Club LaLuna - (FKK) Moers

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
707
535
Zijn de dames alle weer SOA vrij?
Tijdje geleden hadden ze allemaal last vd Buik en een na andere ging spontaan met vakantie

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
ggd zei:
Zijn de dames alle weer SOA vrij?
Tijdje geleden hadden ze allemaal last vd Buik en een na andere ging spontaan met vakantie

Die zekerheid heb je natuurlijk niet. Dit heb je nergens in dit soort clubs. Maar Vanessa en Erika zijn pas terug na een lange afwezigheid, dan is de kans al wat groter dat ze voorlopig soa vrij zijn. Al ben je nooit zeker, je kan altijd pech hebben.

Chef

Toogplakker
10 okt 2015
132
10
Morgen 13 oktober kun je weer 6 dames neuken voor de geweldige prijs van 130 euro
Wie gaat er naartoe?

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
tim zei:
Alina is weer terug(ook al weet ik niet hoe ze is)
http://club-laluna.com/sedcard-alina-32263.html
De melding AO wordt nu vermeden en is vervangen voor "full service".

Haar foto is misleidend want dat is een foto van jaren geleden. Nog altijd een redelijk mooi snoetje dat wel, maar mollig/dik nu. Ik heb haar gezien 10/09 als Theke, vroeger heb ik haar niet gekend maar afgaande op foto's die je nog kan vinden op internet was ze toen wel niet zo mollig.

Ik ben er afgelopen zondag nog geweest en Lisa is terug theke. Verrassend want Alina is niet lang theke geweest. Alina heb ik niet meteen gezien. Zelf heb ik opnieuw een heel goeie kamergang met Vanessa mogen beleven. Was eigenlijk gekomen voor Erika, maar haar pas gezien bij het vetrekken. Toen ik aankwam was er niet veel keuze enkel Luisa en een licht mollige blonde ik denk Beatrice (of Amira) na enige tijd was Vanessa gelukkig ook beschikbaar. Toen ik vertrok rond 20 uur waren zowat alle dames beschikbaar, het was niet zo druk dus denk dat enkele dames wat eten waren ofzo toen ik er aankwam rond 18u30

Edward412

Toogplakker
12 jun 2015
106
3
Al eerder, flinke tijd geleden heb ik meegedaan aan een gangbang. Nu was er een 6 girl buffet, all you can ...
Voor € 120 de hele dag zoveel seks als je wilde. Dat leek mij en goede deal en ik wilde graag Vanessa ontmoeten die na 4 maanden weer terug was en die er op de foto's fraai uitziet.. Na 2,5 uur rijden mij gemeld aan de balie, betaald, kleren in de locker en gedoucht.
Toen naar een van de twee open ruimtes en naast een meisje gaan zitten. Het bleek Beatrice. Niet heel slank, blond, lief gezicht. Binnen een paar minuten waren we heftig aan het zoenen en gingen we naar de kamer. Heerlijke seks en toen weer naar de salon. een goed begin van de dag. Om te voorkomen dat een man teveel beslag zou leggen op een meisje was de tijd per date beperkt tot 20 minuten. Daar waar in eerdere recensies kritiek was op de meisjes en werd beschreven dat ze lusteloos op de bank hingen waren alle vrouwen deze dag super actief. Je hoefde maar naar een meisje toe te lopen en ze sprong al op bij wijze van spreken. Er waren geen 6 maar 8 meisjes. Gemiddeld zaten in de twee salons 16 man en dan nog een paar man in de kamers. Probleem was af en toe wel dat als je een meisje wilde ze niet na een date naar de salon kwam maar meteen buiten de kamer al weer in beslag werd genomen. Maar goed, ben uiteindelijk met 7 vrouwen naar de kamer geweest.
Natuurlijk klikt het met de een beter dan met de ander, maar heb toch met 3 vrouwen fantastische girlfriend seks gehad: met Beatrice, Kathi en Erika. Alleen Luiza liep de kantjes eraf: heel kort pijpen, niet zoenen, meteen willen neuken en er dan maar een beetje bij liggen. In lijn met eerdere negatieve recensies. De meeste vrouwen zagen er goed uit, met als absolute toppers Vanessa, lang en slank, met perfecte benen en prachtige borsten. Ze oogt als een super show girl uit Parijs of Las Vegas. En Erika, superlang en slank, (veel langer dan wat op de site staat vermeld, ik ben 1.78m en moest naar haar opkijken, ik denk dat ze minstens 1.80 is) met benen "up into her armpits" zoals de Engelsen zeggen, kan zo als model de catwalk op bij een modeshow. Daar waar Vanessa luid is en een schallende lach heeft is Erika stil, bijna verlegen, met een mooi en lief gezicht. Met haar was de seks warm en teder.. Met Beatrice klikte het enorm, ik ben 3x met haar naar de kamer geweest en heb ik de beste seks sinds jaren gehad. Ook Kathi was spectaculair. Ik ben een liefhebber van schlammschieben maar dat was lastig, de dames rennen meteen na de kamergang naar de douche en er was ook een taalprobleem met sommige dames. De theke hielp mij en het lukte uiteindelijk met Beatrice, die mij zelf een seintje gaf nadat een man haar bediend had.
Er staan in diverse recensies kritische verhalen, maar wat mij betreft heeft LaLuna zich met deze Partydag helemaal gerevancheerd. De salons zijn wel somber, maar het gaat om de vrouwen. Die waren er genoeg, aantrekkelijk, sommige beeldschoon, communicatief, geestig, zeer actief met een geweldige inzet. Je zult het maar te doen krijgen, 3 man per uur en dat 10-12 uur achter elkaar. Lief, geil, zoenend alsof je hun vriend was, gewillig. Er was voldoende te eten om op krachten te blijven. Een fantastische dag, ik zie uit naar de volgende.

xxlbare

Toogplakker
22 sep 2016
62
5
Deze club draag ik, ondanks de SOA-roulette, een warm hart toe. Bijna altijd wel een pareltje waar je heerlijke sex mee kan beleven.

Laatste keer stond Alina nog aan de theke. Alina kende ik van vroeger en samen nog wat herinneringen opgehaald. :mrgreen:
Ze is een stuk voller geworden,vertelde dat ze alleen nog theke-werk deed omdat ze genoeg seks-werk had gedaan in haar leven.
Blijkbaar heeft haar altijd kletsnatte poes toch onbedwingbare jeuk gekregen. :D
Benieuwd wat de recente ervaringen met haar zijn.

Die keer heb ik met Kathi de sterren van de hemel geneukt. Deze meid gaat al wat langer mee, spreekt geen Duits of Engels, neemt ook niet de moeite voor om Duits te leren maar de taal der betaalde liefde bedrijft ze vloeiend. Als je wil gaan kletsen stopt ze snel haar tong in je mond of zit ze ineens aan je pik te zuigen. Echt deepthroat kan ze niet maar ze maakt wel geile gag-geluiden en schokt daarbij met haar tengere lijfje. Echt een pro die er ook lol in heeft.

Langer geleden ook een heerlijke tijd gehad met Vanessa. Wat een prachtmeid met vast wat zigeunerbloed waarvan bij mannen het bloed gaat koken en bronstig worden als een edelhert.

Met Amira heb fantastische GF-sex beleefd. :D

Helaas heb ik na zo´n feestje weer bedenkingen om deze club te betreden. De meeste SOA's die ik heb opgelopen openbaarden zich na een bezoek van deze club. De RTC-clubs hebben dit ondanks extremer aanbod (anale seks en zo) beter onder controle. :)

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
xxlbare zei:
Helaas heb ik na zo´n feestje weer bedenkingen om deze club te betreden. De meeste SOA's die ik heb opgelopen openbaarden zich na een bezoek van deze club. De RTC-clubs hebben dit ondanks extremer aanbod (anale seks en zo) beter onder controle. :)

Toch denk ik dat je in anno 2016 bijvoorbeeld in Villa Venus iets meer kans hebt op een soa dan bij club la Luna. Daar Club la Luna sinds een jaar toch serieus wat minder klanten trekt, dit jaar was het er telkens heel erg rustig wanneer ik er was zelfs op zaterdag. In Villa Venus waar het goedkoper is komt toch meer volk. Maar ik moet toch ook wel toegeven, na zo'n feestje waar zo te horen veel volk is geweest, loop je inderdaad wel terug weer wat meer risico in La Luna. Maar je kan overal waar je ao doet pech hebben

mnmcer

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
277
15
Een paar dagen geleden de lange verplaatsing (bijna 270 km enkele rit) gemaakt naar Moers. Kathi sprak me al lang aan door de foto's en de (heel) goede reviews hier en op andere fora. Plan was om daar te zijn vanaf 0u30 tot maximum 3u en erna te rijden naar de Acapulco Gold (kleine 30 min rijden van Moers tot de AG) want daar was het open die nacht/morgen tot 5u. En erna terug zu hause of als ik te moe zou zijn een hotel te zoeken om eerst proberen wat te rusten.

Ik geraakte vlot in Moers maar het leek er bijna uitgestorven. Ik parkeerde net voor de Saturn, zat in de juiste straat maar waar was nr 9?? Wat verder in het centrum vond ik toch wat volk maar geen kat die zelfs maar gehoord had van La Luna, zelfs mensen uit Moers. Dan een Biergarten binnengestapt en daar wist een jonge gast in gebroken Engels me te vertellen dat ik ergens aan de Saturn rechtsaf moest slaan. Ik keerde daar terug en opeens zag ik een klein straatbordje op een paal hangen en idd ergens rechts van de Saturn was er een donker stukje straat en daarin een paar honderd meter verder vond ik de ingang van La Luna. Ik was al bijna vertrokken naar de Acapulco uit miserie...

Dat La Luna weinig volk trekt kan ik goed verstaan want ze hadden het niet nog beter kunnen verstoppen, zeker als je 's nachts toekomt, voor de eerste keer in Moers dan moet je oog echt wel op dat klein bordje vallen waar je ziet dat de straat ook voor een deel rechts van de Saturn loopt, in feite links als je voor ingang van Saturn staat.

Intussen was het al 1u 's nachts en ik kwam er binnen en daar stond een zwartharige beetje gypsieachtig type sensueel te dansen en te pronken met haar borsten. Het bleek Vanessa te zijn, ik herkende haar niet van de foto's waar ze lichtbruin haar heeft en ze er veel jonger meisjesachtig uitziet. Nu is ze meer vrouw geworden. Kathi had ik wel direct herkend en vond ik minder knap dan op de foto's. Eerste kamergang was met Erika, een rustig eerder verlegen type (die zie ik daar niet rap staan dansen) maar in bed wel actiever dan verwacht, zij on top kon ze heeel lang uithouden, zelfs na een lange dag werken. Verder krijg je bij haar vooral een GFE.

Erna wou ik met Kathi kameren maar de enige andere vent daar aanwezig was er mee weg en ik had te weinig geduld en daarom met Vanessa naar de kamer. Een heet type, meer PSE.

Toen dacht ik nog rap met Kathi tussen de lakens te duiken maar was nergens meer te zien en na de douche was het ongeveer 2u40 en ik hoopte dat het langer open zou blijven dan 3u (om nog rap 30' met Kathi ...) maar de theke zei dat ze wou sluiten.

Samengevat: is eens iets anders dan de grote clubs (waar AO moeilijk te vinden is) en ik vond het sfeertje wel te pruimen. Misschien keer ik 1x terug voor Kathi en dan erna naar de Acapulco. Ik was voldaan en gelukkig ben ik recht naar huis gereden en ook onderweg (Antwerpen, Gent) nergens blijven plakken want het was net na 5u 's morgens dat ik terug thuis was. Het kost me dus heel veel tijd, financieel wel heel schappelijk: 20 euro entree en 2*60 euro voor half uur AO en kleine 50 euro mazout. In totaal dus 190 euro voor 2x half uur AO met 2 knappe jonge en actieve grieten. Dat vind ik nergens in België.

mnmcer

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
277
15
Vraagje: zowel bij Erika als bij Vanessa was vingeren niet mogelijk, is vingeren bij de meeste meiden daar niet mogelijk?
Ik ben nochtans geen bruut in bed dus daaraan zal het niet liggen.
Was wel wat verbaasd dat dat niet mogelijk was.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Ben gisteren ook Club Laluna geweest. Ik was gekomen voor Erika bij binnen komst zag ik haar niet zitten, maar bij het omkleden zag ik haar gaan douchen dus wist ik dat ze vrij was. Haar dan maar opgewacht en naast haar gaan zitten in haar zeteltje. Erika is 23 jaar en inderdaad een stiller type, maar wel een lekkere meid. Ze is groot, slank maar niet graat mager enkel jammer dat haar borsten net iets te klein zijn. Heb één van de betere kamergangen met haar mogen beleven, inderdaad erg GFE en daar hou ik wel van. Na het klaar komen zeker nog 5 minuten zoenen om de 30 minuten rond te maken, zonder dat ze aanstalten maakte om af te ronden.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Mannen,

jullie hebben mij vast een tijdje gemist. Klopt en waarom exact?....?
Nu ik ben ondanks mijn slechte gevoel bij LaLuna toch weer wezen kijken een paar maand geleden.
Je raad het niet.. of toch wel.... juist ja opnieuw een SOA uit deze club.
Ziek, nee doodziek, ziekhuis, meer wil ik er niet over kwijt.
Mannen let op hier, link ik zeg bloed link clubje :roll:

Johan

Toogplakker
20 apr 2015
49
0
mart1980 zei:

Heel vervelend voor je, Mart1980. Ik hoop trouwens wel dat je de desbetreffende dame(s) ook hebt gewaarschuwd? Wel zo netjes, want je kunt wel zeggen dat de club 'bloedlink" is, maar het zijn nog altijd de bezoekers die de SOA er naar toe brengen... :!:

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
mart1980 zei:
Mannen,

jullie hebben mij vast een tijdje gemist. Klopt en waarom exact?....?
Nu ik ben ondanks mijn slechte gevoel bij LaLuna toch weer wezen kijken een paar maand geleden.
Je raad het niet.. of toch wel.... juist ja opnieuw een SOA uit deze club.
Ziek, nee doodziek, ziekhuis, meer wil ik er niet over kwijt.

Als ik vragen mag met welke dame(s) ben je toen intiem geweest zonder en wanneer was dat dan? Geen van de dames is bij mijn weten, als ik de website mag geloven, nog met vakantie gegaan de laatste 2 maanden. Dan zou deze dame nog verder werken.

Chef

Toogplakker
10 okt 2015
132
10
Allereerst beterschap mart1980,
Op welke symptomen moeten we letten?
Er is bekend dat syfilis in deze regione de ronde gaat...

king007

Ervaringsdeskundige
3 dec 2015
286
14
@ mart1980 : veel beterschap !
Erg vervelend, heb dit ook meegemaakt. Heel veel antibiotica moeten slikken en heel pijnlijk !

Ik heb dan ook de dame in kwestie ingelicht, maar nu mag ik niet meer bij haar komen !
Zij denkt dat ik haar besmet zou hebben, integendeel. Nu hoor ik niets meer van haar. :(

Ik ben clean en wil dat zo houden. Anderen vinden het grappig en plezant om de vrouwtjes te besmetten, waardoor wij met de gebakken peren zitten.

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
Valt toch op dat men hier toch te vaak de verantwoordelijkheid legt bij de klant.

Echter het is de verantwoordelijkheid van de clubs. Zij leveren de betaalde dienst en wij betalen.
Net zoals een restaurant ook zelf verantwoordelijk is voor de hygiëne en de netheid en niet de klant.

jeroom

Toogplakker
26 mrt 2015
208
65
dirkA zei:
Valt toch op dat men hier toch te vaak de verantwoordelijkheid legt bij de klant.

Echter het is de verantwoordelijkheid van de clubs. Zij leveren de betaalde dienst en wij betalen.
Net zoals een restaurant ook zelf verantwoordelijk is voor de hygiëne en de netheid en niet de klant.

Neen, dames werken 'zelfstandig', de clubs (meervoud) wijzen verantwoordelijkheid af.

Terug
Naar boven