bare trio

kapitein66

Toogplakker
2 apr 2015
54
21
Waar vind ik twee dames die open staan voor een bare trio?? Leeftijd doet er niet echt toe, maar wel slank en "natur geil" lesbisch mag maar hoeft niet :p

A

Anonymous

Guest
Dit vandaag gespot op afspraakjes :

Exclusieve Duo Beauty Babes Gangbang Donderdag 14Mei (NZC, Bare, Creampie)
Top Duo Ultieme Perfecte Combinatie! Mis dit Niet! 2Jonge Beauty Babe Meiden weinig taboes Do 14/05 - 13u30-17u 3,5uur lang! Axelle 19J� 1m68,58kg,Slank,Vlaams Uniefstudentje,Lange Zwarte haren,Sexy Ass,Bruine ogen,Stevige TeenagerTietjes-100% Bisex, Kickt op gevuld overlopend Zaadpoesje. Wil als echt gangbangsl. genomen worden! Elisa 20J� 1m71,50kg,Slank,Rasechte Vlaamse,fotomodel,Hete Bisex Lolita. Waarheidsgetrouwe recente foto�s! Wees snel,reserveer je plaatsje via email! Slechts beperkt aantal deelnemers toegelaten! Gangbang gaat dr op discrete locatie, 15min van centrum Antw,makkelijk met auto bereikbaar. Mogelijkh: Lesb.Showtje-Tongz.�Cumswap-Pijpen zonder/met � Strelen,vingeren en Beffen-Intiem zonder/NZC/Bare�DP-Klkm over gezicht,lichaam,in mond of in poesje. Respectvolle Frisgewassen mannen zonder geurtjes en douchen vooraf aub! Deelname:200Euro! Handdoeken,condooms,drankjes aanwezig en mogelijkheid tot douchen ter plaatse. Mail voor info en plaatsreservatie.

http://www.afspraakjes.com/index.asp?pagina=search
Misschien hetgeen je zoekt ?

hetehenk

Snuffelaar
24 apr 2015
10
0
laatst in duitsland, villa venus geweest. Het meisje met het witte kutje stelde voor om eerst 1 dame erbij te nemen, en later nog een. Was wat rustig en ik wist dat ik niet veel vaker zou komen. werd op de bank al een dolle boel, en in de kamer na veel pijpen tongen en allerlei handen en tongen overal is een voor een bare op mijn lul komen zitten.

30 euro entree 90 euro voor trio. Beter krijg je dat niet.

Voormalig lid 530

Ervaringsdeskundige
1 mei 2015
501
7
Klopt, dat meisje is trouwens Lilly...

Ik ben ook al eens met 3 meiden tegelijk op de kamer geweest, fantastische ervaring, en kostte "maar" 90 euro!!!

A

Anonymous

Guest
kapitein66 zei:
Waar vind ik twee dames die open staan voor een bare trio?? Leeftijd doet er niet echt toe, maar wel slank en "natur geil" lesbisch mag maar hoeft niet :p

Daar heb ik ook interesse in
Mag ook Trio met koppel zijn.....
Wel BARE natuurlijk he 🤗

Yeeziy

Toogplakker
19 feb 2019
112
12
Interesse wel maar heeft deze dame geen slechte reviews.
Liever dan eentje die het wel waard is, zeker voor dat geld.

A

Anonymous

Guest
Kom die ook nooit in Bekkevoort?
Eentje van Freya
Denk ik

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.785
449
Klopt gangbangs gedaan onder Emma in 2019 ben ik er geweest echt geil ze blijft doorgaan en een keer voor een date geweest alle gaatjes gehad 2uur liggen neuken alles bare..!
Heb vandaag alleen geen tijd :cool: maar voor een trio ben ik wel voor..!

Terug
Naar boven