Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar hebben de dames die ontvangen ook vaak last van en daarom maken ze vaak dubbele afsprakenDe reden dat ik het hier gepost had was juist omdat ik dacht dat hier wel mensen zaten die het snappen.
Het was voor ons een spontane actie, we hadden een mooie hotel suite gehuurd en toen bedachten we dat als leuk extraatje.
Hindert niks, we hebben ons prima vermaakt, de suite was toch al betaald dus er is niks verloren gegaan maar dat mensen simpel wel zeggen te komen en dan totaal niet meer reageren vind ik wel bijzonder.
Ik begrijp dat ook niet maar het is wel eigen aan de tijd waarin we momenteel leven, dat merk ik dagelijks.De reden dat ik het hier gepost had was juist omdat ik dacht dat hier wel mensen zaten die het snappen.
Het was voor ons een spontane actie, we hadden een mooie hotel suite gehuurd en toen bedachten we dat als leuk extraatje.
Hindert niks, we hebben ons prima vermaakt, de suite was toch al betaald dus er is niks verloren gegaan maar dat mensen simpel wel zeggen te komen en dan totaal niet meer reageren vind ik wel bijzonder.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Dat is iets waar nieuwe adverteerders wat aan zouden kunnen hebben.Waren de aanmeldingen die niet afgemeld hebben forumleden die hier vaak schrijven?