bi trio MMV

Wandelt_Soms

Toogplakker
31 mei 2020
28
2
Zijn hier nog mannen die een bi trio willen?
Ben zelf ook wel geïnteresseerd.

Regio voor mij is ten westen van de lijn Lelystad, Amersfoort, Tilburg. Maar voor een goede date kan ik altijd wat verder rijden.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Kan je het topic gewoon lezen voor je post Wandelt_Soms?
geen oproepen, op SJ kan je je uitleven

Mitchellpk93

Snuffelaar
17 apr 2020
17
1
Handycarp zei:
Dit topic is alweer van een tijdje terug maar ik wil wel eens een Bare bi trio ervaren met een stel. Bij voorkeur regio Rotterdam.

Maar aangezien dat waarschijnlijk moeilijk tot niet te vinden is is er misschien wel een collega wandelaar die dit ook zoekt zodat we samen een lekker perverse dame kunnen bezoeken voor wat ranzige sex?

Bij interesse zie ik graag een PB verschijnen!

Greetz, Handy

Hallo handy,
als je nog opzoek bent kan je mij benaderen

groetjes

Mitchel

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Nou Vriendje3, Björn,

Ik heb nog even in m'n berichten teruggekeken maar meer dan "ik heb wel interesse" schrijf je niet.
Daar kan ik niet zoveel mee. Wat info over jezelf en je wensen had wel fijn geweest.

Op jouw priveberichten over De GB van Charlotte van vorige week heb ik wel gewoon netjes geantwoord, terwijl ik daar qua organisatie niks mee te maken had.

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
@Mitchellpk93:

Aangezien je nog maar een paar berichtjes op het forum heb gepost kan jij nog geen priveberichten versturen, dus is het lastig communiceren met je.

Vriendje3

Ervaringsdeskundige
6 mrt 2018
292
83
@ handy,

Dat is freemd.
Ik kan mijn pb-reactie niet eens terug vinden.
Had je 2 keer uitgebreid een bericht gestuurd.
Echt waar.

En klopt de laatste keer gaf je ook gewoon een reactie terug.

Snap er niets van.

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Hi vriendje,

Dat is dan inderdaad raar.
Probeer me nog eens een bericht te sturen, misschien kunnen we een keer samen naar een dame als onze wensen overeenkomen!

Greetz, Handyman

slynte62

Snuffelaar
23 aug 2021
19
3
speelt dit nog? Ik ben zeker in om samen een dvp te bezoeken omg Den Haag, Rotterdam, Utrecht

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Ik heb dinsdagavond een paydate met een flinke Nederlandse BBW bij haar thuis en we zijn nog opzoek voor die avond naar een grootgeschapen bi man, die haar moet neuken in doggybag terwijl zij in 69 op mij ligt.
Ik wil dan ook tijdens het neuken de pik van de man in m'n mond gedrukt krijgen.
Nadat de dame volgespoten is komt ze met haar dikke kut op m'n mond zitten zodat ik niks anders kan dan haar kut leeglikken.

Wie heeft er serieus interesse en kan ook daadwerkelijk dinsdagavond in Berkel en Rodenrijs zijn?

Greetz, Handy

klaasgraag

Toogplakker
2 jan 2019
93
20
Ik ben bischierig en het lijkt mij leuk om met een andere man erbij en vrouw te neuken. Laatst als eens gedaan met een echte biman erbij en die kon heerlijk pijpen.....:). Veel verder ben ik nog niet gekomen om eerlijk te zijn. Maar wie weet..

Zoetermeer079

Toogplakker
27 jun 2021
59
20
Zag je (Handycarp) oproepje al op een andere site voorbijkomen, lijkt me afgaande op de foto's in elk geval een heeeeeeerlijke BBW mmmmmm :D

slynte62

Snuffelaar
23 aug 2021
19
3
Het topic weer wat leven inblazen.
Ik ben op zoek naar een medewandelaar(s) om samen een DVP te bezoeken in regio Den Haag-Rotterdam.
Heb goede ervaringen bij Rosie (Rdam-zuid). Bi-trio is de bedoeling, dus behalve de dame ook elkaar verwennen.
Hoor graag via PB wie interesse

• Like
Waarderingen: J.er
A

Anonymous

Guest
Ben ook op zoek. Man moet ook echt bi zijn.
Als 57 jarige goede ervaringen opgedaan met de oudere latina's in het Haagse

• Like
Waarderingen: J.er
Terug
Naar boven