Bernds Sauna Club - Schieferhof

daslekker

Toogplakker
2 sep 2015
44
1
Algemene info:
open elke weekdag van 13H00 tot 01H00
Ingang bedraagt €70, vanaf 20H00 €50. Hiervoor beschik je over de standaardfaciliteiten (locker, douche, handdoeken, sauna)
Tongzoenen en pzc zijn hier standaard voor €50 met 30min tijd, bare was €50 extra
www.fkk-schieferhof.de

Mijn laatste bezoek dateert wel al van 10-tal maand geleden dus weet niet of alle hierna opgenoemde dames er nog aanwezig zijn. Het betreft hier FKK club dus alle dames lopen naakt rond. Het is hier ook de gewoonte dat de 'opwarming' reeds op de sofa gebeurt. Neuken kan ook maar verwacht dan zeker niet dat dit bare gebeurt, dit dien je met de dame in discretie te onderhandelen. Buiten de dames die ik opnoem zijn er zeker nog die bare toelaten, ik kan echter enkel diegene vermelden die ik zelf heb kunnen nemen.

Erica: Roemeens, ik schat ze 35j, bij mijn laatste bezoek opvallend kort rood haar ook beschikbaar voor anaal, foto's op de website
Nina: Bulgaars, 35j, lolitafiguur, foto's staan op de website
Jacky: Duitse, 40j, zwaar getattoeëerde MILF met grote kont ook beschikbaar voor anaal
Magda: Poolse 35j, slanke blondine met grote borsten ook beschikbaar voor anaal
???: Roemeens, 25j, slanke brunette met grote borsten, laat geen interne donatie toe

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Leuk idee!
Brends heeft altijd enkele bare dames.
Het het dan dubbel programm! ;)

Naast reeds genoemde dames kan ik k nog Sadra de masseuse noemen.
Andere bare dames die ken werken er niet meer.

Ik vraag me af of Angie bare gaat; volgens mij wel maar ik alleen met gedaan met haar.
Het is een speciale tent, echt uit de oude doos..
Eigenlijk veel te duur maar het nivo s het waard.
Behalve te duur is het ok te laat open en te ver we.... :)

Noorman

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Ik denk dat ik daar op korte termijn maar eens heen moet dan :D , bedankt voor de info.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
703
534
dag collega's,
iemand nog laatst geweest?
wil er graag eens heen en zou natuurlijk heerlijk zonder neuken en het liefst intern donatie.
wie o wie heft namen :?:

Saludos

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
703
534
Dank je Noorman, moet je haar reserveren van te voren .... Zeg maar vast bellen dag van te voren if op dag zelf. En dan eerst een gewone masssge en als klikt verlengen met intiem op bed of van te voren aangeven wat je wil?
Hoe ziet ze eruit... ?
Verder geen dames welke NZC?

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Massages reserveren is net als de bandenkeuze voor de F1...
Lastig!
Wel zsm doen als je binnekomt, dag ervoor heb ik nooit gedaan.
Sandra is een slanke meid, lekker sex verslaafd en leuk.

Noorman

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
703
534
iemand nog namen van dames welke AO doen?
wil er morgen bezoek gaan brengen.....
thx all

Johan

Toogplakker
20 apr 2015
49
0
ggd zei:
iemand nog namen van dames welke AO doen?
wil er morgen bezoek gaan brengen.....
thx all

Hoop dat je niet bent gegaan, op zaterdag en zondag is deze club gesloten.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
703
534
thx,,,,,, nee was de vrijdag. en ben niet gegaan.

Vraag staat dus nog open....welke dames doen aan OA?

thx

daslekker

Toogplakker
2 sep 2015
44
1
Vandaag zal ik deze club normaal gezien bezoeken. Recensie volgt. Indien interesse om mee te gaan laat maar weten voor 10H00, ik vertrek vanuit West-Vlaanderen.

daslekker

Toogplakker
2 sep 2015
44
1
Ik ben er idd geweest donderdag en het is me best bevallen. Er is nog niks verandert aan de inkomsprijs of de tarieven van de dames.
Ik heb er kunnen genieten van de diensten van Jackie (oudgediende te herkennen aan de vele tattoos, doet ook anaal) en haar vriendin Julia (nieuw gezicht voor mij, was de massagedame die dag).
Geen gebruik gemaakt van de diensten maar doen normaal gezien ook AO, Angie en 2 jongedames wier naam me ontglipt is (1 is te herkennen aan haar witgekleurd haar en de andere aan haar grote boezem en tattoo op de bovenkant van 1 haar voeten.
Verder waren er nog zo'n 6tal andere dames aanwezig waarvan ik het dienstenpakket niet ken, behalve Tina die pertinent AO weigert (bij mij althans) maar die wel tongzoent en pijpt als de beste.

Mvg

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
703
534
afgelopen donderdag geweest, was maar voor 3 uurtjes maar ik kwam er langs en de ballen begonnen te borrelen....verlangde om klaar gepijpt te worden en een poesje te vullende me zaad.
Jackie als eerste.....wist nog niet wat ik wilde,,,eerst spuiten in mondje of toch voor poesje gaan..... ze wilde heel graag neuken omdat ze wist dt ik zonder zou gaan...dus 2 maal contributie zou aftikken........ maar ze pijpte me zo lekker....en vroeg haar me klaar te pijpen ....wat ze gelukkig zonder morren deed. ze slikt niet maar hield lang in haar mond :p
uurtje rust en toen een donker harige dame......ben helaas naam vergeten....ze lachte lief en vroeg steeds of ik wat wilde drinken..... uit eindelijk samen een bakkie gedaan, ze vleide zich tegen me aan en heel langzaam ging naar mond naar junior.....en toen...hap...in het mondje.....een pijpbeurt op de sofa volgde welke ik niet zal vergeten....toch maar naar kamertje gegaan en begon haar te beffen....volgens mij zo goed als een half uur. wat een poesje en ze kwam 2 keer klaar...zalig vocht en zo zoet mmmmmm ze trok me omhoog en spreiden haar benen...ik kwam er tussen en junior raakte zijn vriendinnetje..... hij gleed er zo in......we neukye heerlijk langzaam en zoenden de hele tijd.....uiteindelijk vroeg ze me te spuiten in haar,,,ich will dein safe....bitte.... :roll:
En nu komt het mooie...afrekenen, ik had de 150 al gereed maar de thee dame zei 100!
ik verbaast, en keek de zwarte harige dame aan.....ze knipoogde maar zei niks.....naar de deur afscheid nemen, heerlijke tongzoen gehad rn vroeg me snel weer te komen......... :mrgreen: zo jammer dat ik haar naam niet meer weet, ga snel weer en hoop haar weer te treffen.....
Saludus

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
703
534
wederom vandaag 3 dames mogen afvullen......wat een top tent, alles is mogelijk daar.....Jackie mag je zelfs in haar kontje neuken en in spuiten, vindt ze super lekker zei ze...niet mijn ding zei ik..... toen mocht ik ff proberen .....geen meerprijs zei ze nog. was zeker lekker strak maar geef mij maar een nat kutje :lol:

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
703
534
afgelopen week donderdag weer heerlijk genoten van de dames.
Uiteraard Maria getrakteerd op een sperma shot in haar poesje, prachtig gezicht hoe geillangs haar benen liep :lol:
Verder Steffie of te wel Jackie ook mogen beminnen, wat is het toch een heerlijk geil wijf, ze smeekte om me zaad te mogen drinken deze keer, niet in musschie spritzen schatzie, ich wil dein saft trinken, en dat deed ze, ze slikte echt deze keer, wat geil :roll:
Verder een nieuw donker meisje, was echt niks
En toen Lilli, gen AO maar scheelde weinig, wat een zalig vrij partij als afsluiter, wat kan die diep pijpen, op de bank al zowat een uur liggen vrijen en later op kamer meer dan 30 min.....en dat voor 50 euriiiis, geen geld toch, echte GFE ten top

Was weer een topdag :D

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Bij "Ome Bernds" betaal je niet per half uur, wel per klaarkombeurt. Kom je 2 keer op 15 minuten (met Condoom) dan betaal je 100, kom je maar 1 keer op 1 uur dan betaal je 50. Telkens je bare neukt betaal je dubbel. Dus 1 keet in het mondje 1 keer in het kutje kost u 150.

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Petergust zei:
Bij "Ome Bernds" betaal je niet per half uur, wel per klaarkombeurt. Kom je 2 keer op 15 minuten (met Condoom) dan betaal je 100, kom je maar 1 keer op 1 uur dan betaal je 50. Telkens je bare neukt betaal je dubbel. Dus 1 keet in het mondje 1 keer in het kutje kost u 150.

Onduidelijke laatste zin: gaat deze dan over met of zonder?

Noorman

Terug
Naar boven