Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat is een andere sara die heeft toen paar gb gedaan er is toen ook een telegram groep aangemaakt zijn toen nog een paar gb georganiseerd daarzo en daarna zijn ze meer richting kust gb gaan organiseren met andere damesZeker dat dit die Sara was? Ik heb die altijd geweten met een dikke bos haar beneden en die in die advertentie is geschoren
Die was al in verwachting voor ze met u de nest in dook. Jij was gewoon een makkelijke prooi geweest .breeding was in dit geval zeker niet mijn bedoeling.
Heel wat jaren geleden bezocht ik regelmatig een Dominicaanse dame in de Poeldijksestraat Den Haag. Na een tijdje ook regelmatig haar buiten werktijd ontmoet en mee op stap geweest (andere werkplekken zoeken) en haar thuis ontvangen. Condooms werden nooit gebruikt. Veel gepraat over haar leven. Werkte als 16/17-jarige in een fabriek in de D.R. Werd verleid door de zoon van de directeur, zwanger gemaakt door de zoon op jonge leeftijd (16/17). Ontslagen en weggestuurd.
Krijg ik, na een paar jaar regelmatig contact, een telefoontje van haar of ik het leuk zou vinden om samen met haar en dochter (net 18?) dagje uit te gaan. Na afloop nog even naar mijn huis gegaan. thuis gekomen wat geknuffeld met moeder. stelt zij voor om met zijn drieen verder te gaan. Dochter heeft geen probleem daarmee. Nagevraagd over leeftijd en pilgebruik dochter, ja geen probleem. Uiteindelijk in bed beland met moeder en dochter. Beide om en om geneukt/gebeft. Met 2 geile meiden boven op je, is op tijd terugtrekken lastig. En ja, ze kregen het zo voor elkaar, dat ik de dochter volspoot. Wat eigenlijk niet echt mijn bedoeling was.
Soms heb je echt pech en is 1 avondje voldoende. Paar weekjes later weer met beiden bij mij thuis overdag afgesproken en kwam het bericht: dochter is zwanger ……. en kan alleen maar van jou zijn (hmm). Test gehaald en gedaan, en ja: positief. En nee, afbreken zwangerschap daar doen we niet aan. Dus kwam meteen de vraag: hoe ga je dit financieel oplossen/ondersteunen. Nog even op dat moment geen beslissingen genomen. DNA-test na de geboorte moet het maar uitwijzen.
De natuur heeft het opgelost: met 10 weken kreeg zij een miskraam. Moeder en dochter hebben daarna nooit meer contact gezocht met mij. Moeder ook niet meer in Den Haag gezien.
Het lied van Heart - All I Wanna do is make love with you gaat hier precies over. Gebeurt vaker dan je denkt.Een zwangerschap is toch wel wat anders dan een verkoudheid.
Vrouwen die zwanger willen worden en een partner hebben met traag zaad zullen best wel eens hun toevlucht nemen tot een toevallige passeerder in plaats van gedoe met donorzaad.
BOM vrouwen zullen ook wel in de mood zijn voor z'n oplossing.
De meeste vrouwen zullen toch de voorkeur geven aan een man die ook betrokken is bij de opvoeding van het kind. Dan laat ik de financiële kant nog buiten beschouwing.
Ik zei ook dat ze er best zullen zijn, maar wel een minderheid.En als ik beide gevallen kan over mee praten denk ik dat er zo nog wel gevallen zullen zijn