Chloë ( vh Ella, Aline, Maxima ) - Beveren-Waas ( vh Antwerpen )

A

Anonymous

Guest
Heette vroeger Kim en is 22 of 23. Je mag niet intern doneren bij haar.....

Not my cup of tea

mnmcer

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
277
15
Balthasar zei:
Ze adverteert nu toch al en half jaar.
Blijkbaar zijn er dus nog steeds die er in trappen.
Hoeveel % van de wandelaars zou op fora zoals hier, hookers, kinky, youppie, ... zitten?
Plus niet iedereen heeft evenveel tijd om de constante stroom bij te (kunnen) houden van bedriegelijke ads die vaak snel "ontmaskerd" worden op de fora.

A

Anonymous

Guest
Heet nu Maxime, maar adres is hetzelfde. Wegblijven daar!

Tom Flater

Toogplakker
27 jul 2015
133
12
Eerder deze week deze dame bezocht, ontvangt in een aparthotel aan het St Jansplein in Antwerpen. Volledig anoniem binnenwandelen, pech dat de buurman voor de deur stond, toch binnengeraakt op de kamer. Redelijk leuke dame van uitzicht, kleine borstjes volle lippen en grote ogen. buik rimpelt een beetje maar je wordt afgeleid door de her en der geplaatste steentjes op buik, borst en zijde. Er liep een jonge pup rond die nog niet altijd luisterde, op het bed sprong hij nog niet. Ze zei dat ze uit de douche kwam doch erg nat was die plaats niet. Na opgefrist op het bed beland en de fun moest beginnen. NOPPES dus, passief liggen, beetje strelen, kussen was 2x niets. Na 20 minuten pogen begon ze toch te pijpen en dat was zo amateuristisch en zacht dat ik voor het te beseffen klaarkwam in de mond, enfin een schot dat blijkbaar diep ging en dan spuwde ze kleine flater al uit. Ze vond de smaak van voorvocht en sperma niet lekker ;) . Na een rustpauze aan de 2de rond begonnen, ik heb haar gebeft doch dat kon ook niet bekoren. Heb dan maar handmatig afgewerkt en niet aan NZC gekomen, ze had er wel geen probleem mee. Herhalingsgevaar zero.

LOVERALFA1

Ervaringsdeskundige
7 apr 2015
328
52
Tom Flater zei:
Eerder deze week deze dame bezocht, ontvangt in een aparthotel aan het St Jansplein in Antwerpen. Volledig anoniem binnenwandelen, pech dat de buurman voor de deur stond, toch binnengeraakt op de kamer. Redelijk leuke dame van uitzicht, kleine borstjes volle lippen en grote ogen. buik rimpelt een beetje maar je wordt afgeleid door de her en der geplaatste steentjes op buik, borst en zijde. Er liep een jonge pup rond die nog niet altijd luisterde, op het bed sprong hij nog niet. Ze zei dat ze uit de douche kwam doch erg nat was die plaats niet. Na opgefrist op het bed beland en de fun moest beginnen. NOPPES dus, passief liggen, beetje strelen, kussen was 2x niets. Na 20 minuten pogen begon ze toch te pijpen en dat was zo amateuristisch en zacht dat ik voor het te beseffen klaarkwam in de mond, enfin een schot dat blijkbaar diep ging en dan spuwde ze kleine flater al uit. Ze vond de smaak van voorvocht en sperma niet lekker ;) . Na een rustpauze aan de 2de rond begonnen, ik heb haar gebeft doch dat kon ook niet bekoren. Heb dan maar handmatig afgewerkt en niet aan NZC gekomen, ze had er wel geen probleem mee. Herhalingsgevaar zero.
.
Ik begon uw verhaal te lezen en....was VERBAASD :shock: :shock: :roll: dat 85 % herkenbaar was in één van men vorige neergepende ervaringen !
.
Echter bij (de ondertussen) befaamde ALINE uit Atnwerpen (zie ook Beerput). :oops:
.
Waarschijnlijk kan je ofwel niet lezen ofwel heb je dit niet grondig gedaan (zal dit laatste wel zijn) want als je naar deze dame - blijft - gaan, ongeacht haar naamsverandering, dan ga je nog dikwijls ZERO als eindcijfer moeten geven ! :D
.
LA
:ugeek:

A

Anonymous

Guest
Herhalingsgevaar zero

En toch voor de 2de keer een recensie schrijven

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Tom Flater

Toogplakker
27 jul 2015
133
12
Als je de naam van een topic wijzigt van Aline naar Maxima dan is het eenvoudiger om er niet in te trappen :D Als je af en toe geen gokje waagt kan je ook niets leuks beleven. Ach zo leer je ook wat bij ....

chico123

Ervaringsdeskundige
20 dec 2015
292
117
Sophie 22 jaar Antwerpen - Antwerpen 0489418145
SOPHIE VERWENT JE GRAAG OP HOTEL OF TIJDENS CARDATE
Hallo heren,ik ben de 22-jarige vurige Sophie. Ik ben 1m56,ik weeg 55kg,heb prachtige groene ogen,lekkere dikke lippen,een mooie C-cup en een mooie volle kont. Wil je je graag door mij laten verwennen tijdens een discreet maar niet minder spannende cardate of geniet je liever langer van elkaar tijdens een date op hotel? Ik pijp je graag lekker diep en tot het einde met of zonder condoom terwijl ik ondeugend naar je kijk met mij zaadvragende ogen. Slikken doe ik ook. Geen anaal of sm. Ik neem graag mijn tijd om je lekker te laten ontspannen. Je kan bellen voor een afspraak. Geen prive nummers aub,daar wordt niet op gereageerd. Ik wacht ongeduldig op je. Geile kusjes Sophie

Is dit de dame in kwestie?

A

Anonymous

Guest
Voorheen Maxima en Aline, nu idd Ella:

Bijlagen

• Capture.JPG
    Capture.JPG
    53,3 KB · Weergaven: 198
Terug
Naar boven