Bedreigen via whatsapp

petertjeboz

Toogplakker
24 feb 2024
170
162
Bij de dames die je direct de straatnaam sturen moet je meestal video bellen als je in de straat bent. Houd er rekening mee dat ze dan vaak een schermafdruk maken zodat ze je foto hebben voor als er achteraf problemen komen.
Deze foto zetten ze dan in een groepsapp zodat je bekend bent bij alle dames.
Deze foto kunnen ze ook gebruiken om je achteraf af te persen.

Dus als je bang bent voor je privacy, NOOIT video bellen met een planner of dvp.
Videobellen of gezichtsfoto sturen doe ik niet eveneens als vooruitbetalen
IK gebruik ook een prepay nr met een andere telefoon waar geen social media en bank gegevens opstaan en een alias zodat de dvps geen prive gegeven hebben en kunnen achterhalen

bigpapa

Ervaringsdeskundige
1 jun 2021
431
80
Heb ik ook wel gehad netjes gebeld en kreeg een jonge KANS pareltje aan de lijn ff hardnekkige gesprek gevoerd en geen last. Meer gehad ik zei dat ik hem wel kende hahaha, loze bedreiging van dat ze hopen dat je erin trapt

Transgirlslover

Snuffelaar
2 okt 2024
12
17
Wow, ik had deze thread nog niet eerder gezien. Mooi dat hij gepakt is!
Dit is mij ook overkomen een aantal jaar geleden (rond 2021). In mijn geval ging het om het bezoeken van 'shemales', verder een soortgelijk bericht. Ik zat flink in paniek, mijn toenmalige (trans) vriendin wist natuurlijk van niets. Zelfs even contact gehad met de politie, maar de aangifte niet doorgezet. Verwijderd en niets meer van gehoord.

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Je moet zeggen dat je het persoonlijk komt brengen. Dan is het ( jammer genoeg) wel klaar. Hoor je niks meer.

defectivemonkey

Toogplakker
3 aug 2019
26
24
Ik ontving een berichtje op mn SJ advertentie. Daarin stond oa een telnr om verder te praten voor een date. Dus ik appen en kijken welke kant het op zou gaan. Tijd en locatie afgesproken, wil de dame opeens dat ik eerst geld overmaak. Daar ging ik niet mee akkoord. Ze bleef zeuren, dus ik haar blokkeren. Krijg ik later opeens bericht van haar zogenaamde pooier. Of ik ff 90 euro overmaak of anders stuurt hij de motorbende op me af. Hij probeerde me zelfs te bellen. En hij blijft maar dreigen op de app. Gelukkig aparte simkaart. Ik negeer het gewoon compleet, maar fijn is het niet. Wat een brutale apen tegenwoordig. Heb zn nr op wieheeftgebeld gezet

Laatst bewerkt:

petertjeboz

Toogplakker
24 feb 2024
170
162
Dat zijn gewoon kansloze figuren
Ik had er pas geleden ook weer eentje
Ik zou lopen te kloten met zn dames op kinky en sexjobs en ik zou 1 kans krijgen om het op te lossen met hem anders zou mn famillie niet veilig zijn enz. enz.🤣
Ik heb hem uitgenodigd om langs te komen en gezegd dat de koffie klaar staat
Resutaat ik ben geblokkeerd op zn nr en niks meer gehoord

Barepussydestructor

Ervaringsdeskundige
14 feb 2021
277
283
Beste medewandelaars

Net dit bericht gekregen via app, geen idee waar deze beste man het over heeft. Iemand al eens iets gelijkaardig meegemaakt?

IMG_2814.jpeg
Grtz
Bpd

Laatst bewerkt door een moderator:

220mm

Ervaringsdeskundige
11 sep 2021
400
479
Waarschijnlijk heb je op een dame gereageerd die je nummer heeft doorgegeven of de advertentie was nep en hebben ze je nummer, gewoon blokken en negeren.

petertjeboz

Toogplakker
24 feb 2024
170
162
Ik heb al een paar van dat soort berichten gehad,steeds een ander nr .
Idd gewoon blokken en negeren

Hansvh

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
380
343
Waarom zijn die berichten direct zo dreigend.
Als ze er direct een BC adres inzetten en vragen om 50 hebben ze denk ik vaker beet.

Milez

Ervaringsdeskundige
13 apr 2015
259
54
Zlatan strikes again! Vandaag ook een berichtje gehad. Geblokkeerd.

Ferry73

Ervaringsdeskundige
8 jan 2024
598
460
Sommige sekswerkers of planners verkopen 06 nummers.
Een gemiddelde Kinky advertentie levert in een paar dagen honderden berichten met bijbehorende telefoonnummers op.

Criminelen benaderen ze daarvoor om de nummers te verkopen.
Is een leuke bijverdienste.

Terug
Naar boven