Bedreigen via whatsapp

flapdrol

Toogplakker
13 feb 2023
154
180
Dat alle DvP's je zouden bestelen als ze de kans krijgen is natuurlijk onzin. Ik ken er verschillende die ik zo mijn portemonnaie durf te geven om even af te rekenen aan de bar. Er zijn ook dames van plezier die alleen eerlijk hun geld willen verdienen hoor.

Zo had ik een tijd een vaste dame van Afrikaanse afkomst in Antwerpen waar ik zeer regelmatig mee afsprak. Ik pikte haar thuis op, we gingen ergens lekker wat eten en daarna naar een rendez vous hotelletje om uitgebreid te neuken. Soms bleven we ook gewoon in haar appartement. Ik heb haar eens op straat haar hele handtas om zien draaien om alle cash die ze bij zich had, inclusief wat ze zojuist aan mij had verdiend, aan een wildvreemde te geven die het duidelijk harder nodig had dan zij. Hartje van goud die meid, te goed voor deze wereld maar ook een ervaren en succesvolle DvP. Dat kan dus gewoon. Ze is trouwens inmiddels getrouwd met een heel aardige Belg en ze hebben het heel gezellig samen met hun kindertjes. Ik gun haar haar huiselijk geluk van harte.

Laatst bewerkt:

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Wat een heerlijk happy end. ❤️❤️❤️

Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid. Die zijn er ook.
Die hun zaakjes goed voor elkaar hebben.

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Je vergeet één ding. Je toestel stuurt het IMEI nummer mee.
Dat nummer is uniek voor jouw gsm. Daarmee ben je te vinden.

Daarom adviseer ik een goedkope tweede telefoon te nemen die niet naar jou te herleiden is.
nb Een GSM met de optie voor twee sim kaarten heeft twee IMEI nummers.
En dat IMEI-nummer stuur je niet mee met WhatsApp!

Ook niet met een belletje ...... nou ja, wel en niet!

Wel technisch gezien, dus op het netwerk. Voor justitie en politie bij opvragen herleidbaar bij de provider wel herleidbaar. Niet voor die kneuzen die je nummer hebben 'gekocht' van een DVP om je te gaan bedreigen.

Voor diegenen die zich niet crimineel gedragen en geen angst hebben voor de officiële diensten maakt het IMEI-nummer dus niet uit.

man56

Ervaringsdeskundige
26 jan 2018
337
186
Ik gebruik een afgedankte iPhone voor deze hobby met prepaidkaart. Uiteraard wel te traceren door gsm masten uit te peilen maar daar maak ik me niet zo druk om. Ook over mijn 06 nummer en IMEI maak ik me niet zo druk. Ik doe niets waar justitie aanstoot aan neemt.

Ik heb ook een aantal soortgelijke dreig berichten gekregen. Negeren en blokkeren en je hoort er nooit iets meer van.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Negeren en blokkeren en je hoort er nooit iets meer van.
Dat bedoel ik dus!
Daar is niet eens een oude telefoon voor nodig.
Werkt ook met nieuwe telefoon want na negeren gebeurd er nooit iets.
Al negen pagina`s hierover maar het komt steeds op hetzelfde neer:
negeren en blokkeren en klaar.
Niks gezeur met oude telefoon, IMEI nummers of wat dan ook.
Tenzij iemand durft te melden dat hij wel meer last kreeg na de meldingen.
Dat heb ik nog nergens gehoord dus blijf erbij: onzin allemaal.
Bangmakerij allemaal en zo te zien hier genoeg die bang zijn.
Voor wat?
Ik krijg al jaren zo nu en dan van die appjes en hoor er nooit meer iets over.
Nou, ik laat dit topic verder maar voor wat het is want ben er wel klaar mee nu.

Joey1990

Snuffelaar
23 okt 2020
18
10
Net een dreig bericht gekregen via:
0616942540

Deze uiteraard geblokkeerd echter beginnen ze creatiever te worden hierna werd ik gebeld door de Foplijn boomrang met waarom val je me lastig etc. Echter niet opgenomen met naam want is mijn wandel telefoon. Maar wil jullie wel waarschuwen om vooral niet met je volledige naam op te nemen want hun kunnen dat allemaal meeluisteren. Vroeger ook wel is een collega voor de gek gehouden (geen dreigement natuurlijk).

Man man man wat een kansloze bende zijn die lui.

• Like
Waarderingen: Cell

Ferry73

Ervaringsdeskundige
8 jan 2024
598
460
Bij de dames die je direct de straatnaam sturen moet je meestal video bellen als je in de straat bent. Houd er rekening mee dat ze dan vaak een schermafdruk maken zodat ze je foto hebben voor als er achteraf problemen komen.
Deze foto zetten ze dan in een groepsapp zodat je bekend bent bij alle dames.
Deze foto kunnen ze ook gebruiken om je achteraf af te persen.

Dus als je bang bent voor je privacy, NOOIT video bellen met een planner of dvp.

hardfucker

Toogplakker
19 mrt 2024
49
29
Ik ben afgelopen vrijdag geappt met een bedreiging van dat ik met zijn vrouwen heb lopen fucken via kinky en dat we met een oplossing komen of alle hel breekt los, maar ik was aan t werk en was al bloed chaggerijnig dus actie reactie ik stuur een bericht terug en dan blokkeer ik dat nr, komt de fanatiekeling met een ander nummer van ik heb je adres, dus ik werd nog kwader dat ik antwoordde de honden wachten op je. Sindsdien niks meer vernomen.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Negeren of confronteren, meer smaken zijn er niet.

Tenzij je heel slordig bent zoals herkenbare foto's sturen aan een DVP die je nog niet kent kan er weinig gebeuren.
Herkenbare foto's kunnen gebruikt worden om meer gegevens van je te vinden op internet. Dat blijft link.

hardfucker

Toogplakker
19 mrt 2024
49
29
Nee ik heb nog nooit foto's gestuurd of video bellen gedaan. 1 vroeg zelfs een keer om mijn id kaart. Nee zo gek ben ik nou ook weer niet.

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Bij de dames die je direct de straatnaam sturen moet je meestal video bellen als je in de straat bent. Houd er rekening mee dat ze dan vaak een schermafdruk maken zodat ze je foto hebben voor als er achteraf problemen komen.

Dus als je bang bent voor je privacy, NOOIT video bellen met een planner of dvp.
Ik ben wel benieuwd altijd welke dame nou die telefoonnummers doorspeelt en verkoopt aan die gasten. Ik kreeg 2 weken geleden ook weer zo'n mailtje maar ik had een tijd niemand bezocht. Alleen wel een paar geappt. Maar wie dat dan doorspeelt kan ik nooit achterkomen.

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Het zijn er redelijk veel. Makkelijk verdienmodel ook. Er zijn er altijd wel een paar die erin trappen. Wat ook gebeurd is vooral op de wallen dat je gefotografeerd wordt als je bv uit zo'n kamertje komt. Let maar eens op bij de Bloedstraat en gracht. Hangen altijd een paar gasten rond. In de avond het meest actief maar ook overdag. Er wordt wel eens gezegd dat ze samenwerken met sommige dames maar dat weet ik niet zeker.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Wie dat soort berichten rondstrooit zul je nooit weten.
DVP's hebben er een handeltje bij, ze verkopen de telefoonnummers waarmee ze gebeld zijn.

Die nummers worden daarna gebruikt om mannen die gereageerd hebben op een advertentie af te persen.
Die actie eindigt vrijwel altijd in niemandsland.

Niet op reageren is het beste.
Er zijn maar weinigen die de verzinsels van de opbellers geloven.

Ferry73

Ervaringsdeskundige
8 jan 2024
598
460

Yep.. heb ik dus ook meegemaakt.
NOOIT videobellen dus!!

Terug
Naar boven