Claudia - (Sauna Amazone) Ardooie

Status
Niet open voor verdere reacties.

trekcube

Toogplakker
19 mei 2015
28
1
na lang niet meer bij een dvp te zijn geweest eens gebeld naar Angelique van de sauna om te vragen wie er werkt ze zij dat er donderdag iemand nieuw starte waar alles bij mog was dus eens afgesproken haar naam Claudia en inderdaad alles zonder mog ook anaal de daad zelf ze lijkt nog al afwezig ze is denk ik rond de 40j ook de eigenares gesproken en gevraagd of er nog meisjes daar werken die het zonder doen en ze zij ja bijna allemaal maar ik weet ook niet wie die andere dvp zijn zal mes nog wel eens een andere dame daar bezoeken en laat het dan hier weten

Barth

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
567
160
Deze recentie zonder te veel details intrigeerde me wel om wat verder op te zoeken.
Via de trefwoorden sauna / amazone / ardooie niet veel te vinden via google.
Maar met het tel nr kom je wel verder. Zo vond ik een ad in een lokaal magazine Atlas, uitgave Harelbeke - Zwevegem:
14 18 juli 2013 1025 1208

Zie op pagina 14 onder contact:

Angelique massages nwe msjs, alls mog.ook anaal
alle dagen open 0497025447.

@ trekcube, thx voor de tip. Mag ik ook vragen welke prijzen hier gehanteerd worden?

trekcube

Toogplakker
19 mei 2015
28
1
dat adres bestaat zeker nog hoor ben er onlangs nog geweest de prijs is 100€ en ze kijkt niet op de klok

Barth

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
567
160
Worstenbroodje zei:
Advertentie is van 2013 ?? Bestaat deze sauna nog wel ??

Dat lokaal boekje bestaat inderdaad al niet meer. Maar als je met het tel nr verder zoekt dan kan je ook terugvinden dat ze adverteren in een ander, recent boekje "Bazuin".
www.bazuin.be

bart123

Snuffelaar
12 apr 2015
23
0
trekcube zei:
dat adres bestaat zeker nog hoor ben er onlangs nog geweest de prijs is 100€ en ze kijkt niet op de klok
okidoki
en heb je ook een beschrijving van de dame , leeftijd , uiterlijk aub ? gezien er nergens foto's van te vinden zijn ? thx

trekcube

Toogplakker
19 mei 2015
28
1
De dame is redelijk groot redelijke grote borsten wel een buikje ik denk dat ze rond de 38j is kan me ook vergissen

Barth

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
567
160
Ben intussen hier eens geweest.
Bij het maken van de afspraak bleken 2 dames aanwezig. Heb gekozen voor Claudia. Straat en nr krijg je ook meteen. Als je wat google zoekt op het adres kan je niets van sauna of massage terugvinden.
Op de elatageraam staan wel stickers met sauna en therapeutische massage. Op de deur hangt een blad met het hier eerder vermelde tel nr. Afspraak maken is wel nodig.

Was een beetje raar bij binnenkomen. Moest 100€ afrekenen en Claudia kwam zo.
Op de kamer staat een massage tafel en ook een bed. Wat fotos van naakte dames tegen de muur en ook wat dildos die er lagen.
Claudia vroeg me of ik al eerder geweest was en wat ik verwachte. Ik liet het maar op me afkomen zonder enige verwachting te vermelden.
Na het uitkleden moest ik me op de massagetafel leggen. Zelf hield Claudia een licht kleedje aan. Ze begon mn rug te masseren wat ze zacht deed. Mocht zelf aangeven of het harder mocht maar liet ze maar begaan.
Na een 5min vroeg ze of ik wat anders wilde zoals me omdraaien en zei dat dat een goed idee was. Een massage van de voorkant deed ze niet. Ze wreef wat en ging een paar keer over mn pik die stilaan harder werd. Opnieuw vroeg ze of ik interesse had in andere zaken. Ik keek naar mn stijve pik en zei, natuurlijk doe maar.
Ze begon me dan heerlijl te pijpen. Ik begon te tasten onder haar kleedje en ze had geen ondergoed aan.
Heb haar een aantal keer moeten onderbreken omdat ik anders haar mond zou volspuiten.
Ze vroeg me dan om verder te doen op het bed, wat we ook gedaan hebben. Op bed ontkleede ze zich en begon verder te pijpen. Opnieuw een paar keer moeten tegenhouden waarop ze vroeg om ook wat anders te doen. Daar zei ik geen nee tegen.
Ze zou even een condoom nemen. Vroeg haar nog of het ook zonder kon maar ze zei dat het veiliger was met en stond erop om er een te gaan halen.
De condoom ging er moeilijk om, ze was echt aan het sukkelen en hem verkeerd aangedaan waardoor hij steeds terug omhoog rolde. Hmm, we zullen hem dan maar weglaten zei ze.
Zo gezegd zo gedaan, en uiteindelijk mn hele lading in haar achtergelaten.
Ze neemt inderdaad haar tijd. Was 50min binnen en ze vroeg om nog verder te masseren, maar dat heb ik zo gelaten.

Al bij al een aparte ervaring omdat ik zonder aanmoediging tot sex in dit zogezegde therapeutis massage center binnenstapte en alles maar liet ondergaan. Maar ik ga zeker nog eens terug als ik in de buurt ben.

Weet niet of ik het adres mag neerpennen omdat het nergens publiek staat. Behalve dan hun tel nr op een blad dat aan de voordeur hangt.

tutuut

Toogplakker
25 okt 2015
40
7
Claudia? Ik dacht dat Claudia zelf gestopt was en enkel nog de afspraken boekte? Hoe zag ze eruit?

Marcelleken41

Toogplakker
4 mei 2015
107
10
Heb er eens naar gebeld, maar was antwoordapparaat.
Zou blijkbaar nog enkel op dinsdag en donderdag open zijn.
Iemand ervaring daar met Laura of Cynthia?

Marcelleken

tutuut

Toogplakker
25 okt 2015
40
7
Bij Claudia geweest. Groot en dik/mollig, maar toch een kans gegeven wegens spontaniteit, lengte (1m80 mét hakken/botten aan) en best een knap gezicht. Zoals Barth over haar zei, eerst rustig masseren van hele achterkant en dan de vraag "of ik iets anders wil doen". De voorkant dan een beetje gemasseerd en wat onder haar kleed gevoeld. Lekker fris en geschoren onderaan, knappe borsten bovenaan. Rechtgestaan en een toch wel lekkere pijpbeurt gekregen, waarna ze zei dat ze nog een condoom moest halen. Ik zei dat dat niet hoefde en ze zei ok, legde zich op bed en gaf haar een likbeurt waarin ze helemaal opging. Benen zijn heel flexibel en poesje goed bereikbaar ondanks het silhouet van Claudia. Zelfs penetreren gaat tamelijk diep, wat doorgaans niet het geval is bij dergelijke vrouwen (en neen, tligt niet aan "mijn" lengte :D ) Uurtje volgemaakt met afwisselende standjes en lekkere gewone sex waarin zoals gezegd zij helemaal in opgaat en lekker nat wordt. Minpuntje is mss wel dat ze wat afstandelijk is qua tongzoenen, zeker in het begin. En dat is wel een beetje jammer, want ze heeft mooie volle lippen Qua overgave en goesting is het een aanrader, gewoon goed en zonder problemen in haar gespoten. Voor sfeer en gezelligheid een goede 7,5 bijna 8 zou ik zeggen :mrgreen:

tutuut

Toogplakker
25 okt 2015
40
7
En ik was dus verkeerd in een eerdere post, ik had het op Angelique die gestopt was. Excuses voor misverstand, mag weg, samen met deze post voor de vlotheid van het lezen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven