Club Amai - Meer

Neukertje013

Toogplakker
28 dec 2016
88
251
Beste @Neukertje013, ik, Marcel, ben er morgen ook. Slank, bruin haar, en ik zal me netjes aan jullie voorstellen. 😊
Wees welkom 😉.

En ja over het algemeen is het in Amai maar ook in andere clubs een scheve verhouding tussen vol en slank, maar misschien zeg ik nu iets geks maar heb ook het idee dat de iets vollere meiden/vrouwen ook geiler zijn en meer toe laten.

bare sletje MV

Ervaringsdeskundige
5 jun 2024
272
475
Wij gaan maandag naar parenclub Amai. Deze slet mag weer bepoteled worden en geneukt zonder condoom spuit jou zaad maar in haar kutje of over haar lijf.

Neukertje013

Toogplakker
28 dec 2016
88
251
Morgen (zaterdag) weer een avondje Amai (ons 1 jarig Amai jubileum)!

Mijn meisje is zoals de voorgaande keren weer beschikbaar om bare aangepakt te worden!, volspuiten laat ze inmiddels ook gewillig toe.

Gaat weer een geile avond worden!, vaak in de BDSM ruimte (met fuckbox), jacuzzi, de gangbangkamer of darkroom te vinden. Of 1 op 1 in een hokje.

Te herkennen aan: 38 jaar Halflang donkerbruin haar, volslank, mooie volle 95D borsten met in beide tepels piercings, blauwe lingerie met open cups, en open string, tattoo op de rug, en tattoo's op onderarmen, gewillig, en onderdanig.

spooky76

Toogplakker
13 aug 2021
64
238
Gisteren (zaterdag) in Amai geweest. Was er lekker druk met leuke stellen binnen. Heb bij 2 koppeltjes spontaan zonder mogen neuken en telkens in het kutje kunnen klaarkomen. De gekende Beri was er ook maar die sla ik altijd over, niet mijn ding.

Neukertje013

Toogplakker
28 dec 2016
88
251
Afgelopen zaterdag was weer erg geil, helaas weinig bare aktie gezien / meegemaakt behalve in de jacuzzi.

Vandaag weer een nieuwe poging! Met mijn geile sletje! Bare, volspuiten en anaal, inmiddels is niets te gek 😍.

Gaat weer een geile avond worden!, vaak in de BDSM ruimte (met fuckbox), jacuzzi, de gangbangkamer of darkroom te vinden. Of 1 op 1 in een hokje.

Te herkennen aan: 38 jaar Halflang donkerbruin haar, volslank, mooie volle 95D borsten met in beide tepels piercings, blauwe lingerie met open cups, en open string, tattoo op de rug, en tattoo's op onderarmen, gewillig, en onderdanig.

Bij klik en als de stemming er voor is ook anaal beschikbaar.

We zijn er wel pas vanaf half 4.

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.688
1.099
Afgelopen zaterdag was weer erg geil, helaas weinig bare aktie gezien / meegemaakt behalve in de jacuzzi.

Vandaag weer een nieuwe poging! Met mijn geile sletje! Bare, volspuiten en anaal, inmiddels is niets te gek 😍.

We zijn er wel pas vanaf half 4.
Mag ze ook met condoom geneukt?

Dirtylover

Toogplakker
17 mei 2021
25
5
Worden de groene armbandjes waar een tijdje geleden in dit topic over gesproken werd eigenlijk nog gebruikt in Amai?

VelvetThunder

Ervaringsdeskundige
28 mei 2024
513
829
Die worden gebruikt, ja. Maar in onze ervaring zijn er nauwelijks mannen die weten wat het betekent.

Wij dragen een lichtgevend groen bandje.

Mijn vrouw draagt woensdag ook een halsbandje waar "ZAADKUT" op staat. Daar zullen de vele moraalridders daar ook wel weer commentaar op hebben.

Laatst bewerkt:

Neukertje013

Toogplakker
28 dec 2016
88
251
Morgen avond toch Amai ipv overdag Eroxx!

Mijn geile sletje is er klaar voor! bare, volspuiten en anaal, inmiddels is niets te gek 😍.

Te herkennen aan: 38 jaar Halflang donkerbruin haar, volslank, mooie volle 95D borsten met in beide tepels piercings, rode lingerie met open cups, en open string of rode body met open kruis, tattoo op de rug, en tattoo's op onderarmen, gewillig, en onderdanig.

Terug
Naar boven