Bedreigen via whatsapp

Walker2

Ervaringsdeskundige
26 aug 2022
367
280

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Georganiseerde misdaad? De georganiseerde misdaad heeft zijn bericht al verwijderd, dit zijn pikkies met te weinig hersencellen

Bijlagen

• IMG_1403.png
    IMG_1403.png
    538 KB · Weergaven: 147

noname

Ervaringsdeskundige
10 mei 2021
401
93
Ook recent bedreigd geweest dat ik met iemand zijn dames had liggen kloten en een groot probleem had en dat ik 1 kans had om het deftig op te lossen want dat ik anders zou zien wat hij met mijn familie ging doen.
Was een +316458..... een Zlatan.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Je kan er hele pagina`s over schrijven, duikt vaak op in diverse teksten.
Inderdaad vaak dat je met zijn dames hebt lopen klooien enz.
Enige juiste is gewoon negeren, deleten en verwijderen.
Reageren kan leuk zijn maar dan hebben ze weer je nummer en kan je op
zeker moment weer een bericht verwachten.
Ik doe ze altijd negeren, deleten en verwijderen en hoor niks meer.
Soms een jaar later in heel andere tekst.
Afkomst meestal van een foute planner of dames die nummer doorgeven
aan "vriendjes" die dan proberen ook een graantje mee te pikken.
Komt nooit ellende van, ze proberen maar wat en elke bangerd die iets betaald
is meegenomen voor hen.

Trogdor

Ervaringsdeskundige
23 dec 2016
306
248
Ik begin gewoon altijd een gesprek over hun zus of moeder. Dan komt weer een bedreiging nodig ik ze uit en of ze dan hun zus moeder mee willen nemen... En zoek je het meest extreme video op en vraag je of ze dit ook willen doen, meestal iets van een anal rose, poepsex of kots en dan is het stil en laten ze je met rust.

Maar als je geen zin hebt, gewoon rapporteren als Spam, blokkeren en verwijderen.

iamnaughty

Ervaringsdeskundige
7 sep 2015
291
66
Ze blijven maar sturen met andere nummers... misschien moeten we die nummers hier eens publiceren om te zien of het over dezelfde gaan?
Als ik er nog één krijg ga ik klacht neerleggen.

V

Verwijderd lid 1700

Guest
Een keertje een andere tekst, ook wel eens fijn.
Deze gebruikt het nummer van ene Katy, die ik op 17 december heb gevraagd naar de mogelijkheden.

Screenshot_20250104_122243_WhatsApp.jpg

220mm

Ervaringsdeskundige
11 sep 2021
400
479
Voor de moeite zou ik 10 euro geven.
Ze zijn wel heel beleefd met de vraag.
Lijkt wel of ze chat gpt hebben gebruikt.

Sephiroce

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
618
421
Zovaak gehad! Echt lachwekkend!

Altijd prepaid off "weggooi" nummer/ mobiel gebruiken

Zodra je deze bericht krijg via WhatsApp of SMS gelijk blokken en nooit op in gaan
Hoor je gelijk niks meer.

2 jaar geleden precies dezelfde bericht gehad, ik ben totaal niet bang onderlegd en weet dat ik vooral bij dvps altijd respectvol omga

Ik Had terug gereageerd, van wat wil je? Waar ben je, dan gaan we face to face praten, ik heb dat nummer ook een aantal keer gebeld, normaal gebeld, via WhatsApp gebeld, en gevideobeld, hij/ zij geen reactie.

Dit zijn lafaards die jou een tikkie ofzo sturen omdat ze denken te weten wie je bent. Gewoon blokken en laat ze lekker opdonderen. Ballen hebben ze niet om op te nemen laat staan ontmoeten, stelletje sukkels, trap r niet in mannen, meteen op de blok whatsapp en telefoon anders gaan ze door via SMS

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Een keertje een andere tekst, ook wel eens fijn.
Deze gebruikt het nummer van ene Katy, die ik op 17 december heb gevraagd naar de mogelijkheden.

Bekijk bijlage 19702
Wanneer dit bericht afkomstig is van het nummer dat je gebeld hebt bestaat die Katy niet maar is
het uitlokking om je te bedreigen met een flauw smoesje.
Ik zou de site inlichten waarop geadverteerd wordt en aangifte doen van bedreiging.

Misschien is het geen prepaid nummer. Dan heb je kans dat er iets mee gedaan kan worden.
Een lijst maken van alle nummers op NZC forum is een idee.
Wanneer iemand denkt te kunnen vaststellen welke dame de nummers van opbellers doorgeeft
die dames ook melden. Niet meer bellen door andere wandelaars.

Dit soort misselijke praktijken moet ophouden. :mad:

vovin_2

Ervaringsdeskundige
5 okt 2020
307
352
Dit soort praktijken zal nooit ophouden. Het is te makkelijk geld verdienen. Zoals hier al zo vaak aangegeven: negeren. Men zoekt naar snel en makkelijk. Alles wat niet reageert of te veel tijd en moeite kost, gaan ze niet op in. Als je je verveelt, kan je er leuk mee spelen. Maar t is mij t niet waard. Net als degenen die deze berichten sturen, geldt ook voor sommige planners en dames dat dit snel geld pakken is. Ze verkopen hun klantenbestand en strijken wat geld op.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Vovin_2 heeft gelijk.
Men wil makkelijk geld verdienen.
Hen uitnodigen om face to face erover te praten heeft geen zin want dat willen
ze helemaal niet, kost tijd.
Ze willen gewoon snel geld en er zullen nog steeds lui zijn die uit angst gaan betalen.
Net zoals er ook mensen zijn die vooruitbetaling blijven doen.
Ook op zeker dat je geld weg is.
Dus nee, zal nooit ophouden want men blijft er toch intrappen.
Elk tientje is meegenomen voor hen.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Het is en blijft een droevige vertoning.
Nauwelijks voor te stellen dat er nog steeds mannen intrappen.

iamnaughty

Ervaringsdeskundige
7 sep 2015
291
66
Ook recent bedreigd geweest dat ik met iemand zijn dames had liggen kloten en een groot probleem had en dat ik 1 kans had om het deftig op te lossen want dat ik anders zou zien wat hij met mijn familie ging doen.
Was een +316458..... een Zlatan.
zlatan heb ik ook maar met een ander nr

Wil1972

Ervaringsdeskundige
28 sep 2019
527
360
Ik heb ook berichten ontvangen de afgelopen 3 maanden. Zeker van 5 verschillende nummers. Van nummers uit USA als nl spaans. Of Verweggistan. Soms bellen ze via WhatsApp of sturen bericht via WhatsApp. Ik heb ze geblokkeerd. Niet op reageren.

Terug
Naar boven