Clara/Lenka (vh Gloria) - Mechelen

Puresex

Legende
28 apr 2022
1.249
438
Als zij gewoon een tijdelijke gezichtfotto via WhatsApp zou sturen, dan maakt zij bij mij meer kans op een date.
Zij wou eerst geen tijdelijke gezichtfotto via WhatsApp sturen voor haar privacy , en nu zet haar gezichtfotto op de website zelfs? Waar zit de logica van de meiden naartoe. 😅😅😅

BBTT

Toogplakker
18 sep 2025
146
253
Het is zij. De logica van de meiden? Gelukkig redeneren ze niet altijd logisch want dan zouden ze veel dingen niet doen die wij opwindend vinden.

BBTT

Toogplakker
18 sep 2025
146
253
Nooit wat van gemerkt en ik ben er toch al een aantal keer geweest. Vroeger ook al.

sexonfire015

Toogplakker
26 jan 2024
118
111
Toch moeilijk om een afspraakje vast te krijgen…. Maar ik hou vol. Ze staat op mijn bucketlist.

BBTT

Toogplakker
18 sep 2025
146
253
Heb je misschien haar nummer van 'Lisa' op afspraakjes gebruikt? Haar nummer onder de naam 'Sanne' op Redlights is anders. Ik zie op Afspraakjes dat haar laatste advertentie op 5/11 gezet is, bijna een week geleden. Ik denk dat ze niet meer op Afspraakjes adverteert en dat nummer dus niet meer gebruikt.

BBTT

Toogplakker
18 sep 2025
146
253
Haar advertenties op Afspraakjes zijn helemaal niet verwijderd, maar zij zal die niet meer elke dag uppen, en dan zakt zoiets razendsnel naar beneden. Ik keek net effe, en op pagina 8 van 'amateur' stond ze nog altijd met haar laatste versie van 5/11. Weldra zal dat wel vanzelf verdwijnen. Het is duidelijk dat ze van Afspraakjes overgestapt is naar RL.

Dat het daar stinkt, heb ik nooit gemerkt. Vroeger niet (2020, 2021) en ook nu niet. Ik ga er niet elke maand naartoe maar toch af en toe eens.

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Ja

Dan ben je mss haar vriend

Maakt mij verder niks uit ook

Ik was duidelijk een keer daar en destijds is er meer over geschreven er waren zelf mannen die het als minder jarig hadden ervaren en haar ouders zouden in de ruimte ernaast verblijven

Niet pluis destijds

Ik reageer hier ook niet meer op

BBTT

Toogplakker
18 sep 2025
146
253
Dan ben je mss haar vriend
Nee, het is een heel aantrekkelijk geval om eens goed mee te gaan neuken, maar niet direct een type vrouw waarmee ik als vriendin door 't leven wil gaan. :giggle:
destijds is er meer over geschreven er waren zelf mannen die het als minder jarig hadden ervaren en haar ouders zouden in de ruimte ernaast verblijven
Dat klopt. Zoals bij elke populaire jonge griet die bare neukt, waren er voorstanders en tegenstanders. De voorstanders hadden er eens goed hun zak in leeg mogen schieten, los in haar flamoes, en de tegenstanders hadden denkelijk iets niet gekregen wat ze wilden voor de prijs die ze wilden geven. Het enige dat er zogezegd officieel op aan te merken was, volgens mij, was dat ze ook ontving toen het tijdens corona verboden was. Ik ben er tijdens corona zelf ook enkele keren geweest. En dat was zalig, in die periode met die stomme lockdowns. Haar ouders pasten op hare kleine. Daar had je geen last van.

anonymuske

Toogplakker
3 sep 2019
40
5
Overweeg met haar af te spreken, is er ook enigszins knuffelgehalte , of wat kinky dingen , doet ze goed mee ?

BBTT

Toogplakker
18 sep 2025
146
253
Misschien is dat afhankelijk van de klant, maar ik kon met haar knuffelen. Kinky dingen, dat weet ik niet. Niet geprobeerd. Ze is niet super actief van zichzelf. Je moet zelf initiatief nemen. Maar dan doet ze wel haar best vind ik. Er mag wel veel, dat is ook een leuk voordeel.

Terug
Naar boven