Neukertje013
Toogplakker
- 28 dec 2016
- 88
- 251
Gelikt worden vind ze altijd heerlijk… maar echte actie geniet ze meer vanik ben er morgen ook en lik graag zaad kutjes staan jullie daarvoor open ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelikt worden vind ze altijd heerlijk… maar echte actie geniet ze meer vanik ben er morgen ook en lik graag zaad kutjes staan jullie daarvoor open ?
Hi iedereen,Nou ik ben er en sta in de rij. Ben wel mijn jas vergeten. Dus het is een beetje koud. Ik laat jullie later weten hoe het ging
Je bent welkom hihiHi Neukertje,
Leuk om te horen. Ik weet niet of ik vandaag zelf zou kunnen redden. Maar je brengt me wel aan het denken/twijfelen.
Misschien dat ik vandaag al een poging ga wagen. Beetje afhankelijk van hoe ander dingen uitpakken qua tijd.
Ik sta in de rij als niet lid. Ik sta redelijk vooraan, maar heb er een hard hoofd in. Maar dat is het risico wat je loopt als niet lid.Je bent welkom hihi
En nog binnen geraakt ,en hoe lang geduurdIk sta in de rij als niet lid. Ik sta redelijk vooraan, maar heb er een hard hoofd in. Maar dat is het risico wat je loopt als niet lid.
Ik kan het voorstellen maar buiten de club doen we eigenlijk niets.@Neukertje013 .
Zouden jullie ook naar een hotelletje willen komen?
We doen regelmatig bare gangbangs in Leopoldsburg. Mocht je interesse hebben?
Uiteindelijk rond 10 uur binnen weten te komen. Ik stond er al vanaf half 8, dus het was een flinke wachttijd. Maar dat is nou eenmaal niet anders. Ik ben ongeveer 4 uur binnen gebleven, dus wel een volle avond.En nog binnen geraakt ,en hoe lang geduurd
Het is de enige dag/tijd dat ik kan gaan en het is best een lange rit. Ik hoop dat iemand zijn ervaring wil delen.Hoe ziet het uit voor niet leden op maandag, het is in de middag, ook lang wachten met vraagteken of je echt binnen kan komen?