Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
verleden week ook geweest, is lekker geil en nat, wou eerst met condoom maar was zo heet dat ze er spontaan ging opzitten en haar borsten opgeilde en ze wou dat ik haar lekker neukte zonder
Nog niet binnen geweest :-(
Op het werk mij laten vertellen dat er drie dames werken.
1) de hier besproken Claudia
2) een magere die goed is maar enkel op zaterdag
3) de bazin(?) die zichzelf ***** noemt, en beweert dat onze volslanke Claudine is.
Deze bazin (******?), rijp en slank met grote (valse) borsten, doet wel alles mét condoom.
Sinds verleden week probeer ik een afspraak te maken, maar het was eerst gesloten wegens warmte, dan wegens 'ziekte'.
Vandaag kreeg ik als voicemail: 'we zijn tijdelijk gesloten wegens ziekenhuisopname'
Weet iemand wat meer over de huidige situatie / beschikbaarheid van de echte Claudia?
Edit CWP, niet met namen slingeren in Cluadia topic aub, weggejorist
Claudia nog eens bezocht.
Hoewel de condoom klaar lag en ze het pakje al had opengescheurd er toch niet aan toe gekomen om deze te gebruiken. Ze stond heet en nat, was nochtans niet van mn voorganger want was de eerste die dag.
In januari zal een andere dame dit salon overnemen en zal het terug dagelijks open zijn, ook in de wat latere uurtjes.
Volgende keer test ik eens een andere dame uit. Dat had ik al eens gedaan en ook nzc mogelijk. Had geen recentie geschreven omdat ze ging stoppen, en tot op heden is ze ook niet terug.