sonja. Slanke milf met mooie b cup tieten. Erbarmelijke service. Zij tongzoent niet, wat uniek is in La Luna. Pijpen zeer ondiep , enkel eikel eigenlijk, en meer rukken dan pijpen. Bij het neuken in missio duwde ze mij weg alsof ik vies was. Daarmee dan maar gestopt en gezegd dat ze me nog wat pijpte. En dat wou ze niet! Omdat ik haar al geneukt had en dan vond ze pijpen vies !!!
Ben dan maar gestopt en tegen mijn zin aan de theke betaald. Zeker te mijden.
Derde kamer was het best: Beatrice met de juiste vrouwelijke rondingen. Prima tongzoenen. Geil pijpen en ballikken en tenslotte hete vrijpartij, Ik betaalde nu graag de €60.

A

Anonymous

Guest
Weet iemand of Roberta er nog is/werkt ?
Volgens de website zou zij er tot 28/9 zijn:
Loading...
Is zij dezelfde Roberta die een aantal jaren geleden daar ook werkte ? Wilde haar altijd wel een keertje bezoeken.

Meggy

Toogplakker
4 jul 2015
26
8
Vanmiggag in laluna geweest. Alina is tot woensdag beschikbaar. De overige dames die aanwezig zijn zijn Kati Beatrice Vanessa en Roxanna. Roberta is niet aanwezig

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Luis007 zei:
Weet iemand of Roberta er nog is/werkt ?
Volgens de website zou zij er tot 28/9 zijn:
Loading...
Is zij dezelfde Roberta die een aantal jaren geleden daar ook werkte ? Wilde haar altijd wel een keertje bezoeken.

In augustus ben ik er 2 keer geweest en toen was Roberta er. Het is inderdaad ook gewoon dezelfde Roberta die er al jaren werkt, maar dan met tussenpozen. Dit jaar is ze volgens mij zo'n 2 keer voor een bepaalde periode (hoogstens paar maanden) opnieuw in La Luna komen werken. Tussendoor is ze ook gesignaleerd in andere clubs die wel verder weg liggen. Ze is wel al een tijdje wat bijgekomen, zoals bijvoorbeeld ook andere dames zoals Flori en Alina. Verschillende dames van de oude garde zijn redelijk wat bijgekomen, uitgezonder Kathi en Vanessa. Jammer dat er in La Luna geen knappe jonge dames bij komen anders zou ik er meer komen.

thematrix

Toogplakker
14 apr 2015
69
5
Vorige week bij La Luna geweest en op de kamer geweest met Beatrice, echt een aanrader.
Tongzoenen doet ze als de beste, voor de rest een paar standjes gedaan en doggy in haar klaargekomen. Echte GFE ervaring.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Volgens de website van club la Luna is Denisa terug aanwezig. Was verschillende jaren geleden een populaire dame. Staat nu wel nog als 19 jarige op de website maar dat klopt al verschillende jaren niet meer :lol: Mag afgaande op de foto's nog wel gezien worden

Denisa het half zusje van dat andere populaire meisje Evelyn die ondertussen toch ook al een tijdje van de radar verdwenen is nadat ze club la Luna verlaten had voor Acapulco Velbert (maar daar ook al jaar weg is).

Doet me toch hopen dat Evelyn en Miruna ooit ook nog eens terugkeren naar club la Luna of een andere club dat zou ook al goed zijn

thematrix

Toogplakker
14 apr 2015
69
5
Net gebeld. Flori is er vandaag, die ga ik straks lekker volspuiten. Heb steeds herl geile sex met haar, alleen jammer dat ze geen (ffm) trio's wil doen.

Volgens de theke zou Louiza er ook zijn. Staat wel niet (meer) op de site.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Erg magere bezetting in LaLuna momenteel. Met 4 dames op de website en dan nog Luiza erbij. Oudgedienden Kathi + Flori en Andreea en Roxanna die ik niet ken. Vanessa is met verlof. Voor mij niet meer interessant momenteel, ik denk wel nog vaak terug aan de goede tijden in 2015 met onder andere Evelyn en Miruna die ik beiden echt geweldig vond. En toen regelmatig ook nog hier en daar andere knappe jonge dames genre Isabella en Erika. Sinds 2016 zijn er geen knappe jonge dames meer bij gekomen en als er eens nieuw volk komt dan zijn het oudgediende die terug keren of dames die al tijdje actief zijn en van andere clubs komen.Ik hoop Miruna en Evelyn ook nog eens ergens te mogen treffen, van Miruna al 2 jaar geen spoor (sinds la Luna einde 2015) en Evelyn laatst gekende werkadres XS Saunaclub Bochum (einde 2016).

Voordeel tegenover periode tot einde 2015 is wel dat je tegenwoordig amper moet wachten op de dame waar voor je komt. En dat de dames bijna altijd aanwezig zijn als ze werken, tegenwoordig werken er zo weinig dames dat deze dames dan ook continu moeten werken. Wel spijtig want voor mij vanuit Belgisch limburg is het één van de clubs waar ik het snelst kan geraken.

thematrix

Toogplakker
14 apr 2015
69
5
Vorige week hier een trio gehad met Beatrice en Atena.
Atena (nieuw denk ik, had ze er nog nooit gezien) heeft een jong curvy lichaam met heerlijk grote borsten.
TZ kunsten van Beatrice zijn helemaal top, zeker als je ze in de stemming krijgt door haar wat te beffen.

Jammer dat Flori geen trio's wil doen, want een trio met Beatrice en Flori zou best wel eens vonken kunnen geven.

Voor het trio ook even met Vanessa op de kamer geweest maar die was niet in topvorm, was nogal passief. Met Vanessa moet je echt geluk hebben, de ene dag kan de sex met haar erg geil zijn en de andere keer ligt ze daar als een pop.

Terug
Naar boven