Bernds Sauna Club - Schieferhof

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
gelezen op het forum van Willem2

Angie*, Cleo* (terug !), Erika* (terug !), Eveline*, Magda (terug !), Mara,
Maria*, Nina*, Sandra* en 1x nieuwe Braziliaanse, haar naam vergeten.
* = Extra Programm mogelijk. Zonder * = EP is HM (nog) niet bekend.

extra programma is dus NZC
Bij Mara zou toch ook een moeten staan, of zou haar service niet meer NZC aanbieden?
Ter info

fko

Toogplakker
25 aug 2016
81
22
Ik heb van Mara altijd begrepen dat ze niet aan deze servicestandaard mee deed... maar ben maar een paar keer in Bernds geweest (wel altijd ook met mara op de kamer). Was wel een paar jaar geleden.

A

Anonymous

Guest
Mara (nederlandse) doet NZC en eventueel anaal. Lieve meid. Niet veel met haar gekamerd, meer met Babsi en Debby, beiden niet meer werkzaam. Mijn laatste bezoek is dan ook van 5 jaar terug :roll: those were the days

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
.....meer met Babsi en Debby, beiden niet meer werkzaam.....
Debby kan je regelmatig treffen in PSR (parksauna residence) waar ze haar "ouwe klanten" ook de ouwe service aanbied.
Aanvankelijk was ze er dagelijks, vanaf de namiddag, het laatste jaar is dat wat minder.

In PSR is NZC niet vanzelfsprekend, ik ken er buiten Debby nog eentje, maar die haar naam mag ik hier niet deponeren, kan wel via andere weg, eventueel.

Johan

Toogplakker
20 apr 2015
49
0
Iemand onlangs nog bij ome Bernds geweest? Moet er binnenkort in de buurt zijn en wil eigenlijk wel weer eens langs"wippen". :cool:

Johan

Toogplakker
20 apr 2015
49
0
Petergust zei:
Ik ga waarschijnlijk morgen 12 okt dus

Ben je nog geweest? Mijn plan is om donderdag te gaan, na een jaar of 4 niet te zijn geweest. :eek: Als je nog tips hebt, hou ik me aanbevolen. Bij voorkeur per PB, ik weet dat Bernds er liever niet over geschreven wil hebben.

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Ben er toen.inderdaad gewest, het blijft zoals het al jaren is met of zonder het ectra programma scheelt u 50 euro.
Wie na 20 uur binnen komt krijgt 20 euro korting op entree.
Erika met haar katteogen kon.van mijn lijf niet blijven. Hoewel haar tieten et nu stukken beter uitzien, vind ik haar verfer niet meer hot, ee heft ern aanzienlijle buik en een dikke kont nu.
Toch ao kamer met haar gedaan, blijft geil maar ik smuit mijn ogen nu, enkel om tijdens het neuken in haar sexy katteogen te kijken open.ik ze nog.

Nadien maseuze Sandra geboekt, had haar al 1 keer voor een PZC tot eonde, maar nog nooit geneukt al kom ik hier al ruim 15 jaar.
Echt wel iets gemist al die tijd. Wat is dit een hete geile donder.
Na een korte massage begon ze me te pijpen en dat kan ze..... Ze zei dat naast de massagekamer ook een gewone kamer wad. Maar omdat ik de fantasie had om het eens op een.massagetafel te doen, toch maar in de massagekamer gebleven. Potje gevuld lekket geim.nog een tijfje in haar gebleven nadat ik was gekomen.
Jammer dat het zo ver id toch........

enola

Toogplakker
15 jul 2017
148
32
Mooi verslag, maar misschien even de instellingen van spellingscontrole nalopen (?).

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
jammer dat het altijd zaterdag, zondag en feestdagen (dus ook pinkstmaandag) gesloten is

bogozz

Toogplakker
30 jan 2019
127
68
Niemand onlangs in deze club geweest ?
Van een vriend van mij heb ik vernomen dat er een aantal daar nog AO neuken. O.a. Vanessa, Maria en Candy ... Zal er waarschijnlijk eens gaan kijken daar. Het laatste keer was zeker een tiental jaren terug. Ik heb nog goede herrineringen aan hollandse Mara, poolse Anna, griekse Jenny, duitse Brandy .... :)

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Beste,

Ik ben er 3 jaar geleden 2 keer geweest het is 1,5 uur vanaf Aken.
Je weet vooraf niet wie aanwezig is

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Je kan altijd bellen met de vraag wie er die dag aanwezig is Conny zal u graag informeren.

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Ben er onlangs geweest. "Zonder" werd me niet spontaan aangeboden. Ben eerlijk gezegd ook de namen kwijt van de dames die mijn wisten te verschalken. Anna, mijn Berndsvriendin, meer nog dan Mara, is er niet meer en om de een of andere reden vind ik er mijn draai niet meer zo sinds zij er niet meer is.. Ik wordt een sentimentele oude zak geloof ik. Ohja, de heen en terugreis kunnen langer duren vanwege werkzaamheden en een afgesloten A61

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
Is zonder nog steeds 2 keer het tarief of te wel 100?
Is de masseurs er nog welke later ook gewoon aanwezig was om sex te hebben? Ze had mooie grote borsten?
Klopt het dat Maria mooie borsten heeft?

Terug
Naar boven