Bare in sexbios (Gangbang / 1op1)

13 mei 2015
1.163
462
Sara bezoekt vrijwel maandelijks de sexbios 'Cupido' te Herentals.
Daar laat ze zich gewillig volspuiten in alle gaatjes door alle aanwezige mannen.
Zij is ook al besproken geweest op de vorige fora.

De volgende datum is 15 mei vanaf 19u.

A

Anonymous

Guest
is zeker de moeite waard. Je betaald alleen € 8,- entree voor de bioscoop.
Zelf kan ik helaas niet :(

A

Anonymous

Guest
Ik kan niet maar volgende data wil ik het zeker weten :lol:

macarena

Toogplakker
10 apr 2015
101
16
sorry, maar ik vind op die site geen volgende datum.
Vindt of weet iemand het wel?
Dank u

13 mei 2015
1.163
462
macarena zei:
sorry, maar ik vind op die site geen volgende datum.
Vindt of weet iemand het wel?
Dank u

Nochtans staat het duidelijk aangeduid op het forum van die site!
De volgende afspraak in de sexbios te Herentals is op 12 juni van 19 tot 22 uur.

cedric78

Ervaringsdeskundige
19 mei 2015
332
7
Vrijdagavond gaf ze weer een gangbang in Cupido in Herentals en heb dan nog eens mijn stoute schoenen aangedaan en ben ik er naartoe gegaan... Er waren eigenlijk 2 koppels, dus 2 dames, aanwezig.

Al bij al niet mijn ding moet ik zeggen. Locatie was nogal aan de verouderde kant en was toch niet echt proper te noemen... Bref, naar boven gegaan waar de dames waren. Veel volk aanwezig (zeker 10 man) en het was er echt warm binnen. Op scherm werd er seksfilms geprojecteerd wat je ook al opwindt en natuurlijk als je iemand bezig ziet met een dame, dan windt je dat nog meer op. Dan maar overgegaan tot actie en me uitgekleed. Niet Sara genomen, maar de andere dame die ik toch mooier vond. Deze mocht niet gevingerd worden en pijpen zat er ook niet echt bij. Dan maar mijn pik stijf gekregen en hop in het kutje en dame lekker volgespoten... Er was blijkbaar een man bij met scherpe nagels, want eerst ging hij bij Sara die zich moest gaan verfrissen want ze begon te bloeden en nadien was het hetzelfde met de andere dame, gelukkig net na mij. Meeste mannen bleven in de achtergrond toe kijken. Nadien durfde ik niet echt meer en ik voelde me er niet op mijn gemak bij... Ben dan maar huiswaarts gekeerd, weliswaar met lege ballen... Maar geen herhalingsgevaar voor mij.

Pluspunten: goedkoop (enkel entree van 8 euro te betalen) en bare neuken. Dus wel een goedkoop zaad dump-adresje
Minpunten: vuil, geen mogelijkheid om zich nadien op te frissen (geen douche aanwezig), dames zijn niet echt mijn type, er worden foto's genomen !, en er is veel volk aanwezig die naar je kijkt wat mij niet zo bevalt.

piraat

Toogplakker
20 mei 2015
25
2
Hey, dat is Sara!
Deze meid ontving een jaar of 15 geleden samen met haar vriend in Deurne (Antwerpen).
Ze deed het toen al voor de fun en was toen ook een goedkoop adresje om bare te sexen.
Ik date in die periode regelmatig met Sara en haar vriend.
Dat waren nog eens leuke tijden, omdat ik zowel Sarah als vriend afwisselend kon neuken (ik ben bi-top en neuk alleen mannen in koppelverband, dus nooit één-op-één).
Ik heb vaarwel gezgd op het moment dat Sara alles, iedereen en op elke locatie is gaan neuken. Dat vond iets te veel van het goede en te veel risico. Haar vriend vond dat ook en heeft haar toen ook vaarwel gezegd.

rossigp

Toogplakker
10 apr 2015
64
3
Sara is idd een goedkope slet die je kan bare neuken en volspuiten. Maar ik persoonlijk wil geen verhoogde risico's nemen op soa's,want volgens mij heeft ze die. Ze laat gewoon iedereen haar neuken die in de bioscoop komt. Iedereen doet ermee wat hij wilt maar als je haar neukt,laat je dan wel zo snel mogelijk testen op soa's

A

Anonymous

Guest
gblover zei:
Die schaamlippen zien er echt toch ni gezond uit zulle ! :eek:

Nou gblover, ik hoop dat jij ooit ook nog een vrouw of meisje gaat treffen waarbij de lippen zo gezwollen zijn, want dat betekent dat ze supergeil is! Bij vrouwen die geil worden gebeurt nl. hetzelfde als bij mannen. Bij de man zwelt de penis op, bij vrouwen de vulva...

A

Anonymous

Guest
@PeeweeHerman Wil je svp niet zulke woorden gebruiken zoals vulva :D Dat schrikt mensen af

Terug
Naar boven