Breeding

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.813
1.255
Ik heb ooit in Antw in het Middelheim ziekenhuis gewerkt als externe
Er was ook een afdeling waar ze zaad zochten voor onderzoek en vrouwen te helpen voor hun wens waar te maken
Nu had ik daar al verschillende keren een alleenstaande vrouw gezien waar de bevruchting al verschillende pogingen niet gelukt was..
Toen ze in de lift stond en er een traantje vloeide vertelde ik haar dat ik haar wou helpen.. eerst twijfelde ze maar toen we de lift uitstapten vroeg ze toch mijn nr..
Lange tijd niets van gehoord..
Enkele tijd erna kreeg ik een bericht voor afspraakje op hotel.. na de paring vroeg ze me haar nr te verwijderen..
Maar ik heb haar achteraf nog gezien (zij mij niet) op controle in het ziekenhuis.. zwanger
Maar weet ni of het va.n mij was..

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Mooie geschiedenis vooral het vraagteken waarmee je bleef zitten.

Er wordt veel te moeilijk over het zwanger maken van vrouwen gedaan.
Laten de vrouwen leren eerlijk over hun wens te zijn.
Er zijn genoeg mannen die de wens willen vervullen.
Geef de mannen het voorrecht van de natuurlijke bevruchting.
Dat lijkt me voor vrouwen ook een goede herinnering aan de man die hun wens vervulde.

Een onderzoek naar erfelijke ongewenste eigenschappen is altijd mogelijk op verzoek.
Ik kan wijzen op een eeuwen oud geslacht met kerngezonde voorvaderen die allemaal een hoge leeftijd bereikten.

klodder

Toogplakker
7 jun 2024
89
104
Laatst contact gehad met een vrouw, ze wou bevrucht worden, natuurlijke weg. Alleen voor de datum kwam ze met allerlei eisen, of ik even een contract kon tekenen en ik moest testen maar dame wou dit niet doen. Heb haar succes gewenst. Moet goed zitten

Secretwalker89

Toogplakker
3 mrt 2024
111
89
Pas aangemeld bij One Wish en nu al een aardige reactie.

Binnenkort ontmoeten en dan rustig opbouwen om haar rustig te overtuigen dat de natuurlijke weg beter is.
Ik ben geen fokstier die op verzoek een klodder zaad afstaat in een potje.
Mooi succes 🤩

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Zelf een profiel plaatsen kan ook alleen zijn er weinig mannen die dat doen.
Na mail contact volgde een telefoonnummer. Afspraak gemaakt voor een ontmoeting.
Rustig aan. Even de kat uit de boom kijken.

Doet me denken aan een blind date jaren geleden.
Afgesproken in een redelijk duur restaurant in Gent.
De dame kende er aardig wat bezoekers. Ze was niet wat ik zocht.
Na een half uurtje afgerekend met 200 euro.
Kreeg geld terug van 500 euro. Dat viel niet tegen.
Het was een ballentent waar ik nooit meer heen ga.

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.813
1.255
Moet je betalen voor One Wish?
Jouw bijdrage als betaald lid is nodig om het (ongesubsidieerde) platform te hosten, informatie up-to-date te houden en te zorgen dat dit waardevolle platform blijft bestaan én groeit.

De missie van One Wish is om wensouders en donoren op persoonlijke wijze met elkaar in contact te brengen. We creëren hiermee een alternatief voor anoniem donorschap. Steun daarom One Wish.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
De missie is ook om geld binnen te harken voor de forum eigenaar.
Of zijn alle financiën openbaar en controleerbaar?
Ik ben wantrouwig wat dat betreft.
Noem het een slechte eigenschap, vaak berust het wel op waarheid achteraf.

IYANBYAG

Ervaringsdeskundige
2 aug 2020
601
1.001
Niet veel met breeding te maken maar wil toch mijn dank aan @xavierke uitten vanwege zijn bericht #7. Ik kon de app just a baby niet of de andere sites maar door zijn vermelding geregistreerd. Altijd kinderwens gehad en via just a baby een BAM gevonden.

Nu wordt er een kleine hoerenloper in spee geboren binnenkort (als alles goed gaat). Nee helaas niet op de natuurlijke manier voortgebracht maar via een potje. Wel geprobeerd maar jah. Je kan niet alles hebben.

Andere manieren zouden we bespreken als het niet zou lukken op deze manier maar eerst poging was gelijk raak en een goede BAM in de donor+ vorm was me wat meer waard in deze. Als alles goed gaat mss een tweede. En dan toch weer proberen op de natuurlijke wijze want de tweede gaat niet met deze BAM gebeuren.

Waar dit forum al wel niet goed is voor geweest besef ik me. Mss toch maar weer wat actiever worden om wat goede karma in de nzc wereld te gooien. Inmiddels al flink wat mogen oogsten.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
De missie is ook om geld binnen te harken voor de forum eigenaar.
Of zijn alle financiën openbaar en controleerbaar?
Ik ben wantrouwig wat dat betreft.
Noem het een slechte eigenschap, vaak berust het wel op waarheid achteraf.
Een heel gezonde eigenschap die ik ook deel. One Wish is heel duidelijk een verdienmodel.
De grondleggers doen daar niet moeilijk over, ze maken zich bekend als investeerders.
Voor een kopie van de overeenkomst die ze in elkaar geknutseld hebben moet 295 euro betaald worden.
Daar komen de euro's vandaan.

@ Fiebert,
Sorry dat ik het niet met je eens ben.
De kosten om die site te hosten zijn laag.
Dit is een verdienmodel met een vleugje ideële grondslag.
Vrouwen wordt het tegen gemaakt zich op natuurlijke wijze te laten bevruchten.
Dat staat op gespannen voet met NZC.
De vervulling van de wens komt voor veel vrouwen dichterbij wanneer ze zich willen laten bevruchten
op de manier die de natuur bedoeld heeft. Geef ze de tijd aan het idee te wennen.
Dat geknoei met een potje en een spuit is afzichtelijk. Ik werk daar niet aan mee.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Een belangrijk detail bij de klassieke bevruchting: lange slagen mooie kindjes.
Dat missen de vrouwen die gaan rommelen met z'n spuit.
Onze taak houdt heel wat meer in dan even een klodder zaad achterlaten bij een vrouw.
Er komt heel wat meer kijken bij het bevruchten. Vandaar dat ik dat ook even uitleg.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Nog wat rondgekeken op die site.
Nu wordt me ook duidelijk waarom veel vrouwen die zich aangemeld hebben de site bezoeken.
Wat een egocentrische loeders zijn het.
Wat den k je van een deze

Co ouderschap niet gewenst. Mocht de dame haar mening later veranderen dan alleen co ouderschap mop haar voorwaarden. Al ziet ze er uit als Sharon Stone in haar beste dagen, deze dame raak ik met geen tang aan.
Het is maar een voorbeeld. Het merendeel zit wel in deze hoek. Dat worden dan eenzame jaren voor deze vrouwen.
Er zullen weinig mannen zijn die hier intrappen.

Het valt me op dat er weinig vrouwen zijn die begrijpen dat hun wens voor mannen wel iets meer inhoudt dan een klodder zaad afstaan. Zijn mannen gevoelloze wezens die niet geïnteresseerd zijn wat er met hun erfelijk materiaal gebeurd?

Ik heb inmiddels contact met een aardige intelligente vrouw. Ik heb aangegeven niet over een nacht ijs te gaan.
Dat begrijpt ze. Maar even zien hoe het zich ontwikkeld. Ik heb de tijd.

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.813
1.255
Een heel gezonde eigenschap die ik ook deel. One Wish is heel duidelijk een verdienmodel.
De grondleggers doen daar niet moeilijk over, ze maken zich bekend als investeerders.
Voor een kopie van de overeenkomst die ze in elkaar geknutseld hebben moet 295 euro betaald worden.
Daar komen de euro's vandaan.

@ Fiebert,
Sorry dat ik het niet met je eens ben.
De kosten om die site te hosten zijn laag.
Dit is een verdienmodel met een vleugje ideële grondslag.
Vrouwen wordt het tegen gemaakt zich op natuurlijke wijze te laten bevruchten.
Dat staat op gespannen voet met NZC.
De vervulling van de wens komt voor veel vrouwen dichterbij wanneer ze zich willen laten bevruchten
op de manier die de natuur bedoeld heeft. Geef ze de tijd aan het idee te wennen.
Dat geknoei met een potje en een spuit is afzichtelijk. Ik werk daar niet aan mee.
ik antwoorde op de vraag van creamie Thomas of er moets betaald worden... :)

Secretwalker89

Toogplakker
3 mrt 2024
111
89
Ik denk altijd maar zo
Nog wat rondgekeken op die site.
Nu wordt me ook duidelijk waarom veel vrouwen die zich aangemeld hebben de site bezoeken.
Wat een egocentrische loeders zijn het.
Wat den k je van een deze

Co ouderschap niet gewenst. Mocht de dame haar mening later veranderen dan alleen co ouderschap mop haar voorwaarden. Al ziet ze er uit als Sharon Stone in haar beste dagen, deze dame raak ik met geen tang aan.
Het is maar een voorbeeld. Het merendeel zit wel in deze hoek. Dat worden dan eenzame jaren voor deze vrouwen.
Er zullen weinig mannen zijn die hier intrappen.

Het valt me op dat er weinig vrouwen zijn die begrijpen dat hun wens voor mannen wel iets meer inhoudt dan een klodder zaad afstaan. Zijn mannen gevoelloze wezens die niet geïnteresseerd zijn wat er met hun erfelijk materiaal gebeurd?

Ik heb inmiddels contact met een aardige intelligente vrouw. Ik heb aangegeven niet over een nacht ijs te gaan.
Dat begrijpt ze. Maar even zien hoe het zich ontwikkeld. Ik heb de tijd.
ze zijn niet voor niks 40(+) en nog steeds wanhopig op zoek naar zaad.
Er zitten wel een aantal leuke vrouwen bij, vaak ook wat jonger maar de meeste die de 40 gepasseerd zijn, zitten niet voor niks op die site😂

Secretwalker89

Toogplakker
3 mrt 2024
111
89
Bij 40+ is de kans op zwangerschap flink afgenomen. Wanneer de dame bekeerd is en de natuurlijke methode wil doen heb je een vast contact om te neuken.
Sommige vrouwen worden tegen het sluiten van de vruchtbare periode super vruchtbaar. Speling van de natuur.
Dan is er weinig nodig om zwanger te worden.
Klopt helemaal, ze zijn hier meestal ook al wel van op de hoogte maar voor de zekerheid geef ik het nog maar even aan dat het echt belangrijk is om veel te neuken.

Dat laatste wist ik niet, wel interessant. Een van mijn klanten is boven de 40 en bij de 2 periode al zwanger wellicht dat het daar ook zo iets was?

Terug
Naar boven