Chiang Mai

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
Op het moment beetje saai in Chiang Mai. Bijna geen meiden bij girly bars. Ook bijna geen mannen. Loi kroh road zit vol met massage shops waar je bij de velen een handjob kunt krijgen. Meestal prijs voor een oliemassage 300b en als je HJ wilt hebben is het 1000b totaal.

Vanochtend wilde ik een Thai massage maar die geile meid pakt mij toch in mijn kruis of niet toch meer interesse heb. Ik richte mijn vinger naar haar kruis.
Boomboom? Ja, maar pas vanavond of morgen.
Ze liet haar borsten zien hoe mooi ze wel niet zijn. Jawel. Mooie volle B cup.
Ook trok zij haar broek naar beneden om haar kutje te laten zien.
Maffe meid maar toch wel knap.

Vanavond erheen geweest en we gingen naar de achterkamer om alleen te zijn.
Eerst oliemassage met een klein beetje teasen. Omdraaien en pakte mijn lul.
Wil je likken en boomboom ? Ja.
Ze was snel uitgekleed en met haar mobiel liet ze licht schijnen op borsten, lichaam en kutje. Hoe mooi ze wel niet was.
Klopt ook nog. Lekker strak lichaam.
Hoeveel ik wou geven. 2000b.
2200b ? Ok. Ze pijpte mij heerlijk.
Boomboom met condoom. Hmm.
Heb aangegeven dat ik outside come.
Oké dan.

Ze ging liggen en duwde mijn pik in haar kut dat volgesmeerd was met glijmiddel.
Duurde niet lang en ik moest komen en spoot op haar buik. Haar kort gelikt en gauw weer genomen maar was nog niet hard genoeg om door te gaan.
Haar weer beffen en mijn pik tussendoor hard trekken. Haar weer genomen en kwam weer snel en over haar buik.

Ze giechelde vaak en ging weer haar lichaam bewonderen. Snel de 2200b overhandigt. Weet niet of ik haar weer neem. Beetje gestoord is ze en zoek liever een ander avontuur. Proberen wat mogelijk is bij andere meiden.
Een andere ervoor wilde het voor 3000b in mijn hotelkamer maar vind dat teveel.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
Gisteren weer eens op zoek naar oliemassage met extras.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
(per ongeluk de vorige zin alvast verstuurt)
Dame was niet zo een goeie masseuse.
Slechte massage en ook geen teasen.
Omdraaien nog een paar minuten masseren en raakt mijn pik aan of ook massage wil.
Eigenlijj had ik geen zin meer maar zij ging alvast een paar rukbewgingen doen en ik weerd geil. Gevraagd of ook boomboom mogelijk was. Hoeveel ik kan geven ? 2000b.
Ze wou 2800 hebben want moest in prive kamer bovenste verdieping en moest zogenaamd 800b voor de kamer betalen.

Probeert om de prijs te drukken maar geen kans. Omdat ik geil was en al laat was op Loi Kroh rd, toch maar toegezegd.
You have comdom ? No. I have.
Uitgelegd dat ik niet kan komen met condoom.
Ok but come outside. Ok.

Boven gingen de kleren snel uit. Wassen en gaan liggen. Ze kan hemels pijpen.
Had ik niet verwacht. Haar op de rug gelegd en mijn pik in haar natte kut geschoven. Na 5 minuten dan klaar en over haar buik gespoten.

Omdat ze bezig was met de hj was het toch al 1000b geweest. Ik dacht nog 1800 erbij en ik weer blij.
Voor die prijs ga ik niet meer bij een massage tent of ze moet super knap zijn.

Ik vind het spannend om een dame te vinden die bereid is te neuken. De meesten doen het naar mijn ervaring.

Volgende keer in Chiang Mai de soapys proberen.

Had nog ergens een prostaat massage bij een goed adres maar is achteraf niks voor mij.

Nzc95

Snuffelaar
16 aug 2020
16
9
Heerlijke twee dagen in Chiang mai beloofd afgelopen week. 3x keer onze hobby uitgeoefend waarvan alleen maar met locals en nergens betaald. Pfoe daar kan in wel aanwennen!

1. ThaiFriendly - op de eerste avond reageert er een heerlijk Thaise van 44 maar geloof dat zou je der echt niet geven. Ze stuurt mij een bericht dat ze mij de BJ van mij leven kan geven. Nou dat moet je natuurlijk niet laten gaan. Ik geappt waar ik heen moest komen en kreeg de locatie van haar condo door en ik in de taxi gestapt en gelijk daar heen gegaan. Man man en pijpen dat ze kon ik denk dat ik het Max 5 minuten heb volgehouden voordat ik haar mondje volspoot en zij alles heerlijk doorslikte. Maar toen zei ze now you have to fck me. Ik kan helaas niet twee keer achter elkaar en zei dat ik eerst effe ging douche. Ik sta onder de douche en komt er opeens bij staan en gaat op haar knietjes zitten en begint me weer te pijpen hij werd toch weer stijf en begon haar hevig onder de doucht te neuken na een minuutje of 10 doorgegaan naar de slaapkamer en daar nog wat standjes afgewerkt en het doggy heerlijk afgemaakt. Pff helemaal leeg en voldaan terug gegaan naar het hotel.

Op de dag van vertrek in de ochtend nog een keer langs gegaan voor een heerlijk sessie. In Nederland zou ik echt geen week bij der overslaan.

2. Lokale bar (de naam was iets met X, niet te missen in de stap straat) - hier een drankje gedaan en sta zomaar ineens te praten met een een heerlijk Thaise die vraagt of ik der nog op een drankje ga trakteren. Ik zei tuurlijk but then you have to fck me tonight (had al wel een biertje hier op zeg maar;)). Onverwacht reageerde ze okay baby you can have fun with me all night. Paar drankjes later naar haar condo gegaan, waar ik eerst ging douche en toen kwam ze erbij staan. Nog steeds heerlijk alleen een verassing daar beneden.. maar ach ja nu had ik al geïnvesteerd en was ik zo geil als ik weet niet wat. Maar man man wat een nacht en ochtend met der gehad. Smacht haar twee keer volgespoten en ik de ochtend nog een keer. Toen had ik eigenlijk een tour in de ochtend maar ben maar naar mijn hotel gegaan en gaan slapen .

Nog nooit zulke makkelijke locals meegemaakt.

Terug
Naar boven