Bernds Sauna Club - Schieferhof

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Sorry ik probeer het nog eens duidelijk nu?

Prijzen bij BERNDS eigenlijk heed de zaak Saunacub FKK Schieferhof.
Je betaald per keer dat je klaarkomt, niet per uur of half uur.

MET CONDOOM. (pijpen is steeds zonder)

50€ per keer dat je klaarkomt, onhahankelijk van de tijd.
VB: 2 keer klaarkomen op 15 minuten is 100€
VB: 1 Keer klaarkomen op 1 uur is 50€
Klaarkomen in de mond is niet extra.

ZONDER CONDOOM.
50€ extra telkens je zonder condoom neukt.

Zo duidelijk

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
heren, ik twijfel echt aan jullie uitgangpunt!
ik heb een uur met lili doorgebracht en 1 keer gekomen, toch voor keer afrekenen, of te wel 100 euries.
andere dame, ben naam ff kwijt ook een uur doorgebracht, weer 100 euries!
of te wel ik ben letterlijk en figuurlijk genaaid haha of jullie hebben het niet juist.

Wie kan duidelijkheid brengen?

ginko01

Snuffelaar
12 jul 2015
1
0
Het is echt niet moeilijk, 50 euro per half uur en ze kijken echt niet op de minuut. Extra's zonder of anaal + 50 euro.

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Ik ben Peter eerst zijn 1e onduidelijkheid gaan uitleggen....
Daarna moest nog zijn uur probleem komen maar ik had niet veel tijd meer.

Noorman

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
oké duidelijk :)
welke dames zijn zonder te nemen, ik ken alleen steffie en maria van naam..... meer tips welke heerlijk zijn?
zag vd week een dame met rood haar, naam weet ik ff ni
is Maya (de huidige) zonder te nemen?

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Ik kom hier al lang, al heel lang, uit de tijd dat er nog Duitse Marken waren.
Sinds de Euro steeds 50 Euro per schot onhafhankelijk van de tijdsduur.
50€ extra als je zonder gaat dus het kan best dat je 100 lappen moet geven voor een uur zonder.

Dames die zeker zonde neuken
Angel, Hollandse Mara (ze is niet meer dagelijks aanwezig maar is de topper van het huis sinds jaren) Dana en Sandra de maseuze. Anna maar die heeft het hof verlaten en die grote Duitse met haar Tatoos en piercings, Erika zeer zeker (maar is die er nog ??) haar zus Tina (knapste van het huis) doet het dan weer niet.

Tot een paar jaar terug deed 90% zonder nu is het aanzienlijk gezakt maar 60% is tegen het gekende tarief nog zonder te nemen.

Nu het is vrij veilig, er wordt meer met dan zondzr geneukt, en de meiden moeten verplicht maandelijks op controle, anders komen ze er niet meer in.

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Van deze ben ik zeker

Jacky
Angie
Angel
Maria
Dana
Nina
Sandra (de maseuze)
Mara (de Nederlandse) Mara is al een tijdje aan het "uitbollen" zou volgens een ander forum er enkel nog op vrijdag zijn.
Ze is we een aanrader, topwijf, zeker als je ze met respect behandeld

Tina doet het zeker NIET. in tegenstelling tot haat zus (Erica), maar deze laatste heeft het hof verlaten. :(

Johan

Toogplakker
20 apr 2015
49
0
Petergust zei:
Mara (de Nederlandse)

Mara... Geweldige dates mee gehad, on-Nederlands goed! Maar is al wel wat jaartjes geleden. Zeker een jaar of 7, 8. Wist niet dat ze er nog steeds is.
Als iemand haar aanwezigheid (op vrijdag) kan bevestigen, dan moet ik haar toch weer eens een bezoekje gaan brengen bij "ome Bernds". :!:

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Johan zei:
Petergust zei:
Mara (de Nederlandse)

Mara... Geweldige dates mee gehad, on-Nederlands goed! Maar is al wel wat jaartjes geleden. Zeker een jaar of 7, 8. Wist niet dat ze er nog steeds is.
Als iemand haar aanwezigheid (op vrijdag) kan bevestigen, dan moet ik haar toch weer eens een bezoekje gaan brengen bij "ome Bernds". :!:

Dit heeft Sandra mij ook pas weer gezegd!

Noorman

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
gewoon ff bellen dan weet je het.
ik hoop ook dat ze er weer eens is als ik vrijdags kan, vroeger echt super mee gevreeën. en altijd zonder rubbertje, zalig nat en strak kutje.

Huisvriend

Ervaringsdeskundige
6 jul 2015
271
83
Toch wel 1 van mijn favourite clubjes. Ga eigenlijk altijd alleen daar heen. Is vaak lastig om dan de tijd te doden tussen de sessies door. Iemand die een dezer dagen/weken gaat? Samen gaan?

Mikado

Toogplakker
29 mei 2015
42
1
Ben nog nooit in een Duitse saunaclub geweest, is deze club een aanrader voor een newbie in de Duitse scene? Ik wil eigenlijk morgen al naar het oosten afreizen....

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Als u absoluut voor NZC gaat waarschijnlijk wel, maar niet alle dames bieden one ficken aan
Als u voor het saunaclub gevoel gaat, dan is Bernds niet de goede keuze.

Geniet er van

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Bernds is zeker geen saunaclub en zeker dat niet alle dames nzc doen.

Noorman

Mikado

Toogplakker
29 mei 2015
42
1
Welke zou je dan aanraden? Bernds is ook een pokke end rijden vanuit Rotterdam... Zat nu te kijken naar vila venus of GT..

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Als je het geluk hebt Mara te treffen, niet twijfelen, Angel en Maria en die grote Duitse (naam ????) doen zeker NZC Angel is TZ wonder.
Sandra de masseuse met de rare ogen.... als je de kans hebt.... doen en ik dacht dat Jessy ook wel NZC doet. Tina zeker niet, is wel jong en lekker maar NZC is niet mogelijk, bij Dana dan weer wel.
En je hebt een mond. De meerderheid doet het wel voor 50 extra. Er was er vroeger eentje die het voor een doos Leonidas pralines deed, als ze u kende.

Terug
Naar boven