Club Amai - Meer

S73Sb

Ervaringsdeskundige
17 okt 2018
437
431
Misschien de 43 pagina's over Amai eens lezen.... ervaringen genoeg, ook over maandagen.

Luke1

Snuffelaar
23 mei 2024
9
3
Ik ben maandag naar de Hete Huisvrouwen Middag geweest, voor mij de eerste keer Amai.

Het feest begint om 13:00 maar ik sloot al om 12:15 als vierde aan in de rij van niet leden. Als je het geluk hebt om vooraan te staan sta je onder een verwarmde overkapping, dus ik heb gelukkig geen last gehad van de kou.

De eerste paren gingen rond 12:30 naar binnen en de eerste leden mochten rond 13:00 naar binnen. De paren bleven binnen lopen en sommige namen een heer of twee uit de rij mee naar binnen. Nadat alle leden in groepjes van 5 tot 7 waren binnen gelaten mocht ik om 14:15 als laatste naar binnen, na mij moesten de heren wachten tot er weer een plekje vrij was. Mijn kleding moest in een krat omdat alle kluisjes bezet waren.

Het was enorm druk en ook enorm gezellig binnen, waarschijnlijk extra druk door de vakantie periode, want dat was ook de reden dat ik er bij kon zijn. Ik heb gehoord dat later op de middag zelfs paren moesten wachten om binnen gelaten te worden.

Ik heb de twee mooiste meiden van de avond mogen neuken en tegen het einde nog een dame uitgebreid laten squirten. Ik heb geen NZC gezien, behalve van de eigen partner.

Tegen 19:30 ben ik weer tevreden de ruim twee uur naar huis gereden. Een zeer geslaagde middag en avond gehad!

JuliusC

Toogplakker
23 jan 2022
33
22
Bedankt voor je uitgebreide verslag. Mijn intentie is om midden januari te proberen. Het zal waarschijnlijk net iets minder druk zijn, maar het is duidelijk dat ik er uurtje vooraf moet zijn en dan rekening houden met ongeveer twee uur wachttijd. En dan nog geluk hebben voor een (of meerdere) nzc kansen 😅

feynoord

Ervaringsdeskundige
27 jun 2017
371
146
Ik ben maandag naar de Hete Huisvrouwen Middag geweest, voor mij de eerste keer Amai.

Het feest begint om 13:00 maar ik sloot al om 12:15 als vierde aan in de rij van niet leden. Als je het geluk hebt om vooraan te staan sta je onder een verwarmde overkapping, dus ik heb gelukkig geen last gehad van de kou.

De eerste paren gingen rond 12:30 naar binnen en de eerste leden mochten rond 13:00 naar binnen. De paren bleven binnen lopen en sommige namen een heer of twee uit de rij mee naar binnen. Nadat alle leden in groepjes van 5 tot 7 waren binnen gelaten mocht ik om 14:15 als laatste naar binnen, na mij moesten de heren wachten tot er weer een plekje vrij was. Mijn kleding moest in een krat omdat alle kluisjes bezet waren.

Het was enorm druk en ook enorm gezellig binnen, waarschijnlijk extra druk door de vakantie periode, want dat was ook de reden dat ik er bij kon zijn. Ik heb gehoord dat later op de middag zelfs paren moesten wachten om binnen gelaten te worden.

Ik heb de twee mooiste meiden van de avond mogen neuken en tegen het einde nog een dame uitgebreid laten squirten. Ik heb geen NZC gezien, behalve van de eigen partner.

Tegen 19:30 ben ik weer tevreden de ruim twee uur naar huis gereden. Een zeer geslaagde middag en avond gehad!
Dat paren moeten wachten omdat het vol zit.... dat is gelul van de bovenste plank. Zijn regelmatig naar GB's geweest in parenclubs, mochten steeds als eerste naar binnen...

b_masterb8

Snuffelaar
11 feb 2025
6
4
Bij Amai ook, maar als je als paar later toekomt, en men zit aan de maximum capaciteit (voor brandveiligheid) dan moet je toch even wachten tot er iemand vertrekt. Ik zou denken dat ze sowieso een beetje onder capaciteit blijven zodat er toch nog een paar paren extra binnen kunnen, maar als er meer dan verwacht zijn, dan ga je ook die limiet bereiken.

snoopp17

Ervaringsdeskundige
7 jun 2015
333
142
oh heftig stond op de planning om hier eens na toe te gaan maar dat gaat dan niet door ga echt geen 2 uur wachten om dan mischiens binnen gelaten te worden wist niet dat het daar zo druk was

Kwillem1

Toogplakker
19 mei 2022
41
46
Op oudjaar nog eens naar amai geweest.
Het is een avond die lijkt wat trager op gang te komen.
Het is in het begin van de avond heel druk in de bar en de lounge. Maar als je achterin gaat kijken is er ook dan van begin actie.
Naar mijn indruk minder mannen. Denk niet dat de verhouding 1 koppel 2 single mannen aangehouden word. Lijkt mij eerder 1 koppel 1 tot 1,5 single mannen. Ook heel respectvolle mannen.
Het is de enige avond waarbij je op voorhand moet reserveren.
En ik vermoed dat met oudjaar de echte single mannen komen en dat die meer respectvol omgaan met de dames dan de "single" mannen van een maandag of andere dag overdag in andere clubs.
Heel wat koppels ook die toch wel selectief zijn. En naar wat ik gezien heb word een neen van een koppel ook echt aanvaard als een neen. Zelfs bij simpele handgebaren hadden de single mannen al door wat wel en niet kon.
Dus eigenlijk een meer relaxte avond.
Kwa leeftijden een gezonde mix van 25 tot 75.
Kwa postuur ook een gezonde mix van alle mogelijke maten en gewichten. In elk geval voor ieder wat wils.
Voor mij zeker voor herhaling vatbaar.
Wat NZC betreft heb ik dit op enkele plaatsen gezien. Er liep 1 vrouw rond met groene lichtgevende oorbellen. Dus ik vermoed dat zij er wel voor open stond.

Neukertje013

Toogplakker
28 dec 2016
88
251
Vanavond de eerste keer van dit jaar!

Mijn sletje inmiddels helemaal wild van (bare) sex met veel mannen heeft er weer zin in!.

Vaak te vinden in de jacuzzi, gangbangruimte, bdsm ruimte (fuckbox of stoel) en minimaal 1x per avond in de darkroom!

Te herkennen aan: halflang donkerbruin haar, neuspiercing, tattoo op beide onderarmen, en op haar rug boven haar kont, mooi rood lingeriesetje met open kruis en open cups waar haar 95D heerlijk in uitkomen.

Ik zelf draag een witte boxer.

Spreek ons gerust aan of nog beter neem haar (Lena) mee voor een geile sessie!

Neukertje013

Toogplakker
28 dec 2016
88
251
Vanavond last minute naar Amai!

Mijn sletje inmiddels helemaal gek van (bare)sex met vreemde mannen.

Wie neemt haar mee voor een geile bare sessie? In een hokje 1 op 1 of op een groot bed met meerdere!

Te herkennen aan: halflang donkerbruin haar, neuspiercing, tattoo op beide onderarmen, en op haar rug boven haar kont, mooi gouden jurkje met zwarte lingerie met gouden accenten er onder waar haar volle 95D borsten mooi in uitkomen.

Kwillem1

Toogplakker
19 mei 2022
41
46
De eerste woensdag van de maand is het naughty Nudists in Amai. Ik vind dit een leuk concept en ga er graag naartoe.
Ook gisteren een bezoek gebracht aan amai.
Het is een van de rustigste avonden in amai denk ik.
10 tot 15 vrouwen. Enkele als single en andere met hun partner.
En dus niet meer dan 30 single mannen binnen.
In de rij van de leden stond ik een half uur voor opening als 8ste. En tegen openingstijd misschien 15 leden. Ook in de niet ledenrij stond misschien 15 man. Ik vermoed dat iedereen binnen is geraakt.
Het begon wel met een reeks BBW vrouwen. Slechts 1 slanke iets oudere dame binnen.
En ook ik voel mij meer aangetrokken tot de slanke dames dan de iets vollere dames. Maar 1 iets vollere dame (eigenlijk de minst volle van de BBW) straalde zo veel sex appeal uit dat ik mij met haar 2x geamuseerd heb die avond (Kan ook zijn omdat ze er wel jong uitzag. Ik schat rond de 30).
Een uurtje later kwamen wel nog 2 slanke dames binnen. 1 single dame en een koppel uit Brussel, zij Française en hij Nederlander. Een leuk stel waar verschillende mannen van genoten hebben.
Het was een leuke ontspannen avond en zeer gek. Af ten toe zelfs wat haantjesgedrag van enkele heren. En dat niet alleen bij de voor mij leukste dames.
Zelf ben ik om middernacht vertrokken. Het begon op zijn einde te lopen, maar was nog lang niet gedaan. Er was nog genoeg actie.
Ik hou wel van zo een rustige avond.
Er liep een Indische BBW rond met een groen lichtgevend bandje rond haar voet. Ze zat regelmatig op haar knieën. Klaar om doggy genomen te worden. Ik heb een zeer sterk vermoeden dat zij dat wel bare wil.

rudeger

Toogplakker
9 dec 2019
54
23
Met het weer zal er veel volk hebben beslist van thuis te blijven denk ik.
Misschien ben ik er wel vanavond

Neukertje013

Toogplakker
28 dec 2016
88
251
Morgen geile huisvrouwen middag! Weer van de partij!

Vanavond de eerste keer van dit jaar!

Mijn sletje inmiddels helemaal wild van (bare) sex met veel mannen heeft er weer zin in!.

Vaak te vinden in de jacuzzi, gangbangruimte, bdsm ruimte (fuckbox of stoel) en minimaal 1x per bezoek in de darkroom!

Te herkennen aan: halflang donkerbruin haar, neuspiercing, tattoo op beide onderarmen, en op haar rug boven haar kont, mooie gouden jurkx donkere open lingerie met openkriis en open cups waar haar 95D heerlijk in uitkomen.

Ik zelf draag een boxer met 2 handjes op de plek van mijn geslachtsdeel

Spreek ons gerust aan of nog beter neem haar (Lena) mee voor een geile sessie

Neukertje013

Toogplakker
28 dec 2016
88
251
Vanavond nogmaals! Helaas nog geen bekende van hier tegengekomen die haar volgespoten hebben!.

Vaak te vinden in de jacuzzi, gangbangruimte, bdsm ruimte (fuckbox of stoel) en minimaal 1x per bezoek in de darkroom!

Te herkennen aan: halflang donkerbruin haar, neuspiercing, tattoo op beide onderarmen, en op haar rug boven haar kont, opvallend roze jurkje waar haar 95D mooi in uitkomen.

Ik zelf draag een witte boxer

Spreek ons gerust aan of nog beter neem haar (Lena) mee voor een geile sessie

Gerbruin2002

Toogplakker
19 jul 2018
224
282
Wel genoeg lol gehad maandag? Vertel eens wat meer als je wil… Ben zelf alweer even niet in Amai geweest maat het klinkt goed allemaal!!! Moet maar weer eens die kant op gaan denk ik !

Kwillem1

Toogplakker
19 mei 2022
41
46
Maandag nog eens een bezoek gebracht aan mijn favoriete club. En ja, dat is amai.
Om 13h10 uit de wagen gestapt in de hoop niet te lang te moeten aanschuiven in de ledenrij en dat is goed gelukt. Kon dadelijk binnen wandelen.
Ook de niet leden rij was niet zo lang. Ik vermoed dat iedereen binnen is geraakt.
Binnen was het niet afgeladen vol. De gangbangruimte en de stal waren toen nog niet open je kon overal vlot wandelen. Dus eigenlijk totaal niet druk naar amai normen. Mensen van allerlei formaten en leeftijden. Meestal een over aantal BBW op een maandag en dat was nu niet het geval. Heel wat knappe dames gespot en mee gespeeld.
Tegen 16h werd het wat drukker en tegen 18h begon het weer terug wat leeg te lopen. Na 18h30 was er hier en daar nog wel wat actie, maar dat begon af te nemen. Om 19h15 ben ik voldaan terug huiswaarts getrokken.
Met wat nieuwe vrienden en vriendinnen en terug aansluiting gevonden bij wat oude vrienden en vriendinnen.
Hier en daar wat bare gespot.

Terug
Naar boven