Barebang 10 Januari omgeving Emmen

Dromer2

Toogplakker
7 apr 2018
119
114
Vrijdag 10 januari is mijn vrouw jarig en als kadootje wil ze graag een betaalde barebang organiseren :)
Zal omgeving Emmen zijn.
We zoeken 5 tot 7 normaal geschapen mannen die in zijn voor een barebang.
Geen anaal, verder de standaard dingen.
Afhankelijk van de animo word het of 15:00 tot 17:00 of 19:00 tot 21:00.
Mocht je interesse hebben, stuur even een PM.
Geen commerciele dame, is eerste keer dat we zelf iets organiseren en ze vind het simpelweg geil om dit te doen :)
Geen condooms gewenst, is puur bare.
Ook word er tussentijds niet schoongemaakt, ze vind het nogal geil om het overal te voelen.

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Ik had ook al een PB gestuurd met ook wat meer info over de dame. Helaas nog niets gehoord.

Dromer2

Toogplakker
7 apr 2018
119
114
Ik had pb nog niet geantwoord omdat topic eerst was weggehaald
Zal even werk van het antwoorden maken.
Kosten zijn overigens 100 euro

Jan1986

Toogplakker
24 apr 2016
136
29
Heb je ook meer info over de dame. Leeftijd of foto. Ik had je al een pb gestuurd

Janssen33

Toogplakker
3 apr 2018
160
44
Ik zou ook we een foto willen zien en een beschrijving! Ik kan 's middags en s avonds

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Leuk als je wat wilt organiseren maar zorg dan ook dat je snel en goed communiceert dat geeft vertrouwen. Beste @Dromer2 Je gaat werk maken van het antwoorden schrijf je ... je kan beter meteen de vragen beantwoorden dat is krachtig communiceren!!

Ik hoop niet dat ik mijn eigen glazen nu heb ingegooid en nog wel mee kan doen... 🙃

PS leuk dat een promo nu ook kan!! Voor een vriendelijke prijs toch iets met een commercieel tintje promoten

Dromer2

Toogplakker
7 apr 2018
119
114
Jullie hebben gelijk met reageren.
We hadden niet verwacht zoveel reacties te krijgen :)
Foto's komen morgen, die moet ik nog even maken.
Andere info.
Ze word vrijdag 45 jaar.
mooie b-cup
1.78 meter en normaal postuur.
Sommige mensen van hier kennen ons wel van Baron, dus we zijn niet helemaal vreemd.
Morgen zal ik wat foto's posten en de pb's beantwoorden.

ddnk

Ervaringsdeskundige
4 mei 2015
740
230
ik ontvang ook graag de foto's en tijdstip wanneer het doorgaat

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Leuk dat je wat meer deelt en foto's hebt geplaatst. Zelf val ik meer op petite/ skinny. Voor iedereen die wel gaat:veel plezier en geef haar veel slagroom en voor de dame 🥳 gefeliciteerd alvast

Terug
Naar boven