bare trio

Yeeziy

Toogplakker
19 feb 2019
112
12
Dan stel ik voor dat iemand eens haar contacteerd en vraagt of ze ervoor openstaat.

1) Iemand die haar al wat beter kent? Lijkt me best ipv gewoon een onbekende.

2) met hoeveel zullen we zijn en welke datum past?

3) hoe spreken we verder af indien dit concreet wordt? Niet nuttig om het forum hiermee te gaan vervuilen

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
449
Klopt! Op Whatsapp staat dat ze ,,niet beschikbaar is,,
Ik zal er wel een appje uit gooien wie weet?.. ;)

mnmcer

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
277
15
Mocht het lukken om af te spreken met Lola La Rouge dan doe ik ook graag mee! Wil al lang gaan maar hier al zo vaak gelezen dat het zéér moeilijk is om af te spreken met haar en het op allerlaatste veel te vaak niet doorgaat. En het is +/- 2 uur rijden (enkel!) voor mij.
Als we met een aantal zijn dan zal ze het misschien niet afzeggen op 't laatste (100den euro's voor haar) maar ik had ook al gelezen dat ze er precies niet voor openstaat, voor een GB. Want het zal gezien de interesse wellicht meer dan een trio worden. Maar ik blijf hopen, dus als 't toch zou lukken iets te organiseren, graag een PM.

jokke

Toogplakker
27 apr 2015
117
8
Een (mini) Gb bij Lola zie ik zeker ook zitten, als dat eens moest kunnen geregeld worden en als ze komt opdagen...

A

Anonymous

Guest
iemand die locatie heeft, mag steeds pm sturen, vrouwke hier voor open, wel mannen tot 45j en beetje ok uitziend.. ;)

A

Anonymous

Guest
Ik heb zeker interesse
Ken je een dame?
Zo ja
Welke regio?

A

Anonymous

Guest
Heb het over men eigen vrouw hé, kunnen niet ontvangen dus misschien bij 1 van jullie thuis.. regio antw, vl-brabant, Limburg

Yeeziy

Toogplakker
19 feb 2019
112
12
Ik ben zelf ook naar kandidates gaan zoeken maar vang voorlopig naast het net.

Jana/demi ( hier besproken) vraagt gwn haar uurtarief per persoon wat ikzelf al belachelijk hoog vind (300 euro pp per uur)

Verder nog een andere dame die er eens over ging nadenken en dan prijs doorgeven voor verschillende scenarios ( trio voor 2 uur/ groepsdate 3uur met 3 man/ groepsdate 3uur met 4man + eventuele extras).

Vrees er echter voor dat ze njet zegt :roll: :(

A

Anonymous

Guest
Dan kom je al in de buurt van Lola qua prijs, maar buiten dat zeker een goede dame voor bare trio

A

Anonymous

Guest
Staat geen online van Shana, wel hier een topic bij Limburg

A

Anonymous

Guest
Iemand interesse om mee Trio te doen bij Kim in Herentals? 🤗

Terug
Naar boven