Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is een misverstand.Geen vertrouwen in WhatsApp maar wel in telefoon?
Apart, alsof men je daarmee ook niet zou kunnen traceren.
Dit heb je helemaal zelf in handen. Je bang laten maken door iemand die zich schuilen achter een prepaid whatsapp bericht klinkt niet echt als een dingentje waar een kerel om bang van te worden. Maar jij hebt daar wel voor gekozen, en daarmee is alles gezegd eigenlijk. Ga postzegels verzamelen.De hobby moet wel leuk blijven
Laten we vooral normaal in discussie blijven. Die postzegel opmerking is totaal onnodig. Ik zeg nergens dat ik er bang van ben. Deze hobby is op basis van discretie en wederzijds vertrouwen. Als dergelijke dames dat niet kunnen bieden, dan laat ik ze links liggen. Ik heb (net zoals velen hier) zo mijn eigen privé redenen om deze hobby op discrete wijze uit te oefenen en geen zin in gezeik hebben.Dit heb je helemaal zelf in handen. Je bang laten maken door iemand die zich schuilen achter een prepaid whatsapp bericht klinkt niet echt als een dingentje waar een kerel om bang van te worden. Maar jij hebt daar wel voor gekozen, en daarmee is alles gezegd eigenlijk. Ga postzegels verzamelen.
Staat ergens in deze draad €300 voor 1000 nummers of zo.Ik vraag me wel af wat ze per nummer betalen![]()
Dat is zeker niet zo. Weet niet hoe je überhaupt een DVP wil en kan vertrouwen. Ze zijn hier om geld te verdienen. Als ze jou makkelijk kan naaien en vandoor gaan met jou geld, zouden ze geen seconde twijfelen. Zo naïef om anders te denken.Deze hobby is op basis van discretie en wederzijds vertrouwen.