bi trio MMV

harriew88

Ervaringsdeskundige
18 jul 2017
322
8
lekker ding zei:
Nu voor deze week weer op zoek naar een nette medewandelaar.
De vorige wandelaars die al genoten hebben zijn met vakantie of kunnen gewoon niet. :)

Wanneer had je in gedachten en waar

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
De bedoeling was vrijdag maar dat gaat zo goed als zeker niet vanwege de rode vlag. Zou nu eventueel morgenmiddag zijn.

Laatst bewerkt door een moderator:

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Vrijdag de 25e wil ze weer een trio of mini gb in de ochtend, Nu wil ze max 3 man. Regio Rotterdam.
Ik zie wel een pb verschijnen. ;)

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
zie wat verhaaltjes terug. Een mooie getinte dame. ;)

Laatst bewerkt door een moderator:

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Vrijdag 17 november van 11.30 tot ongeveer 14.00 uur is er (weer) een (bare) gb met dit heerlijke lief halfbloedje van 30 jaar in regio Rotterdam.
Indien interesse pb me maar.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
vrijdag 26 januari vanaf 10.30 uur tot zo 12.30 uur weer een bare gangbang met Vanessa.
Kosten 100 euro pp. Vanessa wil graag een aantal mannen van nederlandse afkomst die lekker fris zijn.
Van alles mogelijk behalve anaal en cim. Maar van een dubbele vaginale penetratie geniet ze echt van. ;)
Voor meer info stuur maar een pb.

Groet,
Lekker Ding :)

nachtlicht

Snuffelaar
25 mrt 2016
6
0
Iemand zin om vanavond mee te gaan naar Greetje in Putte voor een geil trio waarbij ik nadien haar kutje mag uitlikken tijdens een 69 ? :D

met2

Toogplakker
29 mei 2015
65
16
ik zou nog eens zo een trio willen doen wie gaat er mee
.
Zoek ik een man voor een bi trio te gaan doen met bij hoertje, ik kom uit de buurt van Sint-Truiden.
Mag niet vies zijn van sperma (ik ben er ook niet vies van) een volgespoten kut uitlikken.
Ook een penis pijpen met de gevolgen van dien.
Neuken in elkaars sperma.
Eventueel plassex als de vrouw dat wilt.
Een beetje smerige sex waar alles kan en mag.
Niet neuken van de mannen onderling, anaal is niet mijn ding

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Dit topic is alweer van een tijdje terug maar ik wil wel eens een Bare bi trio ervaren met een stel. Bij voorkeur regio Rotterdam.

Maar aangezien dat waarschijnlijk moeilijk tot niet te vinden is is er misschien wel een collega wandelaar die dit ook zoekt zodat we samen een lekker perverse dame kunnen bezoeken voor wat ranzige sex?

Bij interesse zie ik graag een PB verschijnen!

Greetz, Handy

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Ja dat weet ik LD, nu nog een lekker perverse vrouw vinden.
Maar ben je ook in voor bi contact?

my.online.alias

Snuffelaar
19 sep 2019
23
6
Ik zou graag een keer een MMV trio doen maar ben eigenlijk niet bi. (Ben door de moderators naar deze thread doorverwezen...)

Edit CWP
Geen oproepen in topics aub, gaat niet werken

Ben de afgelopen tijd een aantal keer bij Miky in Amsterdam geweest en dat is goed bevallen. Met haar leek het me wel wat.

Terug
Naar boven