Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
buffalo zei:Heb bij haar een SOA opgedaan..GONOROE , ik blijf daar weg
cedric78 zei:Ik kan sommigen hun standpunt begrijpen, maar dit is wel nuttige informatie. Met je gezondheid speel je niet ! Als iemand meld dat ie een SOA heeft opgelopen, neem dit dan au serieux...of anders, draag er de gevolgen van ...
cedric78 zei:Ik kan sommigen hun standpunt begrijpen, maar dit is wel nuttige informatie. Met je gezondheid speel je niet ! Als iemand meld dat ie een SOA heeft opgelopen, neem dit dan au serieux...of anders, draag er de gevolgen van ...
loper zei:cedric78 zei:Ik kan sommigen hun standpunt begrijpen, maar dit is wel nuttige informatie. Met je gezondheid speel je niet ! Als iemand meld dat ie een SOA heeft opgelopen, neem dit dan au serieux...of anders, draag er de gevolgen van ...
Hier gaan we weer... De persoon die beweert dat hij een SOA heeft, heeft alleen maar posts over SOA's.
Iedere keer als hij niet tevreden is over een dame, schrijft hij waarschijnlijk dat hij een SOA heeft.
Als je werkelijk een SOA hebt, dan vermeld je het aan de dame, en ga je samen aan de antibiotica. Pas dan mag je, wat mij betreft het op dit forum vermelden. Op dit forum zijn er mensen die het op deze manier doen, en dat werkt gewoon.
buffalo zei:loper zei:cedric78 zei:Ik kan sommigen hun standpunt begrijpen, maar dit is wel nuttige informatie. Met je gezondheid speel je niet ! Als iemand meld dat ie een SOA heeft opgelopen, neem dit dan au serieux...of anders, draag er de gevolgen van ...
Hier gaan we weer... De persoon die beweert dat hij een SOA heeft, heeft alleen maar posts over SOA's.
Iedere keer als hij niet tevreden is over een dame, schrijft hij waarschijnlijk dat hij een SOA heeft.
Als je werkelijk een SOA hebt, dan vermeld je het aan de dame, en ga je samen aan de antibiotica. Pas dan mag je, wat mij betreft het op dit forum vermelden. Op dit forum zijn er mensen die het op deze manier doen, en dat werkt gewoon.
Antibiotica werkt niet bij HIV de dame heb ik inderdaad verwittigd maar deed of er niets aan de hand was.. jammer dan
buffalo zei:Heb bij haar een SOA opgedaan..GONOROE , ik blijf daar weg