A
Anonymous
Guest
Kan beter naar Belgie verhuizen :lol: :lol: :lol:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoeveel % van de wandelaars zou op fora zoals hier, hookers, kinky, youppie, ... zitten?Balthasar zei:Ze adverteert nu toch al en half jaar.
Blijkbaar zijn er dus nog steeds die er in trappen.
.Tom Flater zei:Eerder deze week deze dame bezocht, ontvangt in een aparthotel aan het St Jansplein in Antwerpen. Volledig anoniem binnenwandelen, pech dat de buurman voor de deur stond, toch binnengeraakt op de kamer. Redelijk leuke dame van uitzicht, kleine borstjes volle lippen en grote ogen. buik rimpelt een beetje maar je wordt afgeleid door de her en der geplaatste steentjes op buik, borst en zijde. Er liep een jonge pup rond die nog niet altijd luisterde, op het bed sprong hij nog niet. Ze zei dat ze uit de douche kwam doch erg nat was die plaats niet. Na opgefrist op het bed beland en de fun moest beginnen. NOPPES dus, passief liggen, beetje strelen, kussen was 2x niets. Na 20 minuten pogen begon ze toch te pijpen en dat was zo amateuristisch en zacht dat ik voor het te beseffen klaarkwam in de mond, enfin een schot dat blijkbaar diep ging en dan spuwde ze kleine flater al uit. Ze vond de smaak van voorvocht en sperma niet lekker. Na een rustpauze aan de 2de rond begonnen, ik heb haar gebeft doch dat kon ook niet bekoren. Heb dan maar handmatig afgewerkt en niet aan NZC gekomen, ze had er wel geen probleem mee. Herhalingsgevaar zero.
Tom Flater zei:Als ik het nummer in redlights zoek krijg ik dit https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sophie-ontvangt-je-prive-te-antwerpen-centrum.html foto's niet hetzelfde maar ja daar weet je ook nog niet alles mee.![]()