Bestolen - (Schepenenvijverstraat 23) - Gent

ass 'n titties

Toogplakker
29 aug 2017
99
22
Ik ben vandaag bestolen geweest voor 300 euro. Ik heb totaal niet gezien hoe ze het gedaan heeft. Nochtans ben ik niet uit de kamer geweest en heb ik haar niet door mijn kleren zien gaan om men portefeuille open te doen en 300 euro te nemen. Ik had het pas door toen ik thuis was ( regio kust).
Is hier nog iets aan te doen?
Zou het verstandig zijn om morgen terug te gaan en haar ermee te confronteren (als ik haar tref natuurlijk)?
Of zou ik morgen proberen opnieuw bij de dame binnen gaan en ter plekke de politie bellen en zeggen dat ze geld gestolen heeft? Zou de politie iets kunnen doen?
Heeft iemand een gelijkaardige situatie al meegemaakt?

Aan de ene kant kan ik het wel loslaten omdat het nu ook geen fortuin is, maar ik blijf me er zo slecht over voelen omdat ik zo gemakkelijk bestolen ben geweest terwijl ik er letterlijk bij lag en ik wil het dan toch niet zomaar laten passeren.

Kan iemand hulp bieden?

Ass 'n titties

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Ik vrees dat je hier weinig aan zal kunnen doen. Je kan wel teruggaan, haar confronteren en kijken hoe ze reageert. Er mee dreigen dat je de politie zal bellen en dat ze hier dan problemen mee zal krijgen. Er is altijd kans dat ze dan onder de indruk zal zijn, maar ik zou er toch niet te veel op hopen.

De politie zelf zal volgens mij echter niet veel kunnen doen. Als de dame ontkend dan is het woord tegen woord.

Klereleier

Toogplakker
2 jul 2016
55
0
Vergeten joh! Zie het maar als domme pech.
Terug gaan heb geen zin, ze zullen je vierkant naar buiten lachen.
Volgende keer beter opletten.
Heb het zelf in Duitsland ook eens meegemaakt.
Heterdaadje! Ik verlies mijn portemonnee nooit uit het oog als ik een dame niet ken. Vouw mijn kleding zo dat ik het zie als het is verplaatst.
heb de betreffende dames toen betrapt. kan je zeggen dat dat een circus werdt tot doodsbedreiging en politie aan toe door de dames. :twisted:
Heb ze gezegd dat maar te doen :mrgreen: en op de alarmknop gedrukt en verteld dat ik het de security en de politie wel uit zou leggen.
Dames nooit meer gezien.

Neem je verlies en vergeet.
Dames kunnen het je erg moeilijk maken als je niet oplet!
Er zijn genoeg pareltjes die wel eerlijk zijn. Geef respect krijg respect :cool:

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Neem vooral niet meer mee dan je wil uitgeven bij 1 dame, op die manier blijft de schade beperkt.
Dat soort dames komen een keer de verkeerde tegen, die slaat ze dan verrot en dan roept iedereen wat een schoft en arme meid :roll:
Kun je aangeven welke stinkhoer het was ?

ass 'n titties

Toogplakker
29 aug 2017
99
22
DriverC zei:
Neem vooral niet meer mee dan je wil uitgeven bij 1 dame, op die manier blijft de schade beperkt.
Dat soort dames komen een keer de verkeerde tegen, die slaat ze dan verrot en dan roept iedereen wat een schoft en arme meid :roll:
Kun je aangeven welke stinkhoer het was ?

Ik neem echt altijd exact mee wat ik wil uitgeven. Ik laat anders altijd mijn portefeuille in de wagen en nu nam ik men portefuille vol geld mee naar die stomme zwarte hoer!!!
Het was op de hoek van pieter vanderdonktdoorgang en schepenenvijverstraat. Ik zet er straks een foto bij

ass 'n titties

Toogplakker
29 aug 2017
99
22

Het was in schepenenvijverstraat 23. Ik ben binnen gegaan rond 16u20. Er stond een rondborstige (grote fake tieten) zwarte oudere hoer (38j meent ze). Ze spreekt Frans en heb haar naam niet echt verstaan. Ik vroeg in de deur naar pzc en ze zei dat ze het deed voor 50. Ik weet echt niet wat me bezielde want ze was eigenlijk ng eens lelijk ook. Die dikke memmen en pzc heeft me overhaald om toch binnen te gaan.
Ik zal jullie raad volgen en het gewoon vergeten. De politie zou hier idd waarschijnlijk geen gevolg aan geven.
Bedankt voor de reacties en steun! Heeft iemand misschien nog een goed adresje waar ze mij kunnen opvrolijken en me niet beroven :|

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Sterkte kerel, iedereen maakt weleens een fout.
Persoonlijk vind ik de raambuurt in Gent niets, Antwerpen is beter, maar wel aan de prijs.
Als je bereid ben om naar Den Haag of Duisburg te rijden, dan is er veel meer te wandelen dan in Gent.

xavierke

Toogplakker
20 dec 2017
147
47
ass 'n titties zei:

Het was in schepenenvijverstraat 23. Ik ben binnen gegaan rond 16u20. Er stond een rondborstige (grote fake tieten) zwarte oudere hoer (38j meent ze). Ze spreekt Frans en heb haar naam niet echt verstaan. Ik vroeg in de deur naar pzc en ze zei dat ze het deed voor 50. Ik weet echt niet wat me bezielde want ze was eigenlijk ng eens lelijk ook. Die dikke memmen en pzc heeft me overhaald om toch binnen te gaan.
Ik zal jullie raad volgen en het gewoon vergeten. De politie zou hier idd waarschijnlijk geen gevolg aan geven.
Bedankt voor de reacties en steun! Heeft iemand misschien nog een goed adresje waar ze mij kunnen opvrolijken en me niet beroven :|

zelf ook slachtoffer geweest.
Ze verplicht je op bed te gaan zitten en komt dan naast je zitten zodat je niets ziet van je kledij.

Toen ik zag dat ik bestolen was, haar geconfronteerd...
Heb me dan maar laten troosten door een andere dame in de buurt. Die wist me te vertellen dat het niet de eerste keer was.

Moest iemand zich geroepen voelen op ze met een nepportefieulle op heterdaad te betrappen...

iamnaughty

Ervaringsdeskundige
7 sep 2015
291
66
Als je geen gezin hebt zou ik toch aangifte doen. Heb je niets mee te verliezen. Met wat geluk gaan ze langs en blijkt ze illegaal.

Terug
Naar boven