Bare gangbang - Kutje schoonmaken

Hoe vaak heb je het liefst dat een dame bij een bare gangbang haar kutje schoonmaakt?

• Na iedere donatie in haar kutje

Stemmen: 99 18,7%
  • Na iedere ronde van een paar man

Stemmen: 55 10,4%
  • Liefst helemaal niet gedurende de gangbang (ook niet in de pauzes)

Stemmen: 375 70,9%

• Totaal stemmers
    529

JeroenNL

Ervaringsdeskundige
25 aug 2015
257
120
Voor diegene die regelmatig naar bare GBs gaan, de volgende vraag:

A

Anonymous

Guest
Als je van schone kutjes hou is bare gangbang niets voor je.

Hoe meer zaad des te geiler het is .

loper

Toogplakker
10 mei 2015
144
14
Een volgespoten kut, waarbij het zaad eruit loopt en zelfs een hele vlek sperma onder de dame ligt, hoort nou gewoon bij een bare gangbang. :D

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Hou niet zo van Gb's.
Met 2 man na elkaar bij een vrouw wil ik graag eerst!

Noorman

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Lekker hoor. Zaad beffen.... Geef mijn portie maar aan fikkie :roll:

Babs

Toogplakker
13 jul 2015
94
89
Dit is net de reden waarom ik deelneem aan bare gangbangs Ik vraag uitdrukkelijk dat er niks schoongemaakt wordt en ik als allerlaatste het kutje mag volspuiten. Ik ben zelf spermageil en lik met alle plezier de zaadcoctail uit het kutje tot het weer helemaal schoon is :lol:

met2

Toogplakker
29 mei 2015
65
16
voor lekkere smerige seks ga ik net naar gang bangs lik en neuk graag een kut die vol is met sperma van andere mannen

JeroenNL

Ervaringsdeskundige
25 aug 2015
257
120
Ik ben ook het type dat het heerlijk vind om een kutje helemaal tot de rand te zien volgespoten te worden. Zeker aan het begin van een gangbang zijn er vaak veel mannen die snel achter elkaar (voor de eerste ronde) de dame in kwestie neuken.

Ik zit vaak aan het einde van het bed zodat je lekker die pikken in haar kutje naar binnen en naar buiten kunnen zien gaan, af en toe wat popper snuivend. Ik wacht lekker tot de eerste rond op zijn eind loopt voordat ik in aktie kom.

Ik vind het altijd heerlijk om een volgespoten kut te likken. Ik ben helemaal niet verlegen aangelegd maar vind het toch altijd heel spannend om mijn 'perverse' voorkeur in het openbaar te tonen en zonder gêne lekker het sperma van al mijn voorgangers uit de dame haar kutje te likken. Ik vraag me altijd af wat anderen denken, maar gelukkif heeft me het er nog nooit van weerhouden :lol: :lol: :lol:

Inmiddels zijn er al wel wat dames die mijn voorkeur weten. Laatst was er zelfs een die nog voor we begonnen waren en nog aangekleed waren, al hard op tegen mijn zei: "ga jij dadelijk weer lekker mijn kutje schoonlikken?". Ik kwam bijna ter plekke klaar en bloosde zowaar. :oops: :oops: :oops: Maar gedurende de middag wel drie keer aangemoedigd door haar voor een clean up sessie :)

quara

Snuffelaar
14 dec 2015
5
2
Voor mij is het ook het lekkerste eerst even af te wachten tot de eerste groep van vier of vijf mannen in het kutje gespoten hebben, om dan zelf er pas in te gaan. Het gevoel als je in een lekker volgespoten kutje glijdt - heerlijk.

Boskruid

Toogplakker
13 jul 2015
29
1
Ik heb nog nooit een volgespoten kut geneukt laat staan gelikt.( Jeroen NL laat je door niemand stoppen ik vind je een kei, en zou het wel eens willen zien hoe jij geniet) Maar als we dan allemaal een zink-kuurtje van een week doen dan kunnen 20 man zo'n zaadslet flink anaal en kut tot schuimens toe over laten lopen.

Voormalig lid 2740

Toogplakker
14 mrt 2016
59
1
het zou wel leuk zijn hoe zo een grietje, bijvoorbeeld op een massage tafel ligt, en vast gebonden aan haar middel. zo dat ze er niet af rolt veel beter dan een bed ,haar hoofd naar achter over de massage tafel , en haar beentjes in de lucht , zo dat je die makelijk op je schouders kan leggen of collega wandelaars haar beentjes om hoog houden , zo kan je haar makelijk .zowel vaginaal als anaal neuken een 2é de klant kan dan als zij met haar hofdje naast de tafel hangt haar keel neuken.moet een geil zicht zijn hoe zo een vrouw of jong grietje bare anaal gepaald word en een andere klant haar keel neukt .
moet super zijn en zo een 20 a 25 mannen na elkaar alle gaatjes vol pompen.

Stael

Toogplakker
4 feb 2016
55
1
Wat een gebrek aan fantasie! Het wordt pas echt een smerige bende door overal uit en van af druipend sperma als het aantal mannen fors wordt opgevoerd. Met 200 man kreeg je al een lekkere gladde vloer. Met duizend man moet je elkaar vasthouden, anders drijf je het pand uit, Met tienduizend man wordt een reddingsvest verplicht. Met honderdduizend man moeten de dijken verhoogd worden. Met 1 miljard man man gaat de wereld door al die klaar komende mannen schokken en schudden, zodat tsunami's van witte 'lava' alles wegvagen. Lijkt me fantastisch: de aarde gaat in een giga orgasme ten onder. Komt het zien!

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Stael zei:
Wat een gebrek aan fantasie! Het wordt pas echt een smerige bende door overal uit en van af druipend sperma als het aantal mannen fors wordt opgevoerd. Met 200 man kreeg je al een lekkere gladde vloer. Met duizend man moet je elkaar vasthouden, anders drijf je het pand uit, Met tienduizend man wordt een reddingsvest verplicht. Met honderdduizend man moeten de dijken verhoogd worden. Met 1 miljard man man gaat de wereld door al die klaar komende mannen schokken en schudden, zodat tsunami's van witte 'lava' alles wegvagen. Lijkt me fantastisch: de aarde gaat in een giga orgasme ten onder. Komt het zien!

Briljant! Ik zie het al voor me.

A

Anonymous

Guest
Zeker niks schoonmaken, na de vijfde of zesde lading begint het pas leuk te worden. Het gevoel van je lul in een volgespoten kutje te laten glijden is haast onbeschrijflijk... Ik hoop altijd op een goede opkomst bij een bare gangbang!

Gert

Snuffelaar
19 aug 2016
22
21
Heerlijk te zien hoe anderen doneren en dan Willie in de dipsaus en zelf een bijdrage leveren. Geiler kan gewoon niet ;)

A

Anonymous

Guest
Hmmm, laatst gedaan bij Samira (Noord Brabant) ... wat een geil gezicht was dat; zaad wat er uit liep. Heb d'r heerlijk gelikt en daarna weer aangevuld.

vaga69

Ervaringsdeskundige
30 apr 2015
282
147
Babs zei:
Dit is net de reden waarom ik deelneem aan bare gangbangs Ik vraag uitdrukkelijk dat er niks schoongemaakt wordt en ik als allerlaatste het kutje mag volspuiten. Ik ben zelf spermageil en lik met alle plezier de zaadcoctail uit het kutje tot het weer helemaal schoon is :lol:
Mjammie als je dan een stringske aan hebt zou ik hem wel in je aarsje willen steken, wordt het super geil als ik sperma kutje zie uitgelikt worden terwijl er een lekker kontje dat smeekt om gepakt te worden in de lucht steekt.
Heb je zin om eens mee naar de GB van Louise te gaan?

Terug
Naar boven