bare trio

A

Anonymous

Guest
Heb de prijs van een Bare Trio met Kim
Zijn er gegadigden??
250 per persoon voor 30 min en voor 45 min 300 per persoon 🧐

nightcrawler

Toogplakker
21 mei 2015
77
13
Euh... Snap het allemaal ni zo goe...

Ipv dat de prijzen naar beneden gaan, gaan ze blijkbaar naar boven...

Groepskorting bestaat in deze branche ni meer of wa... :eek:

A

Anonymous

Guest
Als de mensen er ni op in gaan dalen de prijzen vanzelf 👏👏👏

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Allez man....en ze vraagt 150 vr 30min als je alleen gaat. Waarom zou je dan meer betalen vr minder tijd...

S73Sb

Ervaringsdeskundige
17 okt 2018
441
432
Ze schieten hier niet meer met spek, maar met het hele varken ineens.... Allez, wat zijn dat nu voor prijzen? 150 voor een half uur, 200 voor een uur voor met meerderen samen of gb? Dat is toch overdreven, iedereen moet toch gaan werken voor zijn geld.... en de meesten verdienen nog geen 20€ voor een uur werken. Extra € vragen owv corona?
Voor een gb vragen wij gewoon 80€ voor tot 6u mogelijkheid om taboeloos te neuken. De prijs is eigenlijk vooral bedoeld om een selectie te maken.... Het enige probleem is dat je tegenwoordig geen gb kan organiseren.
Kathleen en Stef

SletENmeester

Toogplakker
1 sep 2019
98
39
S73Sb zei:
Ze schieten hier niet meer met spek, maar met het hele varken ineens.... Allez, wat zijn dat nu voor prijzen? 150 voor een half uur, 200 voor een uur voor met meerderen samen of gb? Dat is toch overdreven, iedereen moet toch gaan werken voor zijn geld.... en de meesten verdienen nog geen 20€ voor een uur werken. Extra € vragen owv corona?
Voor een gb vragen wij gewoon 80€ voor tot 6u mogelijkheid om taboeloos te neuken. De prijs is eigenlijk vooral bedoeld om een selectie te maken.... Het enige probleem is dat je tegenwoordig geen gb kan organiseren.
Kathleen en Stef
Dat is waar maar wat zijn de risico's momenteel met corona maatregelen?
Ik vind 200€ voor een uur dat niet precies moet gevolgd worden met de risico's momenteel per persoon voor 2 mensen niet overdreven. Er zijn er hier die meer betalen voor minder.

Zoro

Toogplakker
28 mei 2018
218
60
Dat mag jij vinden, maar daarom zijn wij nog niet bereid om dit te betalen🤓

Vriendje3

Ervaringsdeskundige
6 mrt 2018
292
83
De prijsen schieten inderdaad om hoog belangrijk om hoog.
Persoonlijke vindt ik 200 voor een afspraakje 1 op 1nog oké.
Maar trio of meer? Nee dat slaat nergens op.
Zeker geen 150 voor een halfuur. Dat zou gewoon iedereen moeten weigeren

Zoro

Toogplakker
28 mei 2018
218
60
Toch niet aan die slet van u 😜 Heb er hier nog niet al te veel ( positief) van gelezen.

Yeeziy

Toogplakker
19 feb 2019
112
12
Het is inderdaad wat belachelijk.

iedere dame die initieel interesse toont vraagt woekerprijzen.
en als ik dan vriendelijk bedankt en de gevraagde verklaring geef... meestal nog een verwijt naar mijn hoofd :lol: .

kvrees dat sommige dames een iets te groot gedacht van zichzelf hebben.

sandstorm

Toogplakker
11 feb 2019
181
36
Uiteindelijk moet iedereen zijn eigen rekening maken, 200 euro per uur vind ik ook best veel, dan moet het al wel iets erg speciaal zijn.
Maar bon iedereen is vrij om te vragen wat hij of zij wil.
Zelf ook wel meer een liefhebber van een gangbang of avondje club dan een date met een dame alleen. Hou zelf ook wel van amateur koppels en vaak draait het daar dan toch meer om een leuke ervaring of avond dan alleen de euro's. Al begrijp ik ook dat je een vergoeding wil als koppel, al is het maar om het kaf van het koren te scheiden en een beetje te filteren tussen al die fakers.

Als het te duur is, zeg ik dat ook gewoon, soms zakken ze in prijs en soms niet, dan is het jammer.

mnmcer

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
277
15
Precies de gouden graal :(

Ben nog steeds kandidaat voor een trio (of gb) met Lola La Rouge.
Met iemand die haar goed kent / een goede klant is.
Zodat de trio zeker doorgaat anders zit 'k 2x >200km voor janlul in mijn auto :roll:

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Moet idd een geweldige gb zijn met haar. Als dir doorgaat hoop ik van de partij te kunnen zijn

Terug
Naar boven