Clara/Lenka (vh Gloria) - Mechelen

Eurobel

Ervaringsdeskundige
9 nov 2020
379
352
Ook eens naar zus gevraagd vandaag. Ze heeft een zus maar die is ouder dan haar.
Heb ook selfie gekregen waardoor ik nu zeker ga passen.

sexonfire015

Toogplakker
26 jan 2024
118
111
Ze ziet er gewoon uit...zoals wij allemaal trouwens. Als deze meid bare blijft doen, dan zal heel Mechelen ooit wel eens aan de beurt komen.

BBTT

Toogplakker
18 sep 2025
146
253
Ja, ik. Geen nieuwe ervaringen te melden: zoals het bij haar altijd al was, zo is het nu ook nog. :giggle:

Kort samengevat:

- Als je een niet onknappe jonge vrouw eens lekker bare wil pakken, ben je bij haar aan het goede adres. Zij laat heel veel toe, en naar mijn smaak vogelt zij heel lekker.
- Wie weinig geduld heeft of snel op zijn teen getrapt is als een dvp 'moeilijk afspreekt' en daarbij al eens durft liegen, die blijft dan hier maar beter weg. Ze antwoordt niet altijd direct, lees ik. Dus gebruik de tip: zit niet te vragen 'wanneer kan je' of zo, maar stel een concrete afspraak voor bv in de stijl van 'kan je deze middag om 14u?' Ik kreeg vrij snel een antwoord 'nee, maar wel om 15 uur'.

Goed. dat was dan snel geregeld. Natuurlijk was het niet mijn eerste afspraak met haar, en ik weet dat je enkel gerust kan zijn als je er effectief binnen bent. Dat bleek ook nu weer. Ik was 15 minuten voor het afgesproken uur daar. Ik smste haar dat ik er was. 10 minuutjes later stopte er een andere auto achter mij, met ook een man erin, die ook met zijn gsm bezig was. Die bleef ook wachten. Nog eens 10 minuten later kwam de vorige buiten. Ik kreeg een smsje: kan je nog 5 minuutjes wachten aub?.

Geen probleem. Tot er weer een poosje later een berichtje kwam: sorry, er is iets tussengekomen met mijn dochtertje. Kan je vanavond om 21 uur terug komen? Voor mij ook geen probleem want ik moet er gelukkig niet zo ver voor rijden. Dus afspraak weeral eens verschoven.

Maar deze keer wou ik er toch het fijne van weten en ik bleef in mijn auto zitten. Ik stond zo goed als vlak voor haar deur geparkeerd. De man in de andere auto was druk met zijn telefoon bezig, stapte even later uit, en ging binnen tot in de inkomhal. Ik zag hem weer met zijn telefoon aan de gang, en hij kon de tweede deur openen. Daar wachtte hij en een paar seconden later kwam zij de trap af (ze woont op de eerste verdieping) en ze nam die man mee de trap op.

Ik denk dat ik stilaan een zicht krijg op haar manier van afspreken. Met twee kindjes heeft zij waarschijnlijk niet altijd tijd om met klanten te vossen, en dus moeten de tijdssloten wanneer ze wél kan ontvangen, blijkbaar ook zo vol mogelijk zitten. Ze neemt maar afspraken aan, de ene na de andere, en als dat niet uitkomt, pikt zij er ene uit die ze vraagt om later terug te komen of de dag erna (heb ik ook al eens voor gehad). Misschien kiest ze daarvoor ene uit die ze kent en waarvan ze denkt dat die toch terugkomt. Ik denk dat die vorige klant gewoon te lang gebleven was (bijbetaald?). Die van achter mij stond dus ook al te wachten. Vandaar dat ze mij uit de wachtrij haalde en vroeg of ik later kon komen. Met een leugen als uitleg dan nog. Er was duidelijk helemaal niks mis met haar dochter. Of 't zou moeten zijn zijn dat die volgende een dokter was :) LOL

Daarom dat ik zeg: als je rap op je teen getrapt bent omdat ze met jouw voeten speelt bij het afspreken, of als je van ver moet komen, dan vormt een afspraak met haar een groot risico. Voor wie het kan opbrengen om kalm te blijven en dit over zich heen te laten gaan, wacht een knappe jonge vrouw, die poedelnaakt gewillig haar benen opendoet, een toffe flamoes heeft, en waar je je echt voor niet veel moet inhouden. Herhalingsgevaar? Ja, voor mij nog altijd wel, maar wegens die kloterij met het afspreken toch ook niet om de week of om de maand of zoiets.

sexonfire015

Toogplakker
26 jan 2024
118
111
Is het ondertussen nog iemand gelukt om een afspraak vast te krijgen? Ik krijg nul reactie op berichtjes.

BBTT

Toogplakker
18 sep 2025
146
253
Zie mijn vorig bericht. Er zijn blijkbaar genoeg 'iemanden' die er kunnen mee afspreken. Heeft ze je geblokkeerd om een of andere reden? Ooit iets mee voor gehad? Of iets geschreven dat haar niet aan staat?

Probeer eens een heel concrete vraag: kan ik straks om X uur langs komen? Zo werkte het bij mij. En wees 'kalm en verdraagzaam', want het is schering en inslag dat ze schuift met haar afspraken. Naar een later uur, naar morgen als je voor vandaag afsprak. Heb je dat er voor over? Ze liegt en foefelt met afspraken, maar ze neukt lekker. Om voor die prijs je zak los in haar jonge kut leeg te spuiten, daar zijn blijkbaar genoeg kandidaten voor. Een weelde voor haar, een kwelling voor klanten die willen daten en er niet zo dicht bij wonen.

BartBort

Snuffelaar
30 jul 2024
3
2
Het telefoonnummer dat ze op Afspraakjes gebruikt wijzigt wel af en toe en heb ook al gehad dat berichtjes niet toe kwamen. Heeft iemand haar echte telefoonnummer?

Terug
Naar boven