Breeding

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Dan hoop ik voor de dame dat de zwangerschap goed verloopt.
Grote kans dat dit delaatste keer is.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Als donor betaal je eenmalig € 10.

Daarna kun je als donor je profiel compleet maken.
Voor contact ben je dan afhankelijk van een vrouw die als eerste contact zoekt.
Wil je zelf vrouwen benaderen dan moet je een abonnement nemen.

Ik kreeg vrij snel contact met een vrouw nadat ik mijn profiel had aangevuld.
Deze vrouw inmiddels ontmoet. Leuke intelligente vrouw.
Even aftasten en langzaam toewerken naar de natuurlijke bevruchting.

Creamie Thomas

Toogplakker
24 jun 2025
112
250
Als je die vrouwen ontmoet via deze site en je maakt ze zwanger ben je dan op papier officieel de vader van het kind en betaal je dan alimentatie?

Toen een maat en ik eens op vakantie waren aan de Belgische Kust hebben we Waalse meiden ontmoet uit de Borinage. Ze logeerden er op een camping in Middelkerke. Ze was daar met haar oudere zus. Menne maat kon haar oudere zus neuken en ik haar ze was 16. Weer helemaal m'n ding zo'n typische BBW overal goed voorzien en ze had Italiaanse roots. Gedurende die 9 dagen dat we er waren spoot ik haar dagelijks toch 4 a 6 keer vol. Ge zijt 19 de testosteronwaarden boomen in je lichaam. Rukken en neuken dat is het enige waar je aan denkt op die leeftijd.

Enkele weken later had ik toch bericht gekregen dat ze abortus heeft moeten laten uitvoeren. Er lagen condooms maar we hebben ze nooit gebruikt. Het kan toch snel gaan ze zwanger worden.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Een knipje in de zaadleiders maakt je ongeschikt voor breeding.
Tenzij je uit bent op veel herhalingsacties heeft het weinig zin :D
Er zullen genoeg "donors" tussen zitten die gesterriliseerd zijn en dus nooit iemand zwanger kunnen maken.
Dat dit niet vooraf getest wordt maakt het voor mij nog onbetrouwbaarder.
Net als mogelijke erfelijke aandoeningen, wordt daarop gecheckt? Geloof ik niks van.
Al met al voor dame behoorlijk riskant en ik zou als vrouw zijnde twee keer nadenken voor ik het via deze weg ging doen.

Secretwalker89

Toogplakker
3 mrt 2024
111
89
Er zullen genoeg "donors" tussen zitten die gesterriliseerd zijn en dus nooit iemand zwanger kunnen maken.
Net als mogelijke erfelijke aandoeningen, wordt daarop gecheckt? Geloof ik niks van.
Al met al voor dame behoorlijk riskant en ik zou als vrouw zijnde twee keer nadenken voor ik het via deze weg ging doen.
Je kan maar heel graag willen he.

De meeste controleren niks, hooguit wordt er gevraagd of er ziektes of iets dergelijks zijn.

Secretwalker89

Toogplakker
3 mrt 2024
111
89
Als je die vrouwen ontmoet via deze site en je maakt ze zwanger ben je dan op papier officieel de vader van het kind en betaal je dan alimentatie?

Toen een maat en ik eens op vakantie waren aan de Belgische Kust hebben we Waalse meiden ontmoet uit de Borinage. Ze logeerden er op een camping in Middelkerke. Ze was daar met haar oudere zus. Menne maat kon haar oudere zus neuken en ik haar ze was 16. Weer helemaal m'n ding zo'n typische BBW overal goed voorzien en ze had Italiaanse roots. Gedurende die 9 dagen dat we er waren spoot ik haar dagelijks toch 4 a 6 keer vol. Ge zijt 19 de testosteronwaarden boomen in je lichaam. Rukken en neuken dat is het enige waar je aan denkt op die leeftijd.

Enkele weken later had ik toch bericht gekregen dat ze abortus heeft moeten laten uitvoeren. Er lagen condooms maar we hebben ze nooit gebruikt. Het kan toch snel gaan ze zwanger worden.
Ik doe dit al een tijdje en heb nu drie vrouwen mogen bevruchten. We hebben op vriendschappelijke basis regelmatig contact maar nog nooit geen alimentatie betaald.

klodder

Toogplakker
7 jun 2024
89
104
Ik doe dit al een tijdje en heb nu drie vrouwen mogen bevruchten. We hebben op vriendschappelijke basis regelmatig contact maar nog nooit geen alimentatie betaald.
Ze weten je volledige naam? Ik snap helemaal dat ze nu uit wanhoop van alles beloven, maar beloften zijn niets meer waard als kleine Tom zijn verjaardag eraan komt en om een ps5 vraagt en ze even geen baan heeft .

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
De site hangt aan elkaar van halve waarheden en complete onzin.
Op mijn vaststelling dat zoekende vrouwen vooral bestaan uit eigengereide egocentrische types werd niet in gegaan. De houding van deze vrouwen ten opzichte van mannen zal gemotiveerde mannen ontmoedigen.

Deze vrouwen hebben geen idee wat ze van een man vragen. Om zwanger te kunnen worden hebben ze ons erfelijke materiaal nodig. Mannen worden gedegradeerd tot dekhengst.

De site is een slim verdienmodel voor de vier grondleggers.
Het heeft niets te maken met de zogenaamd idealistische grondslag.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
GertG begrijpt het, niks idealistisch gedoe bij deze site, gewoon verdien model.
En storm loopt het niet hoor, alle vruchtbaarheid klinieken zijn nog volop open en
hanteren wachtlijst.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Ik had wat bedenkingen en wilde het even aanzien.
One Wish heeft wel daadkracht: ik ben meteen uitgeschreven!
Er is een groot tekort aan mannen die willen doneren.
Ga zo door dan blijft dat tekort zeker bestaan.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Conclusie:
Het is gewoon handel waar een paar handige types ingestapt zijn.
Bij One Wish wordt nergens naar gekeken, de kwaliteit van het zaad niet, erfelijke achtergrond niet.
Zolang de vrouwen fijn met een potje en een spuit kunnen rommelen en daar ook voor betalen is alles goed.

Creamie Thomas

Toogplakker
24 jun 2025
112
250
Ben eens gaan snuffelen op One Wish. Kan geen foto's zien omdat ik geen betalend lid ben van de site. Desondanks het feit dat ik niks kan zien wel al enkele 'oude bekenden' tegen gekomen die ook al jaaaren op Tinder en Badoo zitten etc.

Mijn huwelijk was geen succes mede door mijn ontrouw. Maar de band met m'n ex is goed en ik heb 2 kinderen die gezond zijn en het goed doen en 't is van elk geslacht eentje.

Maar 'k vraag me dan toch wel af welke verwachtingen van mannen die vrouwen hebben als ge zo al jaren op dating sites zit en op die One Wish site

Secretwalker89

Toogplakker
3 mrt 2024
111
89
De site hangt aan elkaar van halve waarheden en complete onzin.
Op mijn vaststelling dat zoekende vrouwen vooral bestaan uit eigengereide egocentrische types werd niet in gegaan. De houding van deze vrouwen ten opzichte van mannen zal gemotiveerde mannen ontmoedigen.

Deze vrouwen hebben geen idee wat ze van een man vragen. Om zwanger te kunnen worden hebben ze ons erfelijke materiaal nodig. Mannen worden gedegradeerd tot dekhengst.

Haha zo erg is het toch niet om een dekhengst te zijn😜

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Het dekken zelf valt wel mee, daar heb ik niet veel moeite mee.

Ga maar eens zitten rukken met z'n potje erbij en een vrouw in de buurt die de klodder in een spuit doet
om het in der kut te spuiten. Zie je het voor je?
Daar begin ik echt niet aan. Als ze zaad willen lever ik het af op de plaats van bestemming.
Anders gaat het feest niet door.

Terug
Naar boven