Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Noorman zei:Hou niet zo van Gb's.
Met 2 man na elkaar bij een vrouw wil ik graag eerst!
Noorman
Stael zei:Wat een gebrek aan fantasie! Het wordt pas echt een smerige bende door overal uit en van af druipend sperma als het aantal mannen fors wordt opgevoerd. Met 200 man kreeg je al een lekkere gladde vloer. Met duizend man moet je elkaar vasthouden, anders drijf je het pand uit, Met tienduizend man wordt een reddingsvest verplicht. Met honderdduizend man moeten de dijken verhoogd worden. Met 1 miljard man man gaat de wereld door al die klaar komende mannen schokken en schudden, zodat tsunami's van witte 'lava' alles wegvagen. Lijkt me fantastisch: de aarde gaat in een giga orgasme ten onder. Komt het zien!
Mjammie als je dan een stringske aan hebt zou ik hem wel in je aarsje willen steken, wordt het super geil als ik sperma kutje zie uitgelikt worden terwijl er een lekker kontje dat smeekt om gepakt te worden in de lucht steekt.Babs zei:Dit is net de reden waarom ik deelneem aan bare gangbangs Ik vraag uitdrukkelijk dat er niks schoongemaakt wordt en ik als allerlaatste het kutje mag volspuiten. Ik ben zelf spermageil en lik met alle plezier de zaadcoctail uit het kutje tot het weer helemaal schoon is :lol: