ass 'n titties
Toogplakker
- 29 aug 2017
- 99
- 21
Ik ben vandaag bestolen geweest voor 300 euro. Ik heb totaal niet gezien hoe ze het gedaan heeft. Nochtans ben ik niet uit de kamer geweest en heb ik haar niet door mijn kleren zien gaan om men portefeuille open te doen en 300 euro te nemen. Ik had het pas door toen ik thuis was ( regio kust).
Is hier nog iets aan te doen?
Zou het verstandig zijn om morgen terug te gaan en haar ermee te confronteren (als ik haar tref natuurlijk)?
Of zou ik morgen proberen opnieuw bij de dame binnen gaan en ter plekke de politie bellen en zeggen dat ze geld gestolen heeft? Zou de politie iets kunnen doen?
Heeft iemand een gelijkaardige situatie al meegemaakt?
Aan de ene kant kan ik het wel loslaten omdat het nu ook geen fortuin is, maar ik blijf me er zo slecht over voelen omdat ik zo gemakkelijk bestolen ben geweest terwijl ik er letterlijk bij lag en ik wil het dan toch niet zomaar laten passeren.
Kan iemand hulp bieden?
Ass 'n titties
Is hier nog iets aan te doen?
Zou het verstandig zijn om morgen terug te gaan en haar ermee te confronteren (als ik haar tref natuurlijk)?
Of zou ik morgen proberen opnieuw bij de dame binnen gaan en ter plekke de politie bellen en zeggen dat ze geld gestolen heeft? Zou de politie iets kunnen doen?
Heeft iemand een gelijkaardige situatie al meegemaakt?
Aan de ene kant kan ik het wel loslaten omdat het nu ook geen fortuin is, maar ik blijf me er zo slecht over voelen omdat ik zo gemakkelijk bestolen ben geweest terwijl ik er letterlijk bij lag en ik wil het dan toch niet zomaar laten passeren.
Kan iemand hulp bieden?
Ass 'n titties