Club Amai - Meer

Peterke

Toogplakker
6 apr 2015
69
17
Het is een tijdje geleden dat ik nog eens geweest ben. Overweegt iemand om morgen (donderdag) te gaan ? Het thema van vandaag ligt me zo niet (Kinky bi en travestie) .

Kwillem1

Toogplakker
19 mei 2022
41
46
Is er gegarandeerd nzc vanavond?
Garantie op nzc heb je natuurlijk nooit, maar in de jacuzzi zijn er meestal wel dames die er voor open staan. En als je in het gangetje naast de cinema dames tegen komt staan zij meestal ook open voor nzc, maar steeds even aftoetsen voor je aan de slag gaat.

Neukertje013

Toogplakker
28 dec 2016
88
251
Maandag gaat mijn sletje weer los! Tijd weer voor een geile middag.

Vaak te vinden in de jacuzzi, een van de hokjes, gangbangruimte, bdsm ruimte (fuckbox of stoel) en minimaal 1x per avond in de darkroom!

Te herkennen aan: halflang donkerbruin haar, neuspiercing, tattoo op beide onderarmen, en op haar rug boven haar kont, bolle 95D borsten, en een zwart met donkerrood accent kleedje aan.

Wie van hier komen we tegen? Of nog beter neemt haar mee voor een geile 1 op 1 sessie met en vol kutje (of kontje) aan het eind van de sessie!?

b_masterb8

Snuffelaar
11 feb 2025
6
4
Komende woensdag ga ik na een lange tijd ook nog eens naar Amai. Lekker naakt rondlopen. Het gaat de eerste keer zijn, sinds ik weet wat die groene kleurcode betekent: eens kijken of ik wat kan spotten.

Kwillem1

Toogplakker
19 mei 2022
41
46
Ook ik heb afgelopen maandag nog eens een bezoek gebracht aan deze leuke club. Reeds op de parking zag ik verschillende dames met hun partner binnen gaan die mij wel aanstonden.
Er was een goede mix van leuke dames over verschillende maten en leeftijden.
Denk wel niet dat er dames jonger dan 35 waren als dat is wat je zoekt, maar die vind je niet gemakkelijk op een weekdag in een parenclub.
Zelf verschillende keren aangesloten bij een leuke dame en een leuke tijd beleefd.
In de auto blijven zitten tot 13h10 en dan dadelijk binnen kunnen wandelen als lid. De rij met de niet leden was niet zo lang. Ik vermoed dat iedereen binnen is geraakt.
En pas tegen sluitingstijd het pand terug verlaten.
Leuke actie gehad en leuke babbels met oude en nieuwe vrienden.
Mij zien ze er zeker terug.

blackmetal

Toogplakker
24 apr 2015
100
55
Gisteren nog eens een bezoekje gewaagd, veel koppels en veel actie maar geen bare gezien. En als het dan toch zo was bleek het hun partner te zijn. Er stond ook niets aangekondigd op het gastenboek of hier. Wel genoten van enkele aantrekkelijke dames!

Neukertje013

Toogplakker
28 dec 2016
88
251
Vanmiddag gaat mijn sletje weer los! Tijd weer voor een geile middag. We zijn er wel pas vanaf 16:00 uur.

Vaak te vinden in de jacuzzi, een van de hokjes, gangbangruimte, bdsm ruimte (fuckbox of stoel) en minimaal 1x in de darkroom!

Te herkennen aan: halflang donkerbruin haar, neuspiercing, tattoo op beide onderarmen, en op haar rug boven haar kont, bolle 95D borsten, en een opvallend groen jurkje.

Wie van hier komen we tegen? Of nog beter neemt haar mee voor een geile 1 op 1 sessie met en vol kutje (of kontje) aan het eind van de sessie!?

Vince40

Snuffelaar
1 dec 2023
19
28
Maandag de 2e feb was ik na een lange tijd weer eens naar Amai geweest. Hlf twee aangekomen, kon gelijk naar binnen. Daar was t al gezellig druk. Eerst even in de jacuzzi gezeten om ff te ontspannen. Daar al wel lekker genoten van een zeer geile vrouw die me heerlijk pijpte. Later lekker rondgelopen. Veel te zien en veel te beleven. Toen kwam ik bij de gynaecologen stoel en zag ik een lekkere dame goed geneukt worden. Netjes gewacht en daarna haar zelf ook nog even geneukt. Toen viel me het fluor jurkje op. Terwijl ze verder geneukt werd door een ander nam ze mn pik vast en begon te trekken. Ik vroeg toen of hin misschien neukertje013 waren, en dat was zo. Toen namen ze even pauze. Even later zag ik haar in de fuckbox liggen. Daar werd ze al weer lekker geneukt. Na even wachten was het mijn beurt, toen gevraagd of het zonder cd mocht en dat was geen probleem. Ze was lekker nat en na even geneukt te hebben spoot ik haar lekker vol. Daarna ff opgefrist in de douche, waar ik haar ook zag. Ben ze nog een paar keer tegen gekomen, ze is wel echt een doener. Zelf de dag afgesloten met een lekker lange sessie met een bekende dame, wel met cd.
Maar bij dezen nog eens een bedankt aan neukertje013 en zijn lekkere dame!! Wie weet tot nog eens daar.

dgroenink

Snuffelaar
25 apr 2015
19
12
Ik heb me geregistreerd als member bij Amai in oktober, maar deze staat nog steeds open als "Geregistreerd - wacht op goedkeuring"
Hebben jullie je ook geregistreerd, en hoe lang duurde het voordat hier een response op is gekomen?

sjaakafhaak

Toogplakker
4 jul 2015
35
54
Er staan nog een paar honderd wachtende in de wachtrij voor je. Je kunt het beste lid worden wanneer je binnen bent bij Amai. Meestal lukt het dan wel. Het kost dan wel 50 euro per jaar.

Terug
Naar boven