Op het moment beetje saai in Chiang Mai. Bijna geen meiden bij girly bars. Ook bijna geen mannen. Loi kroh road zit vol met massage shops waar je bij de velen een handjob kunt krijgen. Meestal prijs voor een oliemassage 300b en als je HJ wilt hebben is het 1000b totaal.
Vanochtend wilde ik een Thai massage maar die geile meid pakt mij toch in mijn kruis of niet toch meer interesse heb. Ik richte mijn vinger naar haar kruis.
Boomboom? Ja, maar pas vanavond of morgen.
Ze liet haar borsten zien hoe mooi ze wel niet zijn. Jawel. Mooie volle B cup.
Ook trok zij haar broek naar beneden om haar kutje te laten zien.
Maffe meid maar toch wel knap.
Vanavond erheen geweest en we gingen naar de achterkamer om alleen te zijn.
Eerst oliemassage met een klein beetje teasen. Omdraaien en pakte mijn lul.
Wil je likken en boomboom ? Ja.
Ze was snel uitgekleed en met haar mobiel liet ze licht schijnen op borsten, lichaam en kutje. Hoe mooi ze wel niet was.
Klopt ook nog. Lekker strak lichaam.
Hoeveel ik wou geven. 2000b.
2200b ? Ok. Ze pijpte mij heerlijk.
Boomboom met condoom. Hmm.
Heb aangegeven dat ik outside come.
Oké dan.
Ze ging liggen en duwde mijn pik in haar kut dat volgesmeerd was met glijmiddel.
Duurde niet lang en ik moest komen en spoot op haar buik. Haar kort gelikt en gauw weer genomen maar was nog niet hard genoeg om door te gaan.
Haar weer beffen en mijn pik tussendoor hard trekken. Haar weer genomen en kwam weer snel en over haar buik.
Ze giechelde vaak en ging weer haar lichaam bewonderen. Snel de 2200b overhandigt. Weet niet of ik haar weer neem. Beetje gestoord is ze en zoek liever een ander avontuur. Proberen wat mogelijk is bij andere meiden.
Een andere ervoor wilde het voor 3000b in mijn hotelkamer maar vind dat teveel.
Vanochtend wilde ik een Thai massage maar die geile meid pakt mij toch in mijn kruis of niet toch meer interesse heb. Ik richte mijn vinger naar haar kruis.
Boomboom? Ja, maar pas vanavond of morgen.
Ze liet haar borsten zien hoe mooi ze wel niet zijn. Jawel. Mooie volle B cup.
Ook trok zij haar broek naar beneden om haar kutje te laten zien.
Maffe meid maar toch wel knap.
Vanavond erheen geweest en we gingen naar de achterkamer om alleen te zijn.
Eerst oliemassage met een klein beetje teasen. Omdraaien en pakte mijn lul.
Wil je likken en boomboom ? Ja.
Ze was snel uitgekleed en met haar mobiel liet ze licht schijnen op borsten, lichaam en kutje. Hoe mooi ze wel niet was.
Klopt ook nog. Lekker strak lichaam.
Hoeveel ik wou geven. 2000b.
2200b ? Ok. Ze pijpte mij heerlijk.
Boomboom met condoom. Hmm.
Heb aangegeven dat ik outside come.
Oké dan.
Ze ging liggen en duwde mijn pik in haar kut dat volgesmeerd was met glijmiddel.
Duurde niet lang en ik moest komen en spoot op haar buik. Haar kort gelikt en gauw weer genomen maar was nog niet hard genoeg om door te gaan.
Haar weer beffen en mijn pik tussendoor hard trekken. Haar weer genomen en kwam weer snel en over haar buik.
Ze giechelde vaak en ging weer haar lichaam bewonderen. Snel de 2200b overhandigt. Weet niet of ik haar weer neem. Beetje gestoord is ze en zoek liever een ander avontuur. Proberen wat mogelijk is bij andere meiden.
Een andere ervoor wilde het voor 3000b in mijn hotelkamer maar vind dat teveel.