Ik ben onlangs wegens medische redenen besneden. Na de operatie kreeg ik te horen 4 weken geen betrekking en zeker geen zelfservice. "Allemaal goed" en wel dacht ik. Mn wederhelft vond het alvast een uitdaging. Helaas na 2 weken loste enkele draadjes waardoor de wonde open kwam te staan. Gelukkig alles wat onderhuids genaaid was , mooi dicht gegroeid maar zit aan de bive zijde terug met een snee die open staat. Tetug naar de Uroloog waar ik de uitleg kreeg " deze zijn vast gelost door uw erecties". Dacht bij mezelf "waarom krijg ik dan geen erectie blokker?".
Swat, her verdict is nu verder afwachten en 24/7 met Isobetadine zalf insmeren tot volgens bezoek binnen enkele weken.
Dan pas weet ik of 1: alles goed verder verloopt met de genezing. Of 2 men terug moet snijden, naaien en terug een aantal weken moet laten genezen.
Hebben sommige collega's hier gelijkaardige ervaring of is het bij jullie allemaal beter verlopen? Voor mij zal het 2 maand zijn van operatie tot "groen licht" als bij mn volgend bezoek alles ok word geacht. Maar ii had liever al deze info op voorhand geweten eerlijk gezegd
Swat, her verdict is nu verder afwachten en 24/7 met Isobetadine zalf insmeren tot volgens bezoek binnen enkele weken.
Dan pas weet ik of 1: alles goed verder verloopt met de genezing. Of 2 men terug moet snijden, naaien en terug een aantal weken moet laten genezen.
Hebben sommige collega's hier gelijkaardige ervaring of is het bij jullie allemaal beter verlopen? Voor mij zal het 2 maand zijn van operatie tot "groen licht" als bij mn volgend bezoek alles ok word geacht. Maar ii had liever al deze info op voorhand geweten eerlijk gezegd