Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat paren moeten wachten omdat het vol zit.... dat is gelul van de bovenste plank. Zijn regelmatig naar GB's geweest in parenclubs, mochten steeds als eerste naar binnen...Ik ben maandag naar de Hete Huisvrouwen Middag geweest, voor mij de eerste keer Amai.
Het feest begint om 13:00 maar ik sloot al om 12:15 als vierde aan in de rij van niet leden. Als je het geluk hebt om vooraan te staan sta je onder een verwarmde overkapping, dus ik heb gelukkig geen last gehad van de kou.
De eerste paren gingen rond 12:30 naar binnen en de eerste leden mochten rond 13:00 naar binnen. De paren bleven binnen lopen en sommige namen een heer of twee uit de rij mee naar binnen. Nadat alle leden in groepjes van 5 tot 7 waren binnen gelaten mocht ik om 14:15 als laatste naar binnen, na mij moesten de heren wachten tot er weer een plekje vrij was. Mijn kleding moest in een krat omdat alle kluisjes bezet waren.
Het was enorm druk en ook enorm gezellig binnen, waarschijnlijk extra druk door de vakantie periode, want dat was ook de reden dat ik er bij kon zijn. Ik heb gehoord dat later op de middag zelfs paren moesten wachten om binnen gelaten te worden.
Ik heb de twee mooiste meiden van de avond mogen neuken en tegen het einde nog een dame uitgebreid laten squirten. Ik heb geen NZC gezien, behalve van de eigen partner.
Tegen 19:30 ben ik weer tevreden de ruim twee uur naar huis gereden. Een zeer geslaagde middag en avond gehad!